sobota, 28 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Historia

Citroën 2CV i niezwykła reklama radia z magnetofonem do samochodu z 1985 roku

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2021-03-23
w Historia
Czas czytania 2 minut
241 16
0
220
UDOSTĘPNIEŃ
733
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu

Dorożki samochodowe Citroën w Warszawie.

Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym

Citroën 2CV był wielokrotnie wykorzystywany w najróżniejszych reklamach. Nic dziwnego, bo to charakterystyczny, oryginalny samochód, który kojarzy się z wolnością, rozrywką i komfortem. W 1985 roku w jednym z brytyjskich czasopism pojawiła się reklama radiomagnetofonu samochodowego firmy Audioline. Oto jej treść.

Jako pierwsi przyznalibyśmy, że istnieją samochodowe systemy stereo, które kosztują więcej niż nasze. Jednak nasz sprzęt zrobiliśmy tak, że świetny dźwięk nie jest już przywilejem bogatych (zresztą, więcej pieniędzy wcale nie gwarantuje lepszych wrażeń). Weźmy na przykład Audioline 441. Genialny projekt. Genialny, ponieważ pamięta dokładne położenie 18 stacji w trzech zakresach fal. Genialny, ponieważ będzie szukał innych stacji za dotknięciem przycisku. Genialny, ponieważ dysponuje potężną mocą (25 watów na kanał), aby zapewnić doskonały dźwięk bez zniekształceń. Genialny, ponieważ odtwarza wszystkie kategorie taśm (metal, chrom i żelazowe), a każdy niechciany szum jest likwidowany przez sprytnie wbudowany system Dolby.

Widoczny (całkiem dosłownie) w nocy, ponieważ wszystkie istotne elementy sterujące są podświetlane od tyłu, więc nie będziesz musiał szukać i mrużyć oczu, aby zmienić stację, wyregulować dźwięk lub wysunąć kasetę. Pozostawiona sama kaseta z taśmą automatycznie się cofnie. Niskie i wysokie tony mają oddzielne elementy sterujące, oba podświetlane z tyłu. Jest nawet fader dla instalacji z czterema głośnikami.

A gdy radiomagnetofon nie jest używany, wyświetlacz, który normalnie podaje wszystkie intymne szczegóły dostrojonej stacji, powraca do precyzyjnego, punktualnego zegara cyfrowego. Ale najbardziej genialna jest cena: poniżej 175 funtów. Znacznie poniżej poziomu konkurencji. Pamiętaj, że na tym skorzystają twoje uszy. A może powinniśmy kasować więcej?

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: 2CVCitroen
Udostepnij88Tweet55Udostepnij15
Poprzedni

Renault wyprodukuje w Hiszpanii pięć nowych modeli hybrydowych do 2024 r.

Następny

Dużo o autach koncernu PSA. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 12/2021

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Dużo o autach koncernu PSA. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 12/2021

Nowy Renault Kadjar 1.3 TCe 140 KM po roku eksploatacji: 20.000 kilometrów za nami. Długodystansowy test

Renault Kangoo Van E-Tech Electric

Nowe Renault Kangoo w wersji elektrycznej. Zasięg 265 km

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Dacia Jogger jako tani kamper z podwójnym łóżkiem i kuchenką
  • Piotr - Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”
  • kamil - Citroën zapomniał wykupić w Polsce domenę Citroën.pl?
  • Jolka - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Jolka - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Anonimowo - Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • FioleK - Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • Anonimowo - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • FSO - Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu
  • Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?
  • Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika
  • Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”
  • Alfa Romeo wprowadza Giulię i Stelvio w wersji Estrema na rynek brytyjski. W jakich cenach?
  • Jakie nowości Grupy Renault na Paris Motor Show 2022?
  • DS Automobiles, Peugeot i Jeep. Tylko trzy marki Stellantis na Paryskim Salonie Samochodowym 2022
  • Peugeot wprowadza 3008 GT Black Tone oraz 5008 GT Black Tone
  • Gosia Rdest po 2. turze Alpine Elf Europa Cup


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.