Firma Dangel wprowadziła do oferty konwersję samochodów elektrycznych na wersje o podwyższonym prześwicie, mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu oraz z płytą ochronną pod silnikiem i skrzynią biegów.
Przednia oś pojazdu wyposażona jest w przedni mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu QUAIFE®: wzór w branży motoryzacyjnej. Gdy jedno z przednich kół traci przyczepność, mechanizm LS przenosi część momentu obrotowego na drugie koło. Dzięki temu pojazd może wyjechać z trudnej sytuacji, w której się znalazł.
Zwiększony prześwit do pokonywania przeszkód: Dzięki podwyższonemu nadwoziu i prześwitowi 205 mm samochód bez problemu przejedzie po wiejskich lub leśnych traktach, jednocześnie umożliwiając bezpieczną i komfortową jazdę po normalnych drogach.
Zabezpieczenie podwozia: Na drodze, nawet z podwyższonym samochodem, nigdy nie jest się bezpiecznym przez kamieniem czy innymi przeszkodami. Płyty ochronne pod silnikiem lub akumulatorem zabezpieczą pojazd bardzo skutecznie.
„Z dumą prezentujemy dziś naszą nową gamę małych elektrycznych ⚡ samochodów dostawczych o ulepszonej przyczepności: TReK by Dangel! Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować naszym klientom rozwiązanie dostosowane do potrzeb ich codziennego życia i transformacji środowiskowej. Wjeżdżanie na szlaki, ścieżki, kiepskiej jakości drogi i inne miejsca, gdzie wymagane są specjalne właściwości samochodu elektrycznego, jest teraz możliwe.” – napisała firma Dangel w oficjalnym oświadczeniu. „Wszystko to przy zerowej emisji CO2 i bez hałasu. Przedni mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, podwyższony prześwit i ochrona podzespołów w samochodzie to TrEK by Dangel”.
Ile kosztują modyfikacje?
Rozwiązanie TrEK to trzy istotne modyfikacje w stosunku do oryginalnego samochodu
- Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Quaife®
- Prześwit 205 mm (podniesienie zawieszenia + 80 mm)
- Płyta ochronna silnika, skrzyni biegów
Cena wynosi 2.950 euro.
Najnowsze komentarze