27 lutego 2020 roku Citroen zaprezentował nowy model Ami. Pojazd pojawił się już w sieci dealerskiej we Francji a 23 sierpnia ruszyła kampania reklamowa.
W maju Citroen Ami trafił do sprzedaży internetowej. W następnej kolejności francuski producent wprowadził model do 39 sklepów Fnac & Darty a w czerwcu tego roku do dealerów we Francji. Końcem lata,100 punktów sprzedaży będzie miało u siebie nowy elektryczny model. Za pośrednictwem internetu zamówiono już 800 egzemplarzy.
W promocji Citroena Ami ma pomóc reklama, którą zajęła się agencja Traction. Kampania składa się z 13 filmów trwających od 15 do 30 sekund. Każdy z nich podkreśla jedną z zalet niewielkiego modelu. Ami jest:
- bezpieczniejszy niż elektryczna hulajnoga (dzięki zadaszonemu wnętrzu)
- bardziej zwrotny niż zwykły samochód, ze względu na bardzo krótki promień skrętu i długość 2410 mm
- bardziej stabilny niż skuter
- Ami potrafi przejechać do 75 km na jednym ładowaniu
- i jest tańszy od tradycyjnego samochodu. Klienci we Francji mogą jeździć nowym Citroenem już za 19,99 euro miesięcznie.
Film pojawił się w sieciach społecznościowych marki 23 sierpnia 2020 roku.
Najnowsze komentarze