Koncern PSA prowadzi w Chinach wspólne przedsięwzięcie z fabryką Dongfeng Motor Corp. Jest to czwarta pod względem wielkości fabryka motoryzacyjna w Chinach. Co ciekawe, fabryka ta współpracuje z innymi producentami aut, np. Kia. Trwają też rozmowy na temat podpisania umowy z Renault.
Peugeot do końca roku będzie miał w Chinach 85 punktów sprzedaży. Jednak produkcja samochodów na tamtym rynku jest jednak pewnym wyzwaniem. Pomimo bardzo niskich kosztów pracy, wyprodukowanie auta kosztuje około 20% więcej niż w Europie. Dzieje się tak głównie za sprawą braku wykwalifikowanej kadry inżynierskiej oraz problemów z jakością części wytwarzanych na miejscu.
Obecnie połowa samochodów wytwarzanych w Chinach jest sprzedawana na rynku lokalnym. Peugeot chciałby aby stosunek ten się zmienił i większa część aut była sprzedawana własnie tam. Chiny są dla Peugeot największym rynkiem po Europie, Brazylii oraz Iranie.
Najnowsze komentarze