Citroën i ubitricity rozpoczynają współpracę od wprowadzenia Citroëna Ami na rynek brytyjski, zapewniając pierwszym nabywcom AMI bezpłatny dostęp do ładowarek ubitricity EV przez 3 miesiące.
Kierowcy mogą z łatwością ładować się w ponad 5 500 ładowarkach ubitricity EV w całym Londynie i Wielkiej Brytanii, a w planach są kolejne miasta w Wielkiej Brytanii i Europie.
Citroën i firma ubitricity, członek grupy Shell, podpisały umowę o współpracy, której celem jest zwiększenie dostępności e-mobilności dla kierowców w miastach europejskich. Współpraca ma na celu zachęcenie kierowców do przejścia na pojazdy elektryczne (EV) i pomoc większej liczbie miast w zaoferowaniu mieszkańcom ulicznego ładowania EV. Celem jest podniesienie świadomości na temat alternatywnych opcji mobilności, które wspierają transformację energetyczną poprzez współpracę z innowacyjnymi dostawcami rozwiązań w celu zaoferowania pełnego pakietu usług dla kierowców, jak również władz lokalnych.
Rozpoczynając w Londynie, współpraca pomoże nabywcom Citroëna Ami w ładowaniu na parkingach na ulicy, gdy ten projekt zostanie uruchomiony we wrześniu 2022 roku. Kierowcy, którzy zakupią nowego Citroëna Ami, otrzymają bezpłatne ładowanie przez 3 miesiące w sieci ładowania EV firmy ubitricity obejmującej ponad 5 500 lampowych ładowarek EV w całym rejonie Londynu i rosnącej liście innych lokalizacji w Wielkiej Brytanii. Aby rozpocząć darmową sesję ładowania, kierowcy AMI mogą aktywować swój rabat za pomocą specjalnego kodu w aplikacji Shell Recharge.
Zobacz: Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV
W Europie współpraca będzie koncentrować się na umożliwieniu przejścia na pojazdy elektryczne poprzez większą liczbę ładowarek na latarniach w większej liczbie miast. Ładowarki EV firmy ubitricity stają się dostępne na coraz większej liczbie rynków w całej Europie dla rosnącej floty pojazdów elektrycznych Citroëna, a celem współpracy będzie dalsze przyspieszenie tego rozwoju.
Zobacz: Citroën AMI dla gości hotelu w górach we Włoszech
Wykorzystanie istniejącej infrastruktury, takiej jak latarnie uliczne, to dla obszarów miejskich szybki i łatwy sposób na stworzenie gęstej sieci ładowania bez długich etapów planowania. Opcje ładowania EV na ulicy umożliwiają kierowcom, którzy nie mają prywatnego podjazdu lub garażu na skrzynkę ścienną, rozważenie zakupu EV. Ładowanie EV na ulicy jest tak samo wygodne – na przykład w nocy, kiedy samochody i tak są zaparkowane przez długi czas – jak ładowanie w domu.
Zobacz: Nowe samochody Citroën. Promocje
Oprócz wspólnego projektu sieć ubitricity oferuje dwie opcje, aby skorzystać z ładowania: albo skanuje się smartfonem kod QR dołączony do punktu ładowania i postępuje zgodnie z instrukcjami na stronie internetowej bezpośredniego dostępu ubitricity – nie potrzeba żadnego abonamentu ani aplikacji, szybki dostęp możliwy jest w każdym momencie albo za pomocą aplikacji dowolnego dostawcy usług mobilnych, takich jak Shell Recharge, która oferuje dodatkowe funkcje umożliwiające przegląd wszystkich sesji ładowania i miesięczny plan płatności.
„Wizje Ami firmy Citroën i punktów ładowania na latarniach firmy ubitricity zgrabnie się pokrywają – są minimalistyczne, oszczędzające miejsce i proste, o niewielkim śladzie, pamiętające o zasobach oraz dostępne dla każdego. W wielu europejskich miastach przestrzeń jest na wagę złota, a dla kierowców EV nieposiadających prywatnego parkingu, rozwiązanie ubitricity w postaci punktów ładowania na słupach oferuje wygodny i niedrogi dostęp do prądu na ulicy tuż przy ich drzwiach.” – powiedział Daniel Kunkel, dyrektor generalny ubitricity.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z ubitricity przy tym przedsięwzięciu. Ami oferuje kompleksowe rozwiązanie dla mobilności miejskiej, naszym celem jest ułatwienie swobody poruszania się i dostosowanie jej do potrzeb jak największej liczby osób” – powiedział Laurent Barria, dyrektor marketingu i komunikacji Citroën.
„Dzięki temu partnerstwu chcemy zapewnić naszym brytyjskim nabywcom bezproblemowe, przystępne cenowo rozwiązanie do ładowania ich Ami. Jest to zgodne z filozofią Citroëna, polegającą na dostarczaniu pojazdów elektrycznych z podejściem zorientowanym na klienta, w którym pojęcie opieki jest bardzo obecne.” – powiedział Eurig Druce, Dyrektor Zarządzający w Citroën UK.
źródło: Citroën
Najnowsze komentarze