Citroën AMI, najtańszy samochód elektryczny, oferuje sporo przestrzeni do personalizacji. Nadwozie z tworzywa sztucznego pozwala rozwinąć skrzydła właścicielom, mającym zacięcie artystyczne.
Citroën AMI to tani dwuosobowy pojazd, oferujący około 75 kilometrów zasięgu a jego prędkość maksymalna nie przekracza 45 km/h. Jego rosnąca popularność wynika z faktu, że znakomicie sprawdza się w roli auta na zakupy czy dojazdy do pracy lub szkoły przy niewielkich odległościach.
Zobacz: nowe samochody Citroën
Citroën AMI, przy wszystkich swoich ograniczeniach i uproszczonej budowie, odniósł duży sukces na rynku. Samochód jest krytykowany m.in. za wygląd, podobnie zresztą jak swego czasu 2CV. Kaczka była wyjątkowo źle odebrana w momencie premiery, dzisiaj jej los powtarza AMI. Mały Citroën przedaje się jednak znakomicie, na rynek trafiło już kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy.
Zobacz: Citroën AMI trafił ponad 500 klientów w Belgii. „Zainteresowanie przekroczyło nasze oczekiwania”
Właściciele doceniają praktyczność i niskie koszty tego lekkiego pojazdu. Dwie osoby i trochę bagażu pojedzie nim bez problemu. A powierzchnie z tworzywa sztucznego dają okazję do kreatywności. Coraz więcej osób ozdabia więc swoje AMI, robiąc coś, czego raczej nie zrobiliby z normalnymi samochodami. Pojawiają się przede wszystkim naklejki, co widać na załączonych zdjęciach.
Im dłużej Citroën AMI będzie na rynku, tym więcej osób zdecyduje się na jego personalizację. Nie jest też wykluczone, że pojawią się firmy oferujące większą modyfikację wizualną AMI poprzez gotowe naklejki i całe pakiety stylistyczne.
Najnowsze komentarze