Marki Citroën i Elle kontynuują współpracę, nadając C3 nowy, szykowny, inspirujący i bardzo nowoczesny wygląd. Limitowana edycja C3 Elle zawiera słynny i bardzo graficzny podpis marki Elle. Wyróżnia się akcentami Mat Silver Blue, które zapewniają schludny wygląd mocno zakorzeniony w swoich czasach, z wprowadzeniem elementów z Alcantary na pokładzie i bogatym wyposażeniu, aby zapewnić większy spokój ducha.
Citroën kontynuuje swoją przygodę z Elle, przedstawiając nową limitowaną edycję C3 Elle. Citroën po raz kolejny ożywia swój najlepiej sprzedający się model w gamie, zapraszając kultową kobiecą markę do umieszczenia swojego podpisu na C3 – „Od 1945 r. i na zawsze” – wydrukowanego po prostu białymi literami na czarnej wstążce, w nawiązaniu do pierwszego numeru wydanego 21. listopada 1945 roku. To partnerstwo dwóch kultowych francuskich marek zrodziło się ze wspólnej ambicji promowania kobiet poprzez modę, elegancję, dobre samopoczucie i kwestie społeczne.
„Od 77 lat marka Elle zawsze była u boku kobiet, wspierając je w każdej dziedzinie ich życia, oferując ekskluzywne i niezrównane podejście do mody, urody, kultury i stylu życia. To partnerstwo jest częścią wspólnej z Citroënem filozofii promowania wszystkich kobiet i ich elegancji w ich nawykach i codziennym życiu” – mówi Sandrine Gay, dyrektor Elle License Collection.
Poprzez swoją nowoczesność i osobowość Citroën C3 Elle jest idealnym ucieleśnieniem stylu życia aktywnych kobiet i oferuje ideał miejskiej mobilności ze stylem, optymizmem i pewnością siebie. Ta wersja jest następcą pierwszej limitowanej edycji, której ponad 9.000 egzemplarzy sprzedano na całym świecie w 2018 roku. Ponieważ klienci C3 są wyczuleni na możliwości personalizacji oferowane przez miejski samochód (blisko 60% sprzedaży modelu w 2021 roku, to wersje dwukolorowe), a także silnie zorientowani na technologie i komfort (44% sprzedaży, to najbogatsze wersje Shine i Shine Pack), projekt edycji specjalnej Elle 2022 uwzględnia te trendy i kryteria zakupowe klientów.
NA ZEWNĄTRZ: GRAFICZNY PODPIS I BARDZO ŚWIEŻY KOLOR
C3 Elle ma w standardzie dwukolorową karoserię, z możliwością wyboru dwóch kolorów dachu, białego lub czarnego, nawiązujących do kolorów logo Elle. Czerń, będąca synonimem elegancji i wyrafinowania oraz biel, symbolizująca czystość i prostotę, kojarzą się z dostępnymi kolorami karoserii: Sand, Polar White, Steel Grey, Platinium Grey czy Perla Nera Black.
Citroën zamierza podkreślić atrakcyjność C3, proponując nowy pakiet kolorystyczny Mat Silver Blue, głęboki błękit lodowcowy z metalicznymi refleksami, nadający mu świeżości i nowoczesności, który doskonale komponuje się ze wszystkimi kolorami nadwozia. Na zewnątrz kolorowe kropki pokrywają okładziny Airbump®, wstawki w reflektorach na przednim pasie, a także na obramowaniu naklejki dachowej, dzięki czemu C3 Elle idealnie pasuje do najnowszych kolorów.
C3 Elle idzie z duchem czasu, prezentując nieznaną wcześniej graficzną i miejską stronę. Wspólnym motywem, białymi literami na czarnej wstążce, jest sygnatura marki ELLE – „Od 1945 i na zawsze” – pojawia się na różnych elementach pojazdu, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Czarno-biała wstążka Elle, zwycięska i ponadczasowa kombinacja w świecie mody, jest połączona z mocnym krojem pisma, aby w pełni odzwierciedlić swoją epokę.
