Zmiana na szczycie kierownictwa marketingu włoskiej filii Peugeot. Ciro Papa obejmuje stanowisko dyrektora marketingu Peugeot, zastępując Giovanniego Falcone, nowego Dyrektora Zarządzającego Citroëna we Włoszech.
W związku ze zbliżającymi się premierami nowych produktów i usług, włoski oddział Peugeot powołał Ciro Papa na stanowisko Dyrektora Marketingu, podlegającego bezpośrednio Dyrektorowi Zarządzającemu, Thierry’emu Konziano.
Urodzony w Neapolu, żonaty, z dwójką dzieci, Papa ukończył inżynierię lotniczą z najlepszymi ocenami i rozpoczął karierę w Fiat Auto w 2000 roku, najpierw w Neapolu, następnie w Turynie i wreszcie w Rzymie, obejmując coraz więcej obowiązków, od produkcji po marketing i sprzedaż. Pod koniec 2005 r. przeniósł się do ówczesnego General Motors Italy, zajmując stanowisko w dziale rozwoju sieci sprzedaży i planowania handlowego.
Następnie zajmował się dystrybucją i logistyką, a później został menedżerem marki dla kilku linii produktów. Wracając do sprzedaży, Papa został mianowany dyrektorem marketingu Opla na początku 2021 roku, kiedy narodził się Stellantis. Od listopada 2022 r. pełni funkcję kierownika ds. eMobility, kluczową rolę w tej fazie głębokiej transformacji sektora motoryzacyjnego i samej Grupy.
Dzięki tej nowej nominacji Ciro Papa przygotowuje się do kierowania podstawowymi działaniami marketingowymi w czasie, gdy mobilność ulega dużym zmianom a Peugeot może pochwalić się planem produktowym zdolnym do zainteresowania nowych potrzeb włoskich klientów. W związku z tym powierzono mu zadanie opracowania i wdrożenia najlepszych strategii mających na celu wzmocnienie pozycji marki we Włoszech poprzez debiut nowych produktów, takich jak nowy E-3008 oraz odnowione modele 208 i 2008, a także nowych usług.
źródło: Peugeot Włochy
Najnowsze komentarze