Citroën wprowadza na rynek limitowaną serię C4 Cactusa nazwaną OneTone. Nie wiemy jeszcze, na jakie rynki trafi i czy w tej grupie będzie Polska, ale nie znaczy to przecież, że mamy o tej wersji nie napisać ;-)
Dla kogo jest Citroën C4 Cactus OneTone? Citroën twierdzi, że adresuje tę wersję do klientów poszukujących samochodu oryginalnego, ale bardziej eleganckiego. Czyli mniej kontrastowego, bardziej stonowanego. Przygotowano więc serię o spokojnej kolorystyce, przy doborze której zadbano o łagodne przejścia tonalne pomiędzy kolorystyką nadwozia, okładzin Airbumps® oraz felg.
Citroën oferuje trzy tonacje:
– lakier Pearlescent Perle White, jasnoszare okładziny Airbump® oraz białe 17-calowe alufelgi Cross;
– lakier Metallic Obsidien Black, czarne okładziny Airbump® oraz czarne 17-calowe alufelgi Cross;
– lakier Pearlescent Shark Grey, szare okładziny Airbump® oraz dwukolorowe 17-calowe alufelgi Cross.
Wersja specjalna OneTone oferowana jest z bogatym wyposażeniem, bowiem bazuje na poziomie Shine, najbogatszym w gamie. Oprócz standardowych elementów wyposażenia charakterystycznych dla odmiany Shine, Citroën C4 Cactus OneTone został wzbogacona o:
– białe relingi dachowe i białe lusterka (tylko w wykończeniu Pearlescent Perle White);
– kamerę cofania;
– 17-calowe felgi o wzorze Cross;
– specjalny wzór tapicerki (w wykończeniu Stone Grey, Habana Inside lub Purple Inside);
– lakier metalizowany;
– podgrzewane przednie fotele;
– dywaniki z przodu i z tyłu;
– emblemat OneTone na słupkach C.
Ceny wersji OneTone we Francji zależą oczywiście od zespołu napędowego, na jaki zdecyduje się klient (przypominamy, że w gamie C4 Cactusa pojawiła się właśnie automatyczna skrzynia biegów EAT6) i wynoszą:
– C4 Cactus PureTech 110 S&S OneTone: 22.100 euro;
– C4 Cactus PureTech 110 S&S EAT6 OneTone: 23.500 euro;
– C4 Cactus BlueHDi 100 OneTone: 23.550 euro;
– C4 Cactus BlueHDi 100 S&S ETG6 OneTone: 24.350 euro.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze