• Najnowsze

Citroën C-Elysee wjeżdża do Francji

2016-07-26

Jakie są motoryzacyjne oczekiwania naszych Czytelników?

2021-01-17

Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina

2021-01-17

Francuskie samochody miejskie – ile kosztują? Najtańszy samochód z klimatyzacją: Citroën C3, Peugeot 208 i Renault Clio

2021-01-16
Fiat, Peugeot, PSA

Fiat Chrysler i Grupa PSA oficjalnie razem. Fuzja zakończona

2021-01-16

Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!

2021-01-16

Peugeot 5008 dla francuskiej żandarmerii

2021-01-16

Dacia Duster 6×6 na bazie modelu Oroch

2021-01-16

Citroën XM 3.0 V6 Tecnic z przebiegiem 40 tys. kilometrów na sprzedaż

2021-01-16
Citroen Xantia

Citroën Xantia: Ile kosztuje renowacja lakieru i blacharki w 20 letnim samochodzie?

2021-01-16

Renault Trucks D Wide Z.E. wyposażony w panele słoneczne

2021-01-16
niedziela, 17 stycznia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Citroën C-Elysee wjeżdża do Francji

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2016-07-26
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania3min czytania
6 0
0
5
UDOSTĘPNIEŃ
18
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina

Francuskie samochody miejskie – ile kosztują? Najtańszy samochód z klimatyzacją: Citroën C3, Peugeot 208 i Renault Clio

Fiat Chrysler i Grupa PSA oficjalnie razem. Fuzja zakończona

Dwa miesiące temu z małym okładem pisaliśmy o tym, że Citroën zdecydował się wprowadzić model C-Elysee na rynek niemiecki. Auto startowało tam z ceną od 12.590 euro za wersję napędzaną 82-konnym silnikiem 1.2. Za 115-konną odmianę napędzaną silnikiem 1.6 VTi Niemcy muszą płacić co najmniej 13.990 euro. C-Elysee ze 100-konnym dieslem BlueHDi wyceniony został nad Renem na 15.690 euro. I przyznać trzeba, że na rynku niemieckim były to bardzo atrakcyjne ceny, zwłaszcza w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. Teraz, najprawdopodobniej w dniu dzisiejszym, C-Elysee wjeżdża do Francji.

Budżetowy sedan początkowo nie miał być oferowany w krajach Europy Zachodniej. Citroën i Peugeot uznały, że to nie jest rynek na tego typu auta. W efekcie cieszyli się ludzie z Grupy Renault, a zwłaszcza z Dacii, bo samochody tej marki sprzedawały się i w Niemczech, i we Francji naprawdę dobrze. Może nie Logan sedan, ale Sandero, czy MCV – owszem. Rzeczywistość zweryfikowała więc plany PSA. I w ślad za rynkiem niemieckim, teraz C-Elysee wjeżdża do Francji. Pierwsi dealerzy wystawią te samochody w sowich salonach najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj.

Z tego, co się dowiedzieliśmy, w cenniku znajdą się tylko dwie wersje silnikowe, więc oferta będzie uboższa, niż w Niemczech. Bazowy, 82-konny trzycylindrowy benzyniak, kosztować ma w C-Elysee od 13.450 euro, a w gamie dostępny będzie też 100-konny diesel BlueHDi, który został wyceniony na minimum 16.450 euro. Obie wersje dostępne będą tylko z manualnymi pięciobiegowymi skrzyniami biegów. Dodatkowo można jeszcze liczyć na 500 euro rabatu, jeśli klient zdecyduje się na egzemplarz już stojący na stocku.

Chyba warto z tego skorzystać, bo i tak wszystkie samochody są dostępne tylko w jednej wersji wyposażeniowej Confort.

Ceny we Francji są więc wyższe, niż w Niemczech, ale to nie dziwi – u swojego wschodniego sąsiada, na największym motoryzacyjnym rynku Starego Kontynentu, Citroën zawsze musiał grać nie tylko wyposażeniem i komfortem, ale i ceną. C-Elysee wjeżdża do Francji i ceny na rodzimym rynku ma wyższe, ale to i tak klientów nie odstraszy. Tyle, że zapewne na C-Elysee zdecydują się przede wszystkim ludzie starsi, którym nigdzie się już nie spieszy, a trzybryłowe nadwozie samochodu z przeszło 500-litrowym bagażnikiem bardzo im się przyda.

 

 

KG

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: C-ElyseeCitroenLoganSandero
Udostepnij2Tweet1Udostepnij
Poprzedni

Plany Grupy PSA w Chinach

Następny

Fabryka Citroena w Trnavie ma 3 tygodnie wakacji

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Fabryka Citroena w Trnavie ma 3 tygodnie wakacji

Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 30/2016

Zaproszenie na zlot zabytków Warkot 2016 do Mińska Mazowieckiego

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Maj 2021
Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Maciej o Nowa Dacia Duster – czy warto kupić ten samochód?
    • adam o Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!
    • Anonimowo o Jakie są motoryzacyjne oczekiwania naszych Czytelników?
    • Yade o Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina
    • Marcin o Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina
    • Krzysztof Gregorczyk o Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina
    • mrt o Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina
    • mrt o Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina
    • mrt o Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina
    • mrt o Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Jakie są motoryzacyjne oczekiwania naszych Czytelników?
    • Samochód elektryczny zimą. Pojechaliśmy Renault Zoe z Warszawy do Koszalina
    • Francuskie samochody miejskie – ile kosztują? Najtańszy samochód z klimatyzacją: Citroën C3, Peugeot 208 i Renault Clio
    • Fiat Chrysler i Grupa PSA oficjalnie razem. Fuzja zakończona
    • Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!
    • Peugeot 5008 dla francuskiej żandarmerii
    • Dacia Duster 6×6 na bazie modelu Oroch
    • Citroën XM 3.0 V6 Tecnic z przebiegiem 40 tys. kilometrów na sprzedaż
    • Citroën Xantia: Ile kosztuje renowacja lakieru i blacharki w 20 letnim samochodzie?
    • Renault Trucks D Wide Z.E. wyposażony w panele słoneczne


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    0
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.