Citroën C3 Aircross? Jeśli chodzi o komfort, nikt nie może oprzeć się temu modelowi. Nawet horda dzikich niedźwiedzi. Tak, dobrze czytacie, niedźwiedzi! To nowa reklama marki.
Dowcipna reklama Citroëna tradycyjnie skupia się na komforcie – C3 Aircross to samochód 7-osobowy, i mimo długości zaledwie 4,39 metra, rodzinny. Oferuje też najwyższy w klasie komfort jazdy i spory prześwit – 200 mm. Przestrzeń ładunkowa w wersji 5-miejscowej pomieści ponad 460 litrów bagażu.
Jeździliśmy niedawno takim samochodem i swoje wrażenia opisaliśmy w poniższym teście:
Nowy Citroën C3 Aircross i Citroën ë-C3 Aircross 2025 – pierwsza jazda
Jego cena zaczyna się od 82.800 zł – niewiele, jak na auto z tak przestronnym wnętrzem. Co ważne, jest oferowany również w wersji elektrycznej, czyli idealnej dla osób podróżujących głównie w mieście i mających dostęp do ładowarki w domu lub w pracy.
Wyposażenie topowej wersji Max obejmuje m.in.
- Zawieszenie i fotele Citroën Advanced Comfort
- Kamera cofania
- Klimatyzacja automatyczna
- Cyfrowe radio DAB/Bluetooth
- Klonowanie ekranu Android/Apple
- Aluminiowe obręcze kół 17” ARAGONITE ze szlifem diamentowym
- Tylne światła 3D LED
- Dwukolorowy dach
- Fotele z tapicerką materiałową Metropolitan Grey łączoną z tworzywem TEP
- System nawigacji 3D na ekranie dotykowym 10,25”
- Bezprzewodowe ładowanie smartfona
- Elektrochromatyczne wewnętrzne lusterko wsteczne
- Przednie i tylne czujniki parkowania
- System monitorowania martwego pola
- 7 miejsc (w opcji) – z tyłu 2 pojedyncze składane fotele (50/50) z regulowanymi zagłówkam (można dosotoswać przestań do swoich potrzeb).
Reklama C3 Aircrossa to przykład kreatywnej
Agencja: BETC
Zarządzanie agencją: Bertille Toledano, Mehdi Benali, Benjamin Merllié, Marie-Gabrielle DE LA FAGE, William Rosélie, Alice Farrando, Alice Bossard
Prezes i dyrektor ds. kreacji: Stéphane Xiberras
Dyrektor kreatywny: Nick Bakshi
Copywriter: Sébastien Duhaud
Dyrektor artystyczny: Charles Dessaux
Młodszy dyrektor artystyczny: Anthony Tavares
Koordynator ds. zasobów kreatywnych: Kemi Z.
Producent TV: David Green
Producent kreatywny Traction: Magalie Dauleu
Post-producent agencji: Florence Marquet Delforge, Sarah Dufief
Planowanie strategiczne: Etienne Averseng, Chloe Wren
BETC FULLSIX – Zespół ds. mediów społecznościowych: Oscar Peteil, Grégoire Krimianis, Quentin Lanoizelet, Rodolphe Marcotte, Marcus Thouant, Laura Russ, David Puiroux, Jean-Baptiste Soumier, Alexia Jalouneix, Laure-Astrid Ntsiba, Ditte Benjaminsen, Thomas Recouderc-Meunier, Donatien Guepratte, Vincent Lataste, Andréa Schrieke, Lucas de Ligt
Firma produkcyjna: Zauberberg Productions GmbH
Supervisor VFX: Marta Carbonell Amela
Reżyserzy: Dorian & Daniel
Producenci wykonawczy: Juliane Ellrich
Producent: Ulrich Kreis
Koordynator produkcji: Britta Liesen
Operator kamery: Matias Boucard
Fotograf: Ole Westermann
Pierwszy asystent reżysera: Steven Willams
Produkcja usługowa: NAFTA Films
Dom postprodukcyjny: b-Epic Studio
Post-producent: Timo Seegräber, Wiebke Warndorf
Montażysta: Johannes Hubrich
Korektor barw: Florian Metzner
Dyrektor kreatywny ds. muzyki: Adam Ghoubali
Supervisor muzyczny: Seril Farran
Produkcja dźwięku: GUM
Muzyka: I Don’t Want to Live Without Your Love
Kompozytorzy: Hammond, Albert Louis & Warren, Diane Eve
Edycja muzyczna: Albert Hammond Music & Realsongs
Najnowsze komentarze