Citroën słynie z doskonałych zawieszeń i komfortu jazdy. I właśnie z tego powodu, prawdopodobnie po raz pierwszy na świecie, najnowsza reklama radiowa samochodu została nagrana w środku auta.
Aby pokazać, jak dobre jest zawieszenie w nowej gamie Citroënów, zespół kreatywny Bloom postanowił nagrać najnowszą reklamę radiową podczas jazdy samochodem po wyboistej irlandzkiej drodze w hrabstwie Wicklow. „Zrobiliśmy też relację online, żeby pokazać, że nam się udało” – opowiada Michael Walsh, Dyrektor Kreatywny Bloom. „Uważamy, że jest to pierwszy tego typu projekt na świecie. Nie mogliśmy znaleźć niczego podobnego, co byłoby zrobione wcześniej.”
„Marka Citroën jest znana z wysokiej jakości zawieszenia” – dodaje Cathal Kealy, szef marketingu Citroën Ireland. „Warto przypomnieć, że kultowy Citroën 2CV został pierwotnie zaprojektowany do przewożenia czterech osób po nierównych drogach, bez naruszania ładunku – koszyka z jajkami. Na tym bogatym dziedzictwie opiera się nasza obecna generacja pojazdów z technologią Advanced Comfort” – kontynuuje Kealey – „To właśnie leży u podstaw obecnego pozycjonowania naszej marki – czyli zaprojektowany dla komfortu”.
„Nie ma lepszego sposobu na zaprezentowanie zaawansowanej technologii komfortu i dźwiękoszczelnej kabiny niż nagranie w niej naszej nowej reklamy radiowej” – mówi Fiona Gill, Senior Account Manager w Bloom. „Jeśli marka ma coś wyjątkowego do powiedzenia, powinna to po prostu powiedzieć, dosłownie”.
Kampania jest emitowana w krajowych stacjach radiowych i na nośnikach cyfrowych oraz w sieci.
Bloom Citroen from Irish Marketing Journal on Vimeo.
Najnowsze komentarze