wtorek, 28 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

Carlos Tavares: Stellantis ma być siłą przełomową w branży motoryzacyjnej

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2021-03-04
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
662 27
6
591
UDOSTĘPNIEŃ
2k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault na Le Mans Classic 2022

Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!

Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie

Carlos Tavares powiedział, że nowy koncern motoryzacyjny, utworzony z połączenia Fiat Chrysler Automobiles i PSA Peugeot Citroën będzie „przełomową” siłą w branży i że obie strony zapewnią technologie pozwalające osiągnąć obiecane 5 miliardów euro oszczędności co roku.

Fuzja PSA i FCA zakończyła się 16 stycznia. Połączone firmy utworzyły czwartego co do wielkości producenta samochodów osobowych i dostawczych na świecie. „Stellantis nie rodzi się z kryzysu” – powiedział Carlos Tavares „Nie chodzi tylko o wdrażanie synergii, będzie to również plan przełomowy. Nie zgadzamy się na to, by być pokazywani jako producent samochodów z przeszłości”.

Stellantis inwestuje w nowe technologie. Jedną z takich inwestycji jest zakup udziałów w spółce lotniczej Archer, która zajmuje się opracowaniem urządzeń latających dla transportu w miastach. Koncern inwestuje również w zarządzanie energią, lekkie akumulatory i technologie szybkiego ładowania „Wierzymy, że te strategiczne inwestycje będą zbieżne z technologią, której potrzebujemy w świecie motoryzacji”.

Archer zajmuje się m.in. elektrycznym transportem miejskim

Tavares powiedział również, że zarówno FCA jak i PSA wniosą w wyniku fuzji technologie, które pomogą firmie sporo zaoszczędzić. Przytoczył przykład większych silników z FCA i mniejszych z Fiata. Podkreślił również, że PSA jest biegłe w osiąganiu wydajności poprzez współdzielenie komponentów i platform, podczas gdy FCA ma szybsze procesy.

Szef Stellantis ogłosił również, że zamierza osiągnąć skorygowaną marżę dochodu na poziomie od 5,5% do 7% w pierwszym roku działalności jako nowa firma. Tavares powiedział, że jednym z „poważnych zastrzeżeń” do tych planów jest to, iż nie można przewidzieć, czy w wyniku pandemii nastąpią kolejne ograniczenia działalności, czyli w domyśle spadki sprzedaży.

„Liczby pokazują dobrą kondycję finansową Stellantis, łącząc dwie zdrowe firmy” – powiedział Tavares podsumowując swoje wystąpienie. Dobre wyniki koncernu spowodowały zwyżki akcji.

źródło: The Republic

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: CitroenFCAFiatPeugeotPSAStellantis
Udostepnij236Tweet148Udostepnij41
Poprzedni

Grób krewnych Andre Citroëna w Warszawie zostanie odnowiony

Następny

Jakiego SUVa wybrać? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 09/2021

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Jakiego SUVa wybrać? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 09/2021

Najlepszy dealer Peugeot: wypowiedzenie umowy marce to z mojej strony akt rozpaczy

Bardziej popularna niż Toyota, Volkswagen i Hyundai. Nowa Dacia Duster najchętniej kupowanym autem klasy SUV w Polsce w lutym 2021 r.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
6 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Tomek - Duży wzrost zamówień na Renault Trafic. Fabryka zwiększa zatrudnienie
  • Romekkk - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Krzysiek - Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • Duster1 - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Jan - Renault prezentuje model Zoe 2023
  • Abi - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • Piotr - Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • jarek - Dacia musi wstrzymać produkcję na 7 dni. Co jest powodem?
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault na Le Mans Classic 2022
  • Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!
  • Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie
  • Renault prezentuje model Zoe 2023
  • GreenWay przejmuje sieć stacji ładowania Revnet
  • Duży wzrost zamówień na Renault Trafic. Fabryka zwiększa zatrudnienie
  • Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
6
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.