Zajmuje się ona między innymi szybami samochodowymi a Citroen C4 posłużył jako samochód demonstracyjny, na którym zaprezentowane zostanie koncepcyjne oszklenie, nazwane przez samego producenta „przyszłością w szkle dla rynku motoryzacyjnego”. Specjalnie na potrzeby targów wykonany został bezpieczny szklany dach, przy czym słowo szklany nie jest może najwłaściwsze, z powodu zastosowania wielowarstwowych materiałów opartych między innymi o poliwęglany. Nie oznacza to niestety powrotu marki na tamtejszy rynek. Przypomnijmy, że Citroen nie jest obecny na rynku północnoamerykańskim od 1980 roku. Nie przeszkadza to dość licznej i wiernej grupie miłośników aut spod znaku szewrona użytkować Citroenów. W USA bez większego problemu można spotkać DSy, SMy a nawet XMy.
Warto tu wspomnieć, że grupa PSA rozważa powrót na ten bardzo ciekawy dla producentów aut rynek.
Najnowsze komentarze