Leapmotor, czyli chińska marka należąca do koncernu Stellantis zaprezentowała na targach w Szanghaju nowy model B01, który zgodnie z obietnicą marki ma charakteryzować się przystępną ceną. Na stoisku można zobaczyć także modele: B10, C10, T03, C16, C11 oraz C01.
Od niewielkiego stoiska o powierzchni zaledwie kilkudziesięciu metrów kwadratowych w 2019 roku do przestrzeni przekraczającej tysiąc metrów kwadratowych na międzynarodowych targach motoryzacyjnych 2025 Shanghai International Auto Show – rozwój Leapmotor, chińskiej marki Stellantis w ostatnich latach był imponujący i osiągnął poziom 300.000 sprzedanych pojazdów w 2024 roku, co stanowi podwojenie wyniku z roku poprzedniego.
Na tegorocznych targach 2025 Shanghai International Auto Show Leapmotor prezentuje publiczności z całego świata pełną gamę swoich modeli oraz przedstawia światową premierę modelu B01 – nowego, przystępnego cenowo i zaawansowanego technologicznie sedana klasy C.
Leapmotor C10 REEV w Polsce. Premierowy pokaz na Poznań Motorshow 2025
Korzystając z okazji, jaką są tegoroczne targi, Leapmotor gościł delegację ponad 100 dziennikarzy z całego świata, którzy mogli na własne oczy przekonać się o konkurencyjnych zaletach chińskich inteligentnych pojazdów elektrycznych oraz o najnowszych innowacjach, jakie marka wprowadza na rynek globalny dzięki nowej architekturze technologicznej LEAP 3.5.
Zaprezentowano całą gamę produktów (pojazdy w pełni elektryczne oraz z przedłużonym zasięgiem – Range-extended EV), z serią B i C na czele, opartą na globalnym sukcesie w segmencie A – modelu T03.
Stoisko oferowało immersyjne, interaktywne strefy doświadczeń sygnowane marką
Leapmotor, poświęcone serii B oraz technologii LEAP 3.5, a także strefę rozrywkową zaprojektowaną dla dzieci i rodzin. Te przestrzenie pozwoliły odwiedzającym poczuć filozofię marki Leapmotor, polegającą na dostarczaniu przystępnej cenowo, nowoczesnej technologii oraz wnoszeniu więcej radości do podróży i codziennego życia użytkowników.
Seria B Leapmotor
Nowa seria B Leapmotor, będąca częścią globalnej strategii marki, koncentruje się na największym segmencie rynku światowego, obejmującym wiele typów pojazdów, w tym SUV-y i sedany. Do końca 2025 roku w sprzedaży znajdą się trzy modele – B10, B05 i B01 – odpowiadające na zróżnicowane potrzeby użytkowników na całym świecie.
Nowa seria B będzie oparta na zaawansowanej, w pełni zintegrowanej architekturze technologicznej LEAP 3.5, wyróżniającej się inteligentnymi rozwiązaniami, możliwościami pokładowej rozrywki, wysoką jakością i projektem skoncentrowanym na potrzebach użytkownika. Seria ta oferuje najlepsze w swojej klasie wrażenia związane z obsługą i komfortem wnętrza, zaawansowane funkcje autonomicznej jazdy end-to-end oraz ponad 600 km zasięgu w trybie całkowicie elektrycznym.
Test: Nowa Dacia Sandero 1.0 ECO-G LPG 100 KM. Jeździliśmy najpopularniejszym samochodem Europy
10 kwietnia 2025 roku firma Leapmotor zaprezentowała pierwszy model nowej serii B – Leapmotor B10, samochód zaprojektowany z myślą o rynkach globalnych, który znajduje się w samym centrum bardzo dynamicznie rozwijającego się segmentu C-SUV. W ciągu 48 godzin od rozpoczęcia przedsprzedaży modelu B10, liczba zamówień osiągnęła 31.688 sztuk. Zaledwie w godzinę od rozpoczęcia sprzedaży, zarezerwowano 10.016 sztuk.
Obietnica modelu B10 to: „technologia dla wszystkich, bezkompromisowa jakość”.
Równocześnie z jego premierą w Chinach, B10 rozpoczął testy drogowe, mające na celu optymalizację produktu przed wprowadzeniem go na rynki zagraniczne w 2025 roku.
Zbudowany na nowej architekturze technologicznej LEAP 3.5, B10 wyznacza standardy w branży pod względem technologii ułatwiającej życie oraz jakości, wprowadzając nowe standardy wartości dla SUV-ów przeznaczonych dla szerokiego kręgu odbiorców.
Najlepszy w swojej klasie układ scalony Qualcomm 8155, zapewniający płynne i szybkie reakcje w każdej sytuacji
Długi zasięg na jednym ładowaniu: 510 km w wersji podstawowej i 600 km w wersjach z większym akumulatorem
Zaawansowane aktywne systemy bezpieczeństwa z funkcją kontroli stabilności, która pomaga utrzymać pojazd pod kontrolą w przypadku wybuchu opony. Model wyższej klasy, wyposażony w radar laserowy oraz dwa flagowe chipy Qualcomm, z możliwością aktualizacji oprogramowania w trybie OTA.
Test: Renault Symbioz E-Tech full hybrid 145 esprit Alpine – kiedy Captur to za mało
Informacja prasowa: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze