Ciekawy sposób prezentacji Citroena Ami w sieciach sprzedażowych został wyróżniony nagrodą Grand Prix Stratégies du Design.
Elektryczny Citroen Ami jest prezentowany w salonach dealerskich oraz sieciach sklepów Fnac&Darty w wyjątkowy sposób. Nie zobaczymy tylko i wyłącznie samochodu, ale także pomysłową scenerię składającą się z pudeł i elementów przypominających zestawy do samodzielnego montażu. Wszystko w przyjemnych kolorach i w kompozycji z koncepcją La Maison Citroen, która na niewielkiej przestrzeni stwarza przytulne środowisko dla klientów. System wystawienniczo-sprzedażowy Ami zaprojektowany przy współpracy z agencją Lonsdale został wyróżniony przez francuski magazyn Strategies nagrodą Grand Prix w kategorii design.
Ekspozycja jest nie tylko atrakcyjna, ale także łatwa w transporcie i montażu. W ciągu dwóch godzin dwie niedoświadczone osoby w całości i bez żadnych problemów rozłożą stoisko. Dzięki temu Citroen Ami może być prezentowany publicznie w dowolnym miejscu, zarówno w środku, jak i na zewnątrz, wystarczy powierzchnia 15m2.
W roku 2020 pojazd będzie wystawiony w 150 lokalizacjach. Na razie Citroen Ami jest dostępny we Francji, ale już wkrótce dołączy do oferty marki we Włoszech, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i Niemczech.
Najnowsze komentarze