Citroën Ami to bardzo wyróżniający się model, który zwraca na siebie uwagę i przyciąga uwagę na drodze. Francuska marka postanowiła wykorzystać założoną przez Lukasa Podolskiego ligę Baller League, aby promować osobliwego czterokołowca wśród niemieckich klientów.
Wraz z rozpoczęciem drugiego sezonu, Baller League niemiecka liga piłki nożnej halowej zyskała nowego partnera. Francuska marka samochodów wnosi świeży powiew do świata sportu, i jednocześnie promuje swojego elektrycznego czterokołowca. Citroën Ami to dwumiejscowy pojazd elektryczny o charakterystycznym symetrycznym kształcie, którym mogą jeździć nastkolatkowie. W Niemczech za kierownicą Ami mogą zasiąść osoby w wieku od 15. roku życia z prawem jazdy kategorii AM. Osobliwy elektryk nie tylko wzbudza zainteresowanie na drodze, ale odrywa ważną dużą rolę podczas rozgrywek.
Roman Franke, dyrektor marketingu Citroën Germany, podkreśla, że Citroën i Baller League idealnie do siebie pasują. Obie marki cechuje odwaga do zastosowania innowacyjnych rozwiązaniach i dążenie do redefinicji znanych koncepcji. Dzięki Ami, Citroën demonstruje swoje zaangażowanie w projektowanie przyszłości mobilności, czyniąc ją dostępną dla każdego.
Zobacz także: Citroën AMI znajduje coraz więcej klientów. Wcale niełatwo go kupić
Citroën Ami w rozgrywkach i mediach społecznościowych
Baller League założona przez mistrzów świata, Lukasa Podolskiego i Matsa Hummelsa, przyciąga zarówno profesjonalnych sportowców, jak i amatorów oraz gwiazdy mediów społecznościowych. Wśród zaangażowanych w ligę są takie postacie jak streamer gier Montana Black oraz artysta Jens „Knossi” Knossalla. Wszyscy oni zarządzają swoimi drużynami, tworząc wyjątkowy spektakl sportowy, który cieszy się ogromną popularnością w internecie.
W pierwszym sezonie Baller League odniosła spektakularny sukces, osiągając pierwsze miejsce na niemieckojęzycznych listach przebojów Twitcha. Wydarzenia można oglądać na oficjalnym kanale Baller League na Twitchu oraz na kanałach streamerów uczestniczących w wydarzeniu. Dzięki transmisjom na żywo na Twitchu, platformie Joyn oraz telewizji ProSieben Maxx, Baller League dociera do milionów widzów.
Citroën i Baller League doskonale wpisują się w obecne trendy w świecie sportu i motoryzacji. Dzięki połączeniu sił, obie marki zyskują na popularności, docierając do młodej, dynamicznej publiczności. Ponad 100 milionów wyświetleń na mecz w mediach społecznościowych świadczy o ogromnym zasięgu ligi i możliwości promocji nowego Citroëna Ami dla francuskiej marki.
Ile kosztuje Citroën e-C4: cena, wersje, wyposażenie
Najnowsze komentarze