Citroën 2CV był wielokrotnie wykorzystywany w najróżniejszych reklamach. Nic dziwnego, bo to charakterystyczny, oryginalny samochód, który kojarzy się z wolnością, rozrywką i komfortem. W 1985 roku w jednym z brytyjskich czasopism pojawiła się reklama radiomagnetofonu samochodowego firmy Audioline. Oto jej treść.
Jako pierwsi przyznalibyśmy, że istnieją samochodowe systemy stereo, które kosztują więcej niż nasze. Jednak nasz sprzęt zrobiliśmy tak, że świetny dźwięk nie jest już przywilejem bogatych (zresztą, więcej pieniędzy wcale nie gwarantuje lepszych wrażeń). Weźmy na przykład Audioline 441. Genialny projekt. Genialny, ponieważ pamięta dokładne położenie 18 stacji w trzech zakresach fal. Genialny, ponieważ będzie szukał innych stacji za dotknięciem przycisku. Genialny, ponieważ dysponuje potężną mocą (25 watów na kanał), aby zapewnić doskonały dźwięk bez zniekształceń. Genialny, ponieważ odtwarza wszystkie kategorie taśm (metal, chrom i żelazowe), a każdy niechciany szum jest likwidowany przez sprytnie wbudowany system Dolby.
Widoczny (całkiem dosłownie) w nocy, ponieważ wszystkie istotne elementy sterujące są podświetlane od tyłu, więc nie będziesz musiał szukać i mrużyć oczu, aby zmienić stację, wyregulować dźwięk lub wysunąć kasetę. Pozostawiona sama kaseta z taśmą automatycznie się cofnie. Niskie i wysokie tony mają oddzielne elementy sterujące, oba podświetlane z tyłu. Jest nawet fader dla instalacji z czterema głośnikami.
A gdy radiomagnetofon nie jest używany, wyświetlacz, który normalnie podaje wszystkie intymne szczegóły dostrojonej stacji, powraca do precyzyjnego, punktualnego zegara cyfrowego. Ale najbardziej genialna jest cena: poniżej 175 funtów. Znacznie poniżej poziomu konkurencji. Pamiętaj, że na tym skorzystają twoje uszy. A może powinniśmy kasować więcej?
Originally posted 2021-03-23 21:59:58.
Najnowsze komentarze