sobota, 21 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Carlsberg Group otrzyma 20 elektrycznych ciężarówek Renault Trucks

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2020-02-11
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
32 0
0
39
UDOSTĘPNIEŃ
92
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?

Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję

Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce

Renault Trucks robi ważny krok w transformacji transportu miejskiego. Właśnie ogłoszono, że została podpisana umowa z Carlsberg Group na dostawę 20 ciężarówek typu D Wide Z.E. Te w pełni elektryczne 26-tonowe ciężarówki, które zostaną dostarczone do Grupy Carlsberg w tym roku, będą wykorzystywane przez browar Feldschlösschen, szwajcarski oddział Grupy.

Renault Trucks uważa, że ​​transport miejski musi szybko przejść na mobilność elektryczną, aby poprawić jakość życia w centrach miast i w ten sposób wpłynąć na globalną emisję dwutlenku węgla. Efektem takiego podejścia jest podpisanie umowy z Carlsberg Group na dostawę dwudziestu ciężarówek o napędzie elektrycznym.

„To pierwsze zamówienie tej skali w Europie. Udowadnia naszym klientom, że sektor transportu przechodzi poważną transformację i odzwierciedla rzeczywistość przemysłową i handlową: nasze elektryczne ciężarówki Renault Trucks są faktem, zjeżdżają z linii montażowej i za kilka tygodni znajdą się na drogach Europy” – powiedział Bruno Blin, prezes Renault Trucks.

Tych 20 egzemplarzy Renault Trucks D Wide Z.E. 26t będzie wykonywać codzienne dostawy na dystansie od 100 do 200 km, aby zaopatrzyć szwajcarskich klientów browaru Feldschlösschen z 15 centrów logistycznych zlokalizowanych w Szwajcarii. Dodajmy, że Feldschlösschen jest zaangażowany w logistykę zerowej emisji, częściowo poprzez zakłady produkcyjne obsługiwane przez linie kolejowe. Teraz dołączą do nich elektryczne ciężarówki.

Dzięki szerokiej gamie elektrycznych ciężarówek o DMC od 3,1 do 26 ton, Renault Trucks spełnia zarówno obecne, jak i przyszłe wymagania profesjonalistów działających w środowisku miejskim. Pojazdy te idealnie nadają się do różnego rodzaju zastosowań, umożliwiając bezgłośną pracę w niekonwencjonalnych godzinach (na przykład nocne dostawy), jednocześnie dbając i jakość życia lokalnych mieszkańców. Renault Trucks D i D Wide Z.E. są produkowane w zakładzie w Blainville-sur-Orne (Calvados, Francja).

Renault Trucks D Wide Z.E. ma 3.900 mm rozstawu osi i DMC 26 ton. Jest napędzany przez dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 370 kW. Maksymalny moment obrotowy sięga 850 Nm. Energię magazynują akumulatory o pojemności 200 kWh, co zapewnia rzeczywisty zasięg do 200 km.

Carlsberg Group od dość dawna współpracuje z Renault Trucks. Szczególnie dobre doświadczenia ma wspomniany szwajcarski browar Feldschlösschen, w którego flocie znalazło się w początkach kończącej się już dekady 140 ciężarówek (wówczas jeszcze konwencjonalnych) Renault Trucks. O ile mnie pamięć nie myli, także w Polsce Carlsberg wykorzystuje Renault Kangoo. A pewnie także inne modele – wszak Carlsberg jest jednym z kluczowych klientów Renault Polska w sprzedaży flotowej.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault Trucks

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: D WIDEelektryczny RenaultRenaultRenault TrucksZ.E.
Udostepnij22Tweet7Udostepnij2
Poprzedni

Citroën C5 Aircross najlepszym kompaktowym SUV-em w plebiscycie „Auto Lider 2020”!

Następny

Znakomite wyniki marki Peugeot we Francji – lew liderem rynku

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Znakomite wyniki marki Peugeot we Francji – lew liderem rynku

Dacia Logan

Nowa Dacia Logan przyłapana! Pierwsze zdjęcie szpiegowskie

Citroen C3 face lifting

Citroen C3 po face liftingu na rok 2020. Co się zmieniło?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Roman - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Roman - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Porto - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • Krzysztof Gregorczyk - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Klic - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Łopel - Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta
  • R70 - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • Arek - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję
  • Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym
  • Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce
  • Używany Renault Kangoo I – budżetowy kombivan dla rodziny i do pracy. Duży bagażnik i komfort jazdy
  • Dacia Duster to najtańszy SUV w utrzymaniu według ADAC
  • Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Citroën Xantia 1.8i z niewielkim przebiegiem na sprzedaż na… Florydzie
  • Grupa Renault szkoli polskich strażaków z pomocą nowego Megane E-Tech
  • Renault wzywa do debaty na temat testów bezpieczeństwa: „Chcemy rozsądku, nie kosztów”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.