Peugeot 208 oferowany będzie w dwóch wersjach nadwoziowych – jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback. Gama jednostek napędowych obejmuje siedem silników, w tym pięć benzynowych i trzy wysokoprężne, acz część silników benzynowych będzie dostępna z jedną tylko wersją nadwoziową.
Oto ceny Peugeota 208 w Polsce:
HATCHBACK 3-DRZWIOWY | |||
silnik / skrzynia biegów | Access | Active | Allure |
1,0 VTi 68 KM* / M5 | 39.900 zł | – | – |
1,2 VTi 82 KM* / M5 | – | 48.700 zł | – |
1,6 VTi 120 KM* / M5 | – | – | 60.300 zł |
1,6 THP 155 KM* / M6 | – | – | 66.300 zł |
1,4 HDi 68 KM / M5 | 52.200 zł | – | – |
1,6 e-HDi 92 KM / M5 STT | – | 59.600 zł | 67.100 zł |
1,6 e-HDi 115 KM / M6 STT | – | – | 70.100 zł |
HATCHBACK 5-DRZWIOWY | |||
silnik / skrzynia biegów | Access | Active | Allure |
1,0 VTi 68 KM* / M5 | 42.900 zł | 47.500 zł | – |
1,4 VTi 95 KM / M5 | 46.900 zł | 49.900 zł | 55.400 zł |
1,6 VTi 120 KM* / M5 | – | – | 59.500 zł |
1,4 HDi 68 KM / M5 | 53.400 zł | 56.400 zł | – |
1,6 e-HDi 92 KM / M5 STT | – | 60.800 zł | 66.300 zł |
1,6 e-HDi 115 KM / M6 STT | – | – | 69.300 zł |
* Silnik 1,0 VTI 68 KM dostępny od września 2012 / silniki: 1,2 VTI 82 KM, 1,6 VTI 120 KM, 1,6 THP 155 KM dostępne od lipca 2012.
Szczegóły dotyczące wyposażenia poszczególnych wersji znajdziecie na grafikach poniżej.
Może Was zdziwić, że w wersji Allure trzydrzwiowy Peugeot 208 jest nieco droższy od pięciodrzwiowego, co jest sytuacją odmienną od tego, z czym zwykle spotykamy się na rynku. Otóż po konsultacjach z Panią Dorotą Zajączkowską z Peugeot Polska wiem, że wynika to z lepszej tapicerki (półskórzanej) w wersjach trzydrzwiowych Allure, aniżeli w pięciodrzwiowych (również Allure).
KG
Najnowsze komentarze