Citroën Basalt cieszy się dużym uznaniem w Indiach, przyciągając sporo odwiedzających w centrach handlowych, gdzie modele są wystawiane na pokaz. Szczególnym powodzeniem cieszy się najlepiej wyposażona wersja – Max, która stanowi ponad 70% zamówień.
W ramach strategii promocyjnej Citroën zdecydował się na ekspozycję modelu Basalt w najbardziej popularnych centrach handlowych w Indiach. To strzał w dziesiątkę – każdego dnia setki osób odwiedzających sklepy zatrzymują się przy ekspozycji Citroëna, by przyjrzeć się z bliska nowoczesnemu SUV-owi coupé. Samochody, ustawione w kluczowych miejscach galerii, przyciągają uwagę zarówno fanów motoryzacji, jak i osób dopiero rozważających zakup. Ekspozycji towarzyszy też intensywna kampania reklamowa prowadzona w internecie oraz w gazetach.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje
Według producenta największym zainteresowaniem cieszy się najwyższa wersja wyposażeniowa Basalt – Max. Stanowi ona ponad 70% wszystkich zamówień. Wersja Max to benzynowy silnik 110 KM oraz automatyczna, 6-biegowa klasyczna skrzynia. Basalt ma 4352 mm długości, 1765 mm szerokości, 2651 mm rozstawu osi a pojemność bagażnika to 470 litrów. Samochód został wprowadzony na rynek indyjski 9 sierpnia 2024 roku. Będzie produkowany także w Brazylii.
Zobacz: testy samochodów Citroën. Pomiary, opinie, spalanie
Citroën Basalt pojawi się w Europie. Europejska wersja tego samochodu zostanie zaprezentowana w 2025 roku, co budzi duże oczekiwania wobec sprzedaży. Firma zapowiada, że wersja na rynek europejski będzie dostosowana do tutejszych standardów, między innymi wizualnie – bazując na C3 oraz C3 Aircross. Znacznie bogatsza niż w Indiach będzie też lista wyposażenia.
Najnowsze komentarze