Ciekawa kampania promocyjna dostawczych Citroënów

0 3

Akcja skierowana jest do właścicieli oraz kadry kierowniczej średnich i małych firm w Polsce, które wykorzystują auta dostawcze w swojej działalności. Celem akcji jest sprzedaż modeli dostawczych z oferty promocyjnej wśród adresatów mailingu. Chodzi też o pozyskanie maksymalnej liczby firm zainteresowanych zakupem takich samochodów w najbliższym czasie.

TBWADATA SOLUTIONS przygotowała mechanizm sprzedażowy, umożliwiający bezpośredni kontakt przedstawicieli koncesjonerów z całej Polski z wyselekcjonowanymi i zweryfikowanymi pod względem możliwości zakupowych Klientami Citroëna. Mechanizm akcji skonstruowany jest w sposób umożliwiający dokładną weryfikację potencjału zakupowego, zarówno wśród obecnych Klientów jak i potencjalnych.


Głównym nośnikiem komunikatu promocyjnego jest zindywidualizowany pakiet pocztowy, przygotowany w kilku wariantach, w zależności od potrzeb Klienta. Zadaniem komunikatu jest jak najlepsze wyróżnienie produktu na tle ofert konkurencyjnych, a tym samym zachęcenie obecnego i potencjalnego konsumenta do skorzystania z nowej oferty Citroëna.


Specjalnie na potrzeby tej akcji TBWADATA SOLUTIONS przygotowała dedykowany serwis internetowy, umożliwiający bezpośredni transfer informacji o Klientach do każdej koncesji biorącej udział w akcji. Jednocześnie serwis aktualizuje na bieżąco raporty z wyników akcji, co pozwala monitorować postępy w pracy poszczególnych regionów. Akcja wsparta jest kampanią prasową przygotowaną przez EURO RSCG New Europe.

 

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o