Zarys charakterystycznej krzywizny dachu C3 także został rozszerzony o wstążkę i slogan Elle. Na naklejce dachowej pojawia się gra kontrastów i matowych efektów, w zależności od koloru wybranego do podkreślenia poszczególnych elementów. W przypadku białego dachu efekt matu pojawia się na obramowaniu ziarnisto-niebieskiej kapsuły, podkreślając kolor, aby uzyskać bardziej spójny ogólny wygląd, podczas gdy wstążka jest matowa, aby logo Elle wyróżniało się na czarnym dachu.
Nowa dekoracja ćwierćpanelu ponownie ma tło z czarnej wstążki, tym razem z nadrukowanym monogramem Elle w emblematycznym kroju marki, stworzonym w 1945 roku.
NA POKŁADZIE: ŻYWE KOLORY, MATERIAŁY I WYPOSAŻENIE JAKO ŹRÓDŁO KOMFORTU
Personalizacja jest kontynuowana w kabinie pasażerskiej, z atmosferą idealnie dopasowaną do nowego pakietu kolorystycznego Mat Silver Blue, który zdobi dwukolorowe fotele Advanced Comfort (główna część tapicerki to tkanina w kolorze Light Prussian Grey, która rozjaśnia kabinę pasażerską, miękka i wygodna górna część oparcia jest pokryta Alcantarą w kolorze Wind Grey, ciemnoniebiesko-szarym). Nadrukowana techniką sitodruku listwa dekoracyjna z na nowo zinterpretowanym wzorem w jodełkę oferuje niebieskawe, satynowe akcenty, które oddzielają górną część oparcia od reszty siedzenia.
Zmienność materiałów pomaga ulepszyć deskę rozdzielczą: po raz pierwszy w edycji specjalnej pojawia się Alcantara – powszechnie obecna w wersjach premium – na poszyciu deski rozdzielczej C3 Elle. Jej kolor Mat Wind Grey kontrastuje z matowym, metalicznym niebieskim obramowaniem z pakietu Color Pack. Kolejnym przemyślanym drobnym szczegółem są podwójne pionowe szwy w tym samym niebieskim kolorze, dyskretna i szykowna cecha Alcantary.
Monogram Elle pojawia się w całości na jednolitym tle dywaników, obrysowanym czarną wstążką z białym hasłem. Na breloczku i kieszeni na pokładzie dumnie widnieją dwa loga partnerów Citroën i Elle.
„Elle i Citroën po raz kolejny stworzyli nowoczesne połączenie z dużą ilością stylu w modelu C3. Pastelowy błękit z nowego Mat Silver Blue Colour Pack, który zdobi C3 Elle zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, uosabia delikatne odnowienie przychodzące z wiosną. Ten kolor jest całkowicie zgodny z aktualnym trendem, szczególnie w modzie ready-to-wear. Jego metaliczne akcenty w kabinie pasażerskiej wnoszą świeżość i światło, kontrastując z fotelami i deską rozdzielczą z Alcantary, skórzaną kierownicą i przyciemnianymi szybami, tworząc przytulną atmosferę w kabinie pasażerskiej, aby czuć się tak komfortowo, jak w salonie” – dodaje Muriel Prodault, dyrektor ds. kolorów i materiałów w Citroënie.
Oparty o wersję Shine, Citroën C3 Elle został wzbogacony o kamerę cofania i cztery elektrycznie sterowane szyby. A jako dodatkowy bonus, aby udoskonalić wygląd C3 Elle, w standardzie dostępne są 17-calowe felgi aluminiowe Vector, przyciemniane tylne szyby, chromowane obramowanie wokół cyfrowego panelu instrumentów i obszyta skórą kierownica.
Pod maskę Citroëna C3 Elle r.m. 2022 trafi silnik benzynowy PureTech 110 S&S, który będzie można połączyć zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów. W każdym przypadku będzie to przekładnia sześciobiegowa. Auto będzie można zamawiać we Francji od 1. lipca, a do salonów trafi we wrześniu 2022 roku.
C3, które w tym roku obchodzi 20. rocznicę istnienia, w 2022 roku sprzedało się w pierwszym kwartale w 49.000 egzemplarzy na całym świecie, zajmując trzecie miejsce w swoim segmencie w Europie. Na rynku francuskim samodzielnie stanowi 37,5% sprzedaży Citroëna i plasuje się na drugim miejscu wśród najlepiej sprzedających się samochodów osobowych we wszystkich segmentach.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze