Jako odpowiedź na sukces pierwszej wersji, nowa limitowana edycja „My Ami Buggy” wejdzie do sprzedaży pod koniec pierwszego kwartału 2023 roku w kilku krajach, w których Citroën Ami jest sprzedawany.
Globalne wdrożenie „My Ami Buggy” jest dowodem na to, że Ami odniosła sukces. Dzięki koncepcji leżącej u jego podstaw i dostępności ten pojazd elektryczny zrewolucjonizował lokalną mobilność: od momentu wprowadzenia na rynek pod koniec 2020 roku sprzedano już 30 000 sztuk w dziewięciu krajach.
Komercyjne wdrażanie Ami trwa w kolejnych krajach – oczekuje się, że w 2023 roku wejdzie do sprzedaży w Szwajcarii i na Malcie, a także w departamentach zamorskich Francji. Wkrótce dołączą do nich inne kraje, w tym prawdopodobnie Polska. W październiku ubiegłego roku wprowadzono niewielkie zmiany w baterii Ami, dzięki czemu działa ona teraz efektywniej w niskich temperaturach. Poprawiło to wrażenia klientów i otworzyło nowe perspektywy dla innych miejsc.
Nowa seria 1000 „My Ami Buggy” trafi do sprzedaży pod koniec pierwszego kwartału 2023 roku, co jest dobrą wiadomością dla wszystkich, którzy przegapili, gdy pierwsza wersja trafiła do sprzedaży: pierwsze 50 zostało sprzedane w zaledwie 18 minut 21 czerwca.
First come, first served. Klienci zainteresowani „My Ami Buggy” będą musieli być gotowi, aby skorzystać z okazji już pierwszego dnia, kiedy trafi do sprzedaży pod koniec pierwszego kwartału 2023 roku. Aby to zrobić, będą musieli zarejestrować się na stronie producenta.
Pierwsze dostawy spodziewane są pod koniec lata. Nowa wersja „My Ami Buggy” będzie miała kilka niespodzianek, których producent na razie nie ujawnia. Pełna charakteru, zarówno modna jak i wytrzymała, ta edycja będzie zaproszeniem do zabawy w miejskiej dżungli i życia na świeżym powietrzu – zwłaszcza nad wodą. Zresztą ta miłość do morza już zaznaczyła się w historii Ami. Samochód ten odegrał m.in. swoją rolę w realizacji transformacji energetycznej wyspy Chalki u wybrzeży Grecji: policja i straż przybrzeżna używają tamAmi do codziennych zadań. Siedem Citroenów Ami oraz jeden C4 zostało też dodanych do floty pojazdów używanych przez policję i zespoły portowe wyspy Maddalena we Włoszech w celu promowania czystej mobilności.
Dzięki swojemu ujmującemu wyglądowi Ami ma różnych kierowców, od nastolatków w wieku 14 lat po firmy, dla których jest to tani, bezpieczny i wygodny sposób przemieszczania się. Ponieważ jest tak praktyczny, spełnia wiele potrzeb, zarówno w wersji dwumiejscowej, jak i w wersji komercyjnej „My Ami Cargo”. I znajduje wiele zastosowań – we Francji, Orano, główny gracz w dziedzinie energii jądrowej, zamówił 40 Ami dla swojej siedziby w La Hague, w celu zapewnienia podróży swoich pracowników po terenie. Inny przykład: gmina Somme et South-West (CC2SO) włączyła do swojej floty 13 Ami, które są używane przez agentów odpowiedzialnych za usługi opieki domowej dedykowane osobom niesamodzielnym. W Belgii firma AGO Jobs & HR, partner tymczasowy, wdraża Ami jako pojazd promocyjny oraz jako ekologiczne rozwiązanie mobilności dla pracowników bez prawa jazdy. Hotel Bladen, zlokalizowany w Sappada we Włoszech, wybrał Ami, aby zaoferować swoim klientom nowe doświadczenie mobilności bez hałasu, sprzyjające spokojowi i poszanowaniu środowiska, do przejażdżek w sercu malowniczych Dolomitów.
Najnowsze komentarze