Któż z nas nie zna brazylijskiej telenoweli? Giovanna Antonelli i Murilo Benício, popularni brazylijscy aktorzy z tego typu produkcji, odnowili kontrakt na promocję modelu Citroën Basalt i pozostaną ambasadorami marki do kwietnia 2025 roku.
Decyzja o przedłużeniu współpracy wynika z ogromnego sukcesu serii treści cyfrowych przygotowanych na potrzeby mediów społecznościowych. Kampania dotarła do ponad 34 milionów osób, potwierdzając skuteczność strategii marketingowej Citroëna w Ameryce Łacińskiej. Aż szkoda, że na podobny pomysł nie wpadł nikt w Polsce.
Kampania reklamowa z udziałem Antonelli i Benício spotkała się z dobrym odbiorem, a dynamiczne i pełne energii filmy promujące model Basalt przyczyniły się do zwiększenia rozpoznawalności marki i zainteresowania nowym crossoverem (czy jak woli marka SUVem) coupé. Dzięki autentycznej chemii między aktorami oraz angażującemu formatowi treści, Citroën skutecznie dotarł do świadomości odbiorców.
Nowa faza kampanii reklamowej, która potrwa do kwietnia, skupi się na dalszym podkreślaniu unikalnego designu i technologicznych innowacji oraz komfortu modelu Basalt. Marka planuje jeszcze więcej interaktywnych treści w mediach społecznościowych oraz kolejne spoty telewizyjne z udziałem charyzmatycznego duetu.
Citroën Basalt ma 4352 mm długości, 1765 mm szerokości, 1593 mm wysokości, 2651 mm rozstawu osi a pojemność bagażnika wynosi aż 470 litrów. Kluczowymi cechami najnowszego modelu marki, dostępnego na razie na rynkach Ameryki Południowej oraz w Indiach – w Europie ma pojawić się pod koniec tego roku w nieco innym, bardziej zaawansowanym technologicznie wydaniu, są komfort i modny kształt coupé.
Najnowsze komentarze