czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Citroën 2CV UMAP: piękne coupé na sprzedaż. Cena zaskakuje

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2021-10-31
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
502 16
0
444
UDOSTĘPNIEŃ
1.5k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?

Citroën 2CV UMAP to bardzo rzadko spotykana wersja popularnej kaczki w nadwoziu coupé. Samochód został zaprojektowany przez Jeana Dagoneta. UMAP to skrót od Usine Moderne d’Applications Plastiques, czyli Fabryki Nowoczesnych Zastosowań Tworzyw Sztucznych. Lekkie nadwozie na bazie 2CV wygląda świetnie!

Zobacz: Citroën 2CV z 1989 roku i zaledwie 5 tysięcy kilometrów na liczniku

Citroën 2CV UMAP został wyprodukowany w kilkudziesięciu egzemplarzach. Pochodzi z roku 1958.

„Bardzo rzadki 2CV UMAP z 1958 roku, tylko 25 sztuk, jest to jedyny egzemplarz na sprzedaż od dłuższego czasu. musi być całkowicie odrestaurowany, pomimo rozpoczęcia renowacji podwozia. wszystkie główne części są na miejscu, oryginalny silnik nie jest zamontowany i znajduje się w skrzyni obok, dzwoń, aby uzyskać więcej informacji” – czytamy w ogłoszeniu.

Zobacz: Citroën 2CV na wodór będzie woził turystów po Paryżu 

Citroën 2CV UMAP w tym stanie został wyceniony na 15.000 euro. Potencjalny kupiec będzie musiał włożyć sporo pieniędzy w doprowadzenie go do pełnego użytku, ale trzeba przyznać, że samochód wygląda świetnie. Aerodynamiczne nadwozie przyciąga uwagę. Posiada nadwozie z tworzyw sztucznych.

Ktoś, kto zdecyduje się na zakup oraz odrestaurowanego tego auta, zyska pięknego i oryginalnego Citroëna, którego wartość będzie nieustannie rosła. Auto znajduje się w miejscowości Caen na północy Francji.

Link do ogłoszenia o sprzedaży 2CV UMAP w serwisie Lebencoin.

Citroën 2CV został zaprezentowano na Salonie w Paryżu 6 października 1948 r. Początkowo nie przypadł do gustu publiczności, nazywano go brzydkim kaczątkiem. Jednak z czasem samochód stał się niezwykle popularny i zyskał status kultowego. Produkowano go aż do 1990 roku, gdy produkcja została przerwana z uwagi na normy bezpieczeństwa, które nie pozwalały już wytwarzać auta bez jego poważnych modyfikacji. Samochód ten osiąga bardzo wysokie ceny, zadbane egzemplarze kosztują kilkadziesiąt tysięcy złotych. 2CV to dla wielu osób styl życia, spokojnego i oddalonego od szalonego pędu współczesnego świata.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 2CVCitroenhistoria
Udostepnij178Tweet111Udostepnij31
Poprzedni

Stellantis widzi poprawę na rynku chipów. Produkcja nowych samochodów wróci wkrótce do normy?

Następny

Renault 4: rewolucyjna koncepcja, która okazała się wielkim sukcesem. Poznajcie protoplastę modelu Arkana

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Renault 4: rewolucyjna koncepcja, która okazała się wielkim sukcesem. Poznajcie protoplastę modelu Arkana

Odbłotniki. Pomysł na walkę z wodą i błotem chlapiącym na przechodniów

Renault Laguna

Używana Renault Laguna Concorde V6 - ”Im starsze Renault tym wygodniejsze”

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • adam - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dikej - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Norbert - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Anonimowo - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • mare - Jak jeździć taniej? Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG? Test na autostradzie i w mieście
  • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Zeną - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.