W ciągu ostatnich dwóch miesięcy Citroën Basalt okazał się modelem, który najbardziej zwiększył sprzedaż w swoim segmencie. W lutym sprzedano w Brazylii 1.701 egzemplarzy tego SUV-a, co oznacza wzrost o 41% w porównaniu ze styczniem. Aby jeszcze bardziej zwiększyć zainteresowanie tym modelem, Citroën będzie oferował w tym miesiącu specjalne warunki, w tym zerowe opłaty i bonusy przy wymianie używanych pojazdów.
Citroën zarejestrował w lutym w Brazylii łącznie 3.258 pojazdów, co stanowi wzrost o 63% w porównaniu z lutym 2024 roku i zwiększa udział marki w rynku do 1,9%.
Największym bohaterem tego wyniku był Citroën Basalt, którego w lutym sprzedano 1.701 egzemplarzy. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy Citroën Basalt był kompaktowym SUV-em, którego wolumen rejestracji wzrósł najbardziej w porównaniu z poprzednimi miesiącami – odpowiednio o 25% w styczniu 2025 roku w porównaniu z grudniem 2024 roku, i o 41% w lutym 2025 roku w porównaniu ze styczniem 2025 roku, osiągając tym samym pozycję modelu o największym wzroście w całym segmencie, w którym jest pozycjonowany.
Jego pojawienie się miało bezpośredni wpływ na rozwój marki, do tego stopnia, że Basalt stał się flagowym modelem Citroëna i znacznie zwiększył znaczenie marki w segmencie. Ponadto marka zamknęła miesiąc z 4% udziałem w segmencie.
Citroën Basalt, najtańszy SUV w Brazylii, występuje w trzech wersjach: Feel, Feel Turbo 200 i Shine Turbo 200. Wszystkie z nich mają konkurencyjny standardowy pakiet wyposażenia, oprócz zróżnicowanych atrybutów w swoim segmencie, takich jak dwa silniki do wyboru (1.0 Firefly i Turbo 200), bagażnik o pojemności do 490 litrów oraz 10,25-calowe centrum multimedialne Citroën Connect z ekranem dotykowym i Android Auto oraz Apple Carplay, a także z sześcioma głośnikami.
Między 7. marca a 3. kwietnia Citroën będzie oferował niepowtarzalne oferty na modele C3, Aircross i Basalt. Warunki będą obowiązywać we wszystkich punktach sprzedaży w Brazylii w ramach sprzedaży bezpośredniej dla osób fizycznych. W przypadku modeli C3 i Aircross zniżki sięgają odpowiednio 7.610 reali i 18.900 reali od ceny katalogowej, zerowe raty można rozłożyć na maksymalnie 24 miesiące. Do tego dochodzą bonusy sięgające 5.000 reali przy wymianie używanego samochodu. Na Citroëna Basalta obowiązują zniżki do 15.910 reali.
Citroën C3 łączy w sobie przestrzeń, solidność, charakter SUV-a i konkurencyjny w tym segmencie 10-calowy ekran dotykowy Citroën Connect. Model Aircross, wyposażony w silnik Turbo 200, jest dostępny w sprzedaży w całej Brazylii w wersji 5- i 7-osobowej, w różnych kolorach i z różnymi dodatkami. Citroën Basalt, najnowszy model tej marki, wyróżnia się, oprócz wielu już wymienionych powodów, zawieszeniem zaprojektowanym tak, aby zapewniać maksymalny komfort bez żadnych kompromisów. Oznacza to, że może poruszać się po wielu ulicach i drogach, nie tracąc przy tym wytrzymałości i wydajności.
Sprawdź oferty i szczegóły na https://www.citroen.com.br/.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze