niedziela, 3 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Citroën C3 Elle – nowa generacja stylowego auta miejskiego

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-20
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 7 minut
354 3
3
306
UDOSTĘPNIEŃ
1k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022

 Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!

Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce

Marki Citroën i Elle kontynuują współpracę, nadając C3 nowy, szykowny, inspirujący i bardzo nowoczesny wygląd. Limitowana edycja C3 Elle zawiera słynny i bardzo graficzny podpis marki Elle. Wyróżnia się akcentami Mat Silver Blue, które zapewniają schludny wygląd mocno zakorzeniony w swoich czasach, z wprowadzeniem elementów z Alcantary na pokładzie i bogatym wyposażeniu, aby zapewnić większy spokój ducha.

Citroën kontynuuje swoją przygodę z Elle, przedstawiając nową limitowaną edycję C3 Elle. Citroën po raz kolejny ożywia swój najlepiej sprzedający się model w gamie, zapraszając kultową kobiecą markę do umieszczenia swojego podpisu na C3 – „Od 1945 r. i na zawsze” – wydrukowanego po prostu białymi literami na czarnej wstążce, w nawiązaniu do pierwszego numeru wydanego 21. listopada 1945 roku. To partnerstwo dwóch kultowych francuskich marek zrodziło się ze wspólnej ambicji promowania kobiet poprzez modę, elegancję, dobre samopoczucie i kwestie społeczne.

„Od 77 lat marka Elle zawsze była u boku kobiet, wspierając je w każdej dziedzinie ich życia, oferując ekskluzywne i niezrównane podejście do mody, urody, kultury i stylu życia. To partnerstwo jest częścią wspólnej z Citroënem filozofii promowania wszystkich kobiet i ich elegancji w ich nawykach i codziennym życiu” – mówi Sandrine Gay, dyrektor Elle License Collection.

Poprzez swoją nowoczesność i osobowość Citroën C3 Elle jest idealnym ucieleśnieniem stylu życia aktywnych kobiet i oferuje ideał miejskiej mobilności ze stylem, optymizmem i pewnością siebie. Ta wersja jest następcą pierwszej limitowanej edycji, której ponad 9.000 egzemplarzy sprzedano na całym świecie w 2018 roku. Ponieważ klienci C3 są wyczuleni na możliwości personalizacji oferowane przez miejski samochód (blisko 60% sprzedaży modelu w 2021 roku, to wersje dwukolorowe), a także silnie zorientowani na technologie i komfort (44% sprzedaży, to najbogatsze wersje Shine i Shine Pack), projekt edycji specjalnej Elle 2022 uwzględnia te trendy i kryteria zakupowe klientów.

NA ZEWNĄTRZ: GRAFICZNY PODPIS I BARDZO ŚWIEŻY KOLOR

C3 Elle ma w standardzie dwukolorową karoserię, z możliwością wyboru dwóch kolorów dachu, białego lub czarnego, nawiązujących do kolorów logo Elle. Czerń, będąca synonimem elegancji i wyrafinowania oraz biel, symbolizująca czystość i prostotę, kojarzą się z dostępnymi kolorami karoserii: Sand, Polar White, Steel Grey, Platinium Grey czy Perla Nera Black.

Citroën zamierza podkreślić atrakcyjność C3, proponując nowy pakiet kolorystyczny Mat Silver Blue, głęboki błękit lodowcowy z metalicznymi refleksami, nadający mu świeżości i nowoczesności, który doskonale komponuje się ze wszystkimi kolorami nadwozia. Na zewnątrz kolorowe kropki pokrywają okładziny Airbump®, wstawki w reflektorach na przednim pasie, a także na obramowaniu naklejki dachowej, dzięki czemu C3 Elle idealnie pasuje do najnowszych kolorów.

C3 Elle idzie z duchem czasu, prezentując nieznaną wcześniej graficzną i miejską stronę. Wspólnym motywem, białymi literami na czarnej wstążce, jest sygnatura marki ELLE – „Od 1945 i na zawsze” – pojawia się na różnych elementach pojazdu, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Czarno-biała wstążka Elle, zwycięska i ponadczasowa kombinacja w świecie mody, jest połączona z mocnym krojem pisma, aby w pełni odzwierciedlić swoją epokę.

Zarys charakterystycznej krzywizny dachu C3 także został rozszerzony o wstążkę i slogan Elle. Na naklejce dachowej pojawia się gra kontrastów i matowych efektów, w zależności od koloru wybranego do podkreślenia poszczególnych elementów. W przypadku białego dachu efekt matu pojawia się na obramowaniu ziarnisto-niebieskiej kapsuły, podkreślając kolor, aby uzyskać bardziej spójny ogólny wygląd, podczas gdy wstążka jest matowa, aby logo Elle wyróżniało się na czarnym dachu.

Nowa dekoracja ćwierćpanelu ponownie ma tło z czarnej wstążki, tym razem z nadrukowanym monogramem Elle w emblematycznym kroju marki, stworzonym w 1945 roku.

NA POKŁADZIE: ŻYWE KOLORY, MATERIAŁY I WYPOSAŻENIE JAKO ŹRÓDŁO KOMFORTU

Personalizacja jest kontynuowana w kabinie pasażerskiej, z atmosferą idealnie dopasowaną do nowego pakietu kolorystycznego Mat Silver Blue, który zdobi dwukolorowe fotele Advanced Comfort (główna część tapicerki to tkanina w kolorze Light Prussian Grey, która rozjaśnia kabinę pasażerską, miękka i wygodna górna część oparcia jest pokryta Alcantarą w kolorze Wind Grey, ciemnoniebiesko-szarym). Nadrukowana techniką sitodruku listwa dekoracyjna z na nowo zinterpretowanym wzorem w jodełkę oferuje niebieskawe, satynowe akcenty, które oddzielają górną część oparcia od reszty siedzenia.

Zmienność materiałów pomaga ulepszyć deskę rozdzielczą: po raz pierwszy w edycji specjalnej pojawia się Alcantara – powszechnie obecna w wersjach premium – na poszyciu deski rozdzielczej C3 Elle. Jej kolor Mat Wind Grey kontrastuje z matowym, metalicznym niebieskim obramowaniem z pakietu Color Pack. Kolejnym przemyślanym drobnym szczegółem są podwójne pionowe szwy w tym samym niebieskim kolorze, dyskretna i szykowna cecha Alcantary.

Monogram Elle pojawia się w całości na jednolitym tle dywaników, obrysowanym czarną wstążką z białym hasłem. Na breloczku i kieszeni na pokładzie dumnie widnieją dwa loga partnerów Citroën i Elle.

„Elle i Citroën po raz kolejny stworzyli nowoczesne połączenie z dużą ilością stylu w modelu C3. Pastelowy błękit z nowego Mat Silver Blue Colour Pack, który zdobi C3 Elle zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, uosabia delikatne odnowienie przychodzące z wiosną. Ten kolor jest całkowicie zgodny z aktualnym trendem, szczególnie w modzie ready-to-wear. Jego metaliczne akcenty w kabinie pasażerskiej wnoszą świeżość i światło, kontrastując z fotelami i deską rozdzielczą z Alcantary, skórzaną kierownicą i przyciemnianymi szybami, tworząc przytulną atmosferę w kabinie pasażerskiej, aby czuć się tak komfortowo, jak w salonie” – dodaje Muriel Prodault, dyrektor ds. kolorów i materiałów w Citroënie.

Oparty o wersję Shine, Citroën C3 Elle został wzbogacony o kamerę cofania i cztery elektrycznie sterowane szyby. A jako dodatkowy bonus, aby udoskonalić wygląd C3 Elle, w standardzie dostępne są 17-calowe felgi aluminiowe Vector, przyciemniane tylne szyby, chromowane obramowanie wokół cyfrowego panelu instrumentów i obszyta skórą kierownica.

Pod maskę Citroëna C3 Elle r.m. 2022 trafi silnik benzynowy PureTech 110 S&S, który będzie można połączyć zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów. W każdym przypadku będzie to przekładnia sześciobiegowa. Auto będzie można zamawiać we Francji od 1. lipca, a do salonów trafi we wrześniu 2022 roku.

C3, które w tym roku obchodzi 20. rocznicę istnienia, w 2022 roku sprzedało się w pierwszym kwartale w 49.000 egzemplarzy na całym świecie, zajmując trzecie miejsce w swoim segmencie w Europie. Na rynku francuskim samodzielnie stanowi 37,5% sprzedaży Citroëna i plasuje się na drugim miejscu wśród najlepiej sprzedających się samochodów osobowych we wszystkich segmentach.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: C3Citroen
Udostepnij122Tweet77Udostepnij21
Poprzedni

Dacia to współczesna odmiana Malucha? Duster, Sandero i Jogger to auta dla każdego, ale nie dla wszystkich

Następny

Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta

Fabryka samochodów elektrycznych Stellantis powstanie w Egipcie?

Czy samochody elektryczne potrzebują płynów eksploatacyjnych?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Marek - Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Anonimowo - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • nowano - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • nowano - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Witia - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Mirek - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Kierowca - Peugeot 999. Prezentacja już 8 lipca
  • Kierowca - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Kierowca - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Kierowca - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022
  •  Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!
  • Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Ile kosztuje używana Dacia Duster: przegląd cen roczników 2010-2018
  • Ile naprawdę pali benzynowy DS 7 Crossback 180 KM?
  • Stellantis & Nidec zbudują pierwsze silniki elektryczne jeszcze w tym roku. Projekt M3
  • DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Nowy Renault Trafic SpaceNomad: wszechstronny kamper z miejscem do spania dla 4 osób
  • Unikatowe Renault NN 6CV Torpedo z 1927 roku. „Komfort lepszy niż w traktorze, hamuje niczym lokomotywa”
  • Dacia Duster 4×4 przejechała 13 tysięcy kilometrów po Maroku wspierając rozwój edukacji. Karawana Jadara


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.