Wiele wskazuje na to, że Citroën może w przyszłym roku zmienić swoje logo. Zmiana miałaby posłużyć z jednej strony odświeżeniu wizerunku, z drugiej podkreśleniu korzeni i długoletniej tradycji. Jak może wyglądać nowe logo? Warto zauważyć, że od pewnego czasu nowy projekt szewronów, inspirowany stylem retro, jest wykorzystywany przez markę do komunikacji różnych projektów. Można je zauważyć między innym na koszulkach i samochodach zespołu kolarskiego, sponsorowanego przez Citroëna.
W przyszłym roku logo zmienia Peugeot, więc naturalną konsekwencją byłaby taka zmiana także w drugiej marce koncernu PSA, Citroënie. Nawiązanie do dawnego logo z początków firmy będzie też ukłonem w stronę potężnej grupy fanów szewronów, nieco ostatnio zaniedbywanej przez koncern.
Jak może wyglądać nowe logo? Czy będzie to już zaprezentowany owal, w którym zamknięte są charakterystyczne szewrony, nawiązujące do daszkowych kół zębatych, które produkował Citroën. Warto przypomnieć, że konstrukcję tych kół Andre Citroën zobaczył w Polsce, niedaleko Łowicza. Na razie logo pojawiło się na koszulce zespołu kolarskiego sponsorowanego przez markę.
źródło: Caradisiac
Najnowsze komentarze