Akcja skierowana jest do właścicieli oraz kadry kierowniczej średnich i małych firm w Polsce, które wykorzystują auta dostawcze w swojej działalności. Celem akcji jest sprzedaż modeli dostawczych z oferty promocyjnej wśród adresatów mailingu. Chodzi też o pozyskanie maksymalnej liczby firm zainteresowanych zakupem takich samochodów w najbliższym czasie.
TBWADATA SOLUTIONS przygotowała mechanizm sprzedażowy, umożliwiający bezpośredni kontakt przedstawicieli koncesjonerów z całej Polski z wyselekcjonowanymi i zweryfikowanymi pod względem możliwości zakupowych Klientami Citroëna. Mechanizm akcji skonstruowany jest w sposób umożliwiający dokładną weryfikację potencjału zakupowego, zarówno wśród obecnych Klientów jak i potencjalnych.
Głównym nośnikiem komunikatu promocyjnego jest zindywidualizowany pakiet pocztowy, przygotowany w kilku wariantach, w zależności od potrzeb Klienta. Zadaniem komunikatu jest jak najlepsze wyróżnienie produktu na tle ofert konkurencyjnych, a tym samym zachęcenie obecnego i potencjalnego konsumenta do skorzystania z nowej oferty Citroëna.
Najnowsze komentarze