Duży bagażnik może pomóc w rozwijaniu zainteresowań, zarówno tych muzycznych, jak i sportowych. W najnowszym filmie promocyjnym Citroen pokazuje do czego możemy wykorzystać przestrzeń bagażową C3 Aircrossa.
Citroen zaprezentował nową kampanię promocyjną pod hasłem „Citroen C3 Aircross SUV: more space, more possibilities”, w której zwraca uwagę na przestrzeń we wnętrzu swojego crossovera. Bohaterką filmu jest mała dziewczynka, która pod okiem taty próbuje swoich sił w różnych dziedzinach, aby znaleźć jedną, jedyną, w której czuje się najlepiej. Kolarstwo górskie, garncarstwo i piłka nożna nie zdały egzaminu, ale prawdziwą pasją okazała się muzyka. Niezrażony tata pomaga swojej córce realizować marzenia przy pomocy francuskiego crossovera.
Dzięki systemowi Grip Control Citroen C3 Aircross potrafi zjechać z utwardzonych dróg a dzięki bagażnikowi o pojemności 520 litrów i modułowemu charakterowi wnętrza zmieści rower, część damskiej drużyny piłkarskiej oraz niezbyt poręczny instrument, jakim jest wiolonczela.
Film debiutuje właśnie w internecie, od 6 stycznia będzie emitowany w telewizji we Włoszech i Wielkiej Brytanii a następnie w innych krajach świata. W reklamie wykorzystano przearanżowany utwór pod tytułem „Valse d’Amélie” francuskiego kompozytora Yanna Tiersena.
https://www.youtube.com/watch?v=yTi7ywG3FLY&feature=youtu.be
Najnowsze komentarze