Citroen C3 w tym roku przeszedł face lifting. Z tej okazji francuska marka prezentuje nową kampanię reklamową, w której podkreśla liczne możliwości personalizacji pojazdu. Do wyboru jest aż 97 wersji C3.
Po nowej reklamie C4, Citroen prezentuje film promujący model C3 po face liftingu. I generacja samochodu trafiła na rynek w 2002 roku i od tamtej pory nowych nabywców znalazło ponad 4,5 mln egzemplarzy. Najnowsza odsłona modelu przeszła ewolucję pod względem stylu i komfortu. Citroen C3 jest też jednym z najbardziej kolorowych modeli na rynku. Dzięki szerokiej palecie barw nadwozia, dekorów zadaszenia i personalizacji wnętrza, klienci mogą wybierać spośród 97 możliwych wersji C3.
Część tego kolorystycznego bogactwa możemy podziwiać w nowej reklamie opracowanej przez agencję Traction. Nowy film pod hasłem „życie jest piękniejsze w kolorze ” został wyreżyserowany przez Grega Ohrela.
Na klipie widzimy jak Citroen C3 przemierza ulice miasta a część z jego 97 kombinacji kolorystycznych komponuje się z różnymi elementami: czerwonymi ustami kobiety, okładką mangi, czy koszulką młodej dziewczyny. W kampanii wykorzystano przepełniony ciepłem i groovem utwór pod tytułem „Color the City” zinterpretowany przez zespół The Indigos. Potężny funkowo-soulowy głos wokalistki Jessie Fasano, dodaje klipowi energii.
Najnowsze komentarze