poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Citroën Ami – sukces w Belgii i Hiszpanii

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-17
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
89 1
3
77
UDOSTĘPNIEŃ
257
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

W 100% elektryczny czterokołowiec Citroëna, autko nowatorskie, idealne do miasta, które – w zależności od kraju – prowadzić mogą nawet nastolatki, odnosi sukcesy na kolejnych rynkach. Właśnie opublikowano dane, z których wynika, że w Belgii i w Hiszpanii Ami było najpopularniejszym elektrycznym czterokołowcem.

A trzeba sobie zdać sprawę z tego, że w krajach Europy Zachodniej pojazdów trzy- i czterokołowych sprzedaje się całkiem sporo. To sposób na miejskie korki i na trudności z parkowaniem. W połączeniu z łagodniejszym klimatem, niż u nas, jest to całkiem kusząca alternatywa dla wielu mieszkańców tamtych krajów.

W Belgii Ami wprowadzono na rynek w połowie ubiegłego roku. Autko szybko zdobyło uznanie klientów. Wolumen może nie szokuje, ale 214 egzemplarzy zarejestrowanych w ciągu sześciu miesięcy sprawiło, że był to najpopularniejszy elektryczny czterokołowiec w drugim półroczu i drugi najpopularniejszy w ujęciu całorocznym! Jeśli chodzi tylko o drugie półrocze, to Ami wykroiło dla siebie aż 37,5% belgijskiego rynku takich autek!

Zobacz też: Citroën C3 liderem rynku w Belgii

W Hiszpanii, gdzie Ami został wprowadzony na rynek w kwietniu 2021 roku, zarejestrowano do końca grudnia 522 egzemplarze. Kusić może szczególnie sposób finansowania, w którym dzienny koszt posiadania tego autka, to zaledwie 2 euro! To koszt biletu komunikacji miejskiej! Ami w Hiszpanii jest najlepiej sprzedającym się czterokołowcem elektrycznym, stając się również czterokołowcem z największą liczbą rejestracji w drugiej połowie 2022 roku.

Zobacz też: Nowy Citroën C4 liderem w swoim segmencie w Hiszpanii

Poprzez Ami Citroën oferuje odpowiedź na wyzwania związane z mobilnością w mieście, wyzwania bardziej niż kiedykolwiek leżące u podstaw obaw i oczekiwań mieszkańców miasta. Ami to indywidualne rozwiązanie mobilności, które pozwala poruszać się w bezpieczny sposób w pojeździe zamkniętym, w 100% elektrycznym i dostępnym dla wszystkich. Samochód stanowi świetną alternatywę dla komunikacji zbiorowej zapewniając jednocześnie tak oczekiwany dziś z powodu pandemii dystans od drugiego człowieka.

Citroën Ami to prawdziwy fenomen. Dowodem na to jest sukces, który w ciągu zaledwie kilku miesięcy został osiągnięty z klientami, którzy bardzo często wypowiadają się w sieciach społecznościowych, wymieniając najlepsze praktyki lub konkurując o pomysły na personalizację swojego Ami. To autko jest prawdziwym sukcesem zarówno w Belgii i Hiszpanii, ale i w Europie, gdzie od momentu wprowadzenia na rynek złożono już ponad 14.000 zamówień, a 80% klientów to nowi klienci marki Citroën.

Rodzina Ami powiększyła się wraz z pojawieniem się wersji użytkowej My Ami Cargo, innowacyjnego ekonomicznego rozwiązania na rynku, elektrycznego, ultrakompaktowego i zaprojektowanego, aby sprostać nowym potrzebom profesjonalistów w dostarczaniu małych przesyłek na krótkie odległości, czy do podróży wewnątrzzakładowych.

Sukces Citroëna Ami jest również związany z całym nowym ekosystemem opracowanym specjalnie dla Ami, poczynając od cyfrowego poznawania pojazdu, przez zakup on-line, aż po dostawę do domu. Co więcej – Ami nie musi być kupowane u dealera! W grudniu ubiegłego roku prawie połowa egzemplarzy tego modelu została sprzedana w Hiszpanii za pośrednictwem innych środków niż tradycyjny dealer. 54% aut sprzedali dealerzy, reszta sprzedała się poprzez sklepy FNAC i stronę fnac.es.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AmiCitroenelektryczny Citroensprzedaż
Udostepnij31Tweet19Udostepnij5
Poprzedni

Nowy Opel Mokka Najlepszy z Najlepszych. Wspaniały sukces marki koncernu Stellantis

Następny

Alpine: dynamiczny rozwój w 2021 roku

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Alpine: dynamiczny rozwój w 2021 roku

Dacia przyspiesza podbój rynku i plasuje się w pierwszej trójce producentów pod względem sprzedaży dla klientów indywidualnych w Europie

Marka Renault rozwija się w segmentach generujących wartość i podejmuje wyzwanie elektryfikacji

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.