Citroën C4 stał się liderem sprzedaży w swoim segmencie w Hiszpanii. Kompaktowy, komfortowy rodzinny samochód sprzedaje się jak świeże bułeczki. W osiągnięciu tego sukcesu na pewno pomógł fakt, że jest to samochód produkowany w tym kraju oraz zaangażowanie sieci dealerów.
Kluczem do sukcesu było zbudowanie wizerunku komfortowego, nowoczesnego samochodu o wysokich walorach użytkowych a jednocześnie zaoferowaniu hiszpańskim klientom konkurencyjnej ceny. „Jest to samochód, który łączy w sobie to, co najlepsze z kilku segmentów: połączenie sedana i kombi, a przy tym ma wygląd i charakter SUV-a. Zawiera on wszystkie najważniejsze cechy, które obecnie kształtują rynek” – powiedział Nuno Marqués, dyrektor marki Citroën w Hiszpanii.
W Polsce cena Citroëna C4 zaczyna się od od 87.300 zł. W tej cenie otrzymamy wersję Live Pack ze 100-konnym silnikiem. Dostępne od ręki egzemplarze można sprawdzić tutaj.
Nie tylko klasyczna wersja C4 święci triumfy w Hiszpanii. Jego elektryczny brat, Citroën ë-C4, osiągnął niespodziewanie dobre wyniki. Był to najlepiej sprzedający się model elektryczny w Hiszpanii w kwietniu, dzięki czemu Citroën stał się drugą najlepiej sprzedającą się marką pojazdów elektrycznych w tym kraju.
Ważne dla sukcesu C4 było również zaangażowanie dealerów. Citroën ma jedną z najsilniejszych sieci dealerskich na rynku i zamierza na nich polegać w procesie rozwoju sprzedaży. Mimo trwającego tam sporu, związanego z reorganizacją sieci, „marka stara się prowadzić z dealerami dialog i znajdować wspólną płaszczyznę porozumienia, bo tylko w ten sposób można osiągnąć wspólny sukces” – twierdzi dyrektor marki. „Dealerzy byli kluczowym elementem sprzedaży C4”.
https://www.youtube.com/watch?v=Szo61ArnkbQ
źródło: Motor16
Najnowsze komentarze