Do naszej redakcji trafiła krótka wersja C4 Picasso w wersji Exclusive. Pod maską silnik 1.6 THP o mocy 165 KM, w środku prawie najwyższa wersja wyposażenia i automatyczna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach. To coś dla mnie. Lubię takie samochody, wygodne dla kierowcy. A może nawet trochę rozleniwiające. Krzysiek Gregorczyk testował ostatnio wersję C4 Picasso Grand więc teraz czas na krótkiego Picasso.
Citroen C4 Picasso wnętrze
Pierwsze wrażenie po wejściu do kabiny jest oszałamiające. Przesiadałem się z kompaktu, więc ogrom kabiny C4 Picasso był po prostu szokujący. Ogromna przednia szyba, dużo przestrzeni na szerokość, dużo przestrzeni na nogi. Regulacja fotela kierowcy i kierownicy zajęła mi chwilę. Potem naprawdę nie chciałem wysiadać z tego auta. Szczególnie, że materiały wykończeniowe są naprawdę na najwyższym poziomie, projekt deski rozdzielczej jest przemyślany a całość sprawia wrażenie w pełni spójnej koncepcji. Co więcej, projekt jest na tyle piękny, że macie wrażenie obcowania z dziełem sztuki wzorniczej, bardziej niż z samochodem.
Przed kierowcą są dwa ekrany. Większy, na którym wyświetlane są liczniki lub cała masa innych przydatnych lub mniej informacji (bo można wgrać choćby własne zdjęcie!) i mniejszy, dotykowy, służący do sterowania funkcjami samochodu. Opcji są setki, chociaż po wstępnej konfiguracji pod swoje upodobania można do większości nie zaglądać. O tych funkcjach jeszcze napiszę, bo wersja Exclusive daje tu sporo możliwości.
Na osobną uwagę zasługuje fotel pasażera z elektrycznym podnóżkiem. To naprawdę genialny wynalazek, który mi osobiście przydał się w dwóch sytuacjach:
Zmieniamy C4 Picasso w biuro
Parkuję, przesiadam się na miejsce pasażera, ustawiam wygodnie fotel, przesuwam elektryczny podnóżek i wygodnie pracuję! Gdy odkryłem tą możliwość to starałem się korzystać z niej bardzo często. Mój tryb pracy wymaga, by po spotkaniach sporo pisać a tym razem zamiast zostawać w biurze czy restauracji, szedłem do samochodu i z dużą przyjemnością zasiadałem w fotelu. Pracę uprzyjemniał mi zestaw audio. Stereofonia w tym Citroenie jest genialna! Dzięki odsunięciu głośników do przodu i dużej średnicy, słuchacz ma dobrze zarysowaną scenę, może lokalizować instrumenty, jak i tony średnie brzmią przyzwoicie. Audio zasługuje na dużą, naprawdę dużą pochwałę.
Zmieniamy C4 Picasso w środek podróżowania w klasie biznes
Drugie zastosowanie podnóżka odkryłem, gdy zabrałem w długą trasę wysokiego pasażera. Była to osoba, która na codzień porusza się podobnym autem, tylko ze stajni Forda. Gdy odkrył (dzięki mnie!) możliwości ustawienia fotela i podnóżka był wniebowzięty. Potem zamienialiśmy się dość regularnie. Żeby podnóżek spełniał swoją funkcję w pełni, warto odsunąć fotel maksymalnie o tyłu i wyciągnąć się jak w klasie biznes w samolocie. Genialny wynalazek – pod warunkiem, że nie zabieracie na pokład 5 osób. Przy 3 jest idealnie. Funkcje komfortu wspiera oczywiście masaż w fotelu. Jest on delikatny, chociaż można regulować intensywność, na pewno uprzyjemnia to jazdę i usuwa zmęczenie.
Dla miłośników pełni komfortu przy 4 osobach można pokusić się o zamówienie wnętrza Lounge. Wtedy każdy ma swój indywidualny fotel i maksimum przyjemności.
Wróćmy teraz do wnętrza i przejdźmy do tyłu. Mamy tam, jak zapewne wiecie, trzy niezależnie regulowane fotele. Jest to bardzo wygodne. Można je przesuwać i można regulować kąt oparcia. Gdy na pokładzie jadą cztery osoby, to środkowy można wygodnie złożyć i mieć coś w rodzaju stolika lub miejsca na rzeczy. Przed pasażerami tylnego rzędu są jeszcze dwa stoliczki w oparciach foteli i lampki a nad głowami niebo pełne gwiazd. Pod warunkiem, że jadą w bezchmurną noc, bo C4 Picasso Exclusive można mieć ze szklanym dachem. Łącznie przednia szyba i dach dają ponad 3m2 przeszklonej przestrzeni. Co to daje? Przede wszystkim wrażenie przestronności i jasności wnętrza. A gdy słońce za bardzo przygrzewa, można pokusić się o zasłonięcie dachu elektryczną roletą, sterowaną pokrętłem nad kierowcą.
Na końcu znajdziemy w C4 Picasso bagażnik. Pojemność? Blisko 540 litrów. Dostęp do bagażnika ułatwia elektrycznie sterowana klapa. Nie ma żadnego progu a podłoga jest wysoko, można więc wygodnie włożyć zakupy czy walizki. Kiedy złożymy fotele pojemność bagażnika rośnie do ponad 1700 litrów. W czasie próby obciążeniowej zapakowałem do bagażnika 40 pakietów ciężkich gazet rozmiaru A3, wypełniając go po brzegi. Miało to oczywiście wpływ na jazdę i na zachowanie zawieszenia. Przyszło mi wtedy do głowy, że dobrze by było mieć choćby w opcji zawieszenie hydropneumatyczne. No ale tak dobrze niestety nie ma.
Citroen C4 Picasso z zewnątrz
Popatrzmy jeszcze z zewnątrz. Kolor samochodu, ciemnoszary, to bardzo dobra recepta na taki jesienno-zimowy-wczesnowiosenny czas na polskich drogach. Gdy na ulicach błoto i ogólnie brud, który na bieli czy czerni byłby doskonale widoczne, na karoserii szarej tego nie widać. Z tego punktu widzenia samochód bardzo mi odpowiadał kolorystycznie, bo pomimo częstego mycia brudził się szybko.
Mimo sporych rozmiarów C4 Picasso jest samochodem bardzo zwartym i zgrabnym. Sylwetka bardzo przypadła mi do gustu. Świetnie wygląda z każdej strony.
Wymiary C4 Picasso
długość 4,43 metra,
szerokość 1,8 metra,
wysokość 1,61 metra
Citroen C4 Picasso jest autem, które doskonale sprawdza się w mieście. Nie raz i nie dwa byłem zaskoczony jak łatwo i przyjemnie manewruje się po ciasnych uliczkach i na parkingach. Promień skrętu C4 Picasso to zaledwie 10,8 metra.
Wrażenia z jazdy
Zacznę może od automatycznej skrzyni biegów. Jak wiecie z moich testów, bardzo lubię to rozwiązanie i chciałbym, aby w Polsce coraz więcej aut miało ten wynalazek. Ruszanie spod światłem i jazda w korkach jest dużo przyjemniejsza. Skrzynia w Citroenie działa płynnie i trudno ją czymś zaskoczyć. Sterowanie odbywa się niewielką dźwignią przy kierownicy. Jedyne zachowanie, które mi nie przypadło do gustu to utrzymywanie dłuższą chwilę niskiego biegu i wysokich obrotów po dynamicznym przyspieszaniu. Trzeba wtedy lekko odpuścić gaz i skrzynia przerzuca bieg na wyższy.
Na dużą pochwałę zasługuje zawieszenie. Na wszystkich rodzajach nawierzchni – od fatalnych dróg piaszczystych, bruku, kostki po autostradę, zawieszenie działa tak jak powinno, nawet, jeśli obciążymy bagażnik. Co rozumiem pod tym sformułowaniem? Jest miękko ale sprężystość utrzymuje nadwozie w stabilnej pozycji. Zawieszenie pracuje bardzo cicho. Wrażenie stabilności pogłębia wielkość samochodu i cisza panująca w środku. ESP interweniuje rzadko i dość płynnie.
Wyciszenie jest wzorowe. Spalanie w czasie testu utrzymywało się na przyzwoitym poziomie. 1.6 z turbosprężarką daje jednak poczucie mocy i nie ma sytuacji, w której by jej brakowało. W mieście przy spokojnej jeździe 8 litrów, na trasie można zejść w okolice 6. Tylko bardzo szybkie przejazdy autostradą generowały spalanie ponad 10 litrów 100 kilometrów.
Długie kilometry za kierownicą nie powodują zmęczenia ani znużenia. Wręcz przeciwnie, z Citroena nie chce się wysiadać. Nawet rośli pasażerowie nie będą także narzekać na miejsce z tyłu. Wnętrze C4 Picasso zaprojektowano do długich podróży. Nie chce się z niego wysiadać.
Citroen C4 Picasso cena i wyposażenie
Wersja Exclusive kosztuje z silnikiem 1.6 THP kosztuje ponad 100 tysięcy złotych. Za tą kwotę otrzymuje bardzo bogato wyposażony samochód z wieloma funkcjami i możliwościami, które do tej pory dostępne były wyłącznie w klasie wyższej.
Wśród tego wyposażenia najbardziej użyteczne były dla mnie:
1. System bezkluczykowy – bardzo ułatwia funkcjonowanie, gdy trzeba szybko wsiadać i wysiadać wiele razy,
2. System Vision 360 – widok z trzech kamer rozlokowanych wokół samochodu, szczególnie symulowany widok z góry, bardzo ułatwia parkowanie i wyjeżdżanie z ciasnych miejsc,
3. Wspomaganie parkowania – samochód sam mierzy i prawie sam wjeżdża na miejsce,
Co bym zmienił w C4 Picasso?
Mówimy o ideale a ideałów się chyba nie zmienia, prawda? Ale kilka rzeczy bym chyba w tym samochodzie usprawnił:
- Oświetlenie kabiny – kilka żarówek LED to za mało, by rozświetlić tak duże wnętrze. W nowej wersji powinno pojawić się dużo mocniejsze światło, szczególnie sufitowe,
- Schowki w desce rozdzielczej – w poprzednim modelu schowków było zdecydowanie więcej. I chociaż w nowej wersji ich nie brakuje, to od przybytku głowa nie boli,
- Kształt podłogi z tyłu – jestem dość wysoki (188 cm) i dlatego chętnie widziałbym nieco większą głębokość podłogi pod nogami w tylnim rzędzie fotele,
- Skuteczność automatycznych wycieraczek w nocy – przy drobnym deszczu czujnik nie zawsze prawidłowo odczytywał poziom wody na szybie. Drobna rzecz, ale można by zmienić,
- Wyłączenie funkcji start & stop na stałe. Można to zrobić w serwisie, ale użytkownik wyłącza to tylko do momentu ponownego uruchomienia w samochodzie. Wrrrr!
Udostępnienie połączenia ze smartfonem na ekranie dotykowym (np. Android Auto) - I na koniec, w kategorii marzeń, do zrealizowania np. w gamie DS – zawieszenie hydropneumatyczne albo elektromagnetyczne. To by było coś!Cennik i wyposażenie C4 Picasso:
CITROËN C4 PICASSO
Wersja
KM
Skrzynia biegów
Stop & Start
Cena dla klienta
BRUTTO
BEZ OPCJI
CITROËN C4 PICASSO – benzyna 1.2 PureTech 130 Attraction 130
BVM6
S&S
71 900 1.2 PureTech 130 Seduction 130
BVM6
S&S
77 900 1.2 PureTech 130 More Life 130
BVM6
S&S
84 900 1.6 THP 165 EAT6 More Life 165
EAT6
S&S
94 900 1.2 PureTech 130 Exclusive 130
BVM6
S&S
94 900 1.6 THP 165 EAT6 Exclusive 165
EAT6
S&S
104 900 CITROËN C4 PICASSO – Diesel 1.6 BlueHDi 100 Attraction 100
BVM
S&S
78 900 1.6 BlueHDi 100 Seduction 100
BVM
S&S
82 900 1.6 BlueHDi 120 More Life 120
BVM6
S&S
92 900 2.0 BlueHDi 150 More Life 150
BVM6
S&S
98 900 2.0 BlueHDI 150 EAT6 More Life 150
EAT6
S&S
103 900 2.0 BlueHDi 150 Exclusive 150
BVM6
S&S
108 900 2.0 BlueHDi 150 EAT6 Exclusive 150
EAT6
S&S
113 900 CITROËN GRAND C4 PICASSO – benzyna 1.2 PureTech 130 Seduction 130
BVM6
S&S
79 900 1.2 PureTech 130 More Life 130
BVM6
S&S
86 900 1.6 THP 165 EAT6 More Life 165
EAT6
S&S
96 900 1.2 PureTech 130 Exclusive 130
BVM6
S&S
96 900 1.6 THP 165 EAT6 Exclusive 165
EAT6
S&S
106 900 CITROËN GRAND C4 PICASSO – Diesel 1.6 BlueHDi 100 Attraction 100
BVM
S&S
80 900 1.6 BlueHDi 120 More Life 120
BVM6
S&S
94 900 2.0 BlueHDi 150 More Life 150
BVM6
S&S
100 900 2.0 BlueHDi 150 Exclusive 150
BVM6
S&S
110 900 2.0 BlueHDi 150 EAT6 Exclusive 150
EAT6
S&S
115 900 Wyposażenie
OPIS ELEMENTU WYPOSAŻENIA
CENA DLA KLIENTA
C4 Picasso
UWAGI
Attraction
Seduction
MORE LIFE
Exclusive
BEZPIECZEŃSTWO
System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) S
S
S
S
System stabilizacji toru jazdy (ESP) S
S
S
S
System inteligentnej kontroli trakcji (ASR) S
S
S
S
Elektroniczny rozdział siły hamowania (REF) S
S
S
S
System wspomagania nagłego hamowania (AFU / Brake Assist) S
S
S
S
System ostrzegania o nagłym hamowaniu (ARS) S
S
S
S
Wspomaganie ruszania na wzniesieniu (Hill assist)
S
S
S
S
Hamulec postojowy elektryczny S
S
S
S
Poduszki powietrzne czołowe, boczne i kurtynowe S
S
S
S
Pasy bezpieczeństwa w I rzędzie z napinaczami pirotechnicznymi i ogranicznikami napięcia S
S
S
S
Pasy bezpieczeństwa w II rzędzie z ogranicznikami napięcia (x2; nie dotyczy miejsca centralnego) S
S
S
S
Pasy bezpieczeństwa aktywne –
–
(S)
S
(S) jeśli zamówiono WQ69
Regulator prędkości z ogranicznikiem (programowany) S
S
S
S
Regulator prędkości z ogranicznikiem (aktywny)
–
–
(S)
(S)
(S) jeśli zamówiono WQ69
AFIL – Alarm niezamierzonego przekroczenia linii z sygnalizacją poprzez aktywny pas bezpieczeństwa kierowcy –
–
(S)
(S)
(S) jeśli zamówiono WQ69
Blokada drzwi mechaniczna (zabezpieczenie przed otwieraniem przez dzieci) S
S
S
S
Alarm 1000
O
O
O
O
Pakiet Miejski 1200
–
O
–
–
Wspomaganie parkowania – czujniki z tyłu
Lusterka boczne składane elektrycznie
Pakiet Miejski z kamerą cofania 2000
–
O
–
–
Wspomaganie parkowania – czujniki z tyłu + kamera cofania
Lusterka boczne składane elektrycznie
Pakiet Miejski 2 –
–
100%
–
Wspomaganie parkowania – czujniki z tyłu i z przodu
Pakiet Miejski 2 z kamerą cofania 1000
–
–
O
S
Wspomaganie parkowania – czujniki z tyłu i z przodu + kamera cofania
Pakiet Drive Assist 3500
–
–
O
–
Aktywny regulator prędkości z systemem ARTIV (utrzymującym zaprogramowany czas do poprzedzającego pojazdu)
Aktywne pasy bezpieczeństwa
Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
Alarm niezamierzonego przekroczenia linii (AFIL) z sygnalizacją poprzez aktywny pas bezpieczeństwa kierowcy
System automatycznego przełączania świateł (AFR)
Pakiet Drive Assist 3500
–
–
–
O
Aktywny regulator prędkości z systemem ARTIV (utrzymującym zaprogramowany czas do poprzedzającego pojazdu)
Alarm niezamierzonego przekroczenia linii (AFIL) z sygnalizacją poprzez aktywny pas bezpieczeństwa kierowcy
System automatycznego przełączania świateł (AFR)
Pakiet Park Assist 3000
–
–
O
100%
System Park Assist
System kontroli martwego pola
Wspomaganie parkowania – czujniki z przodu
Pakiet Park Assist 360 4000
–
–
O
–
Kamera 360 (wyświetlanie widoku wokół samochodu “z lotu ptaka”)
System Park Assist
System Kontroli Martwego Pola
Wspomaganie parkowania – czujniki z przodu
Pakiet Park Assist 360 1900
–
–
–
O
Kamera 360 (wyświetlanie widoku wokół samochodu “z lotu ptaka”)
OBRĘCZE
Obręcze kół stalowe 16″ S
S
–
–
Obręcze aluminiowe 16” Notos 2000
–
O
S
–
Obręcze aluminiowe 17” Zephyr 800
–
–
O / (S)
S
(S) dla jednostek BlueHDi 150
Obręcze aluminiowe 17” Aquillon 800
–
–
–
–
(S) dla jednostki BlueHDi 150
Obręcze aluminiowe 18” Eole 1400
–
–
–
(O)
Czujnik ciśnienia w ogumieniu S
S
S
S
Koło zapasowe dojazdowe 500
O
O
O
O
Opcja niedostępna dla Grand C4 Picasso BlueHDi 150
Zestaw naprawczy S
S
S
S
KOMFORT
Klimatyzacja manualna dwustrefowa S
–
–
–
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa –
S
S
S
Odświeżacz powietrza –
–
–
S
Przygotowanie do instalacji Webasto 200
–
O
O
O
Opcja dostępna tylko z jednostkami Diesla
ADML – zdalny dostęp i bezkluczykowe uruchamianie pojazdu 2000
–
O
100%
S
Automatycznie sterowana klapa bagażnika 1800
–
–
O
S
Zawiera szyby przyciemniane
Listwy dachowe 600
–
–
–
–
OŚWIETLENIE I WIDOCZNOŚĆ
Szyba przednia akustyczna S
S
–
–
Szyba przednia akustyczna i atermiczna –
–
S
S
Szyba wsteczna podgrzewana S
S
S
S
Latarka –
–
S
S
(S) jeśli zamówiono III rząd siedzeń
Dach panoramiczny Cielo 3000
–
O
O
O
Szyby przyciemniane –
–
(S)
S
(S) jeśli zamówiono MO02
Lusterka boczne z kierunkowskazami LED S
S
S
S
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane S
S
–
–
Lusterka boczne składane elektrycznie –
(S)
S
S
(S) jeśli zamówiono WY07
Lusterko wewnętrzne z funkcją dzień/noc S
S
–
–
Regulacja manualna
Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne –
–
(S)
S
(S) jeśli zmaówiono WQ69
Reflektory przednie halogenowe S
S
S
S
Światła do jazdy dziennej LED S
S
S
–
Reflektory ksenonowe 3000
–
–
O
O
Światła do jazdy dziennej automatyczne –
S
S
S
Funkcja “Follow me home” S
S
S
S
Reflektory przednie przeciwmgłowe 800
–
S
(S)
(S)
(S) jeśli zamówiono LA04
Reflektory przednie przeciwmgłowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów –
–
(S)
(S)
(S) element nie występuje, jeśli zamówiono LA04
Czujnik zmierzchu –
S
S
S
Czujnik deszczu –
S
S
S
SYSTEM AUDIO I TELEMATYKA Ekran 12″ LCD monochromatyczny + Ekran dotykowy 7″ S
S
–
–
Ekran 12″ LCD HD + Ekran dotykowy 7″ –
–
S
S
Radio z mono-tunerem + 6 głośników S
–
–
–
Radio z bi-tunerem + 6 głośników –
S
S
S
Czytnik płyt CD 600
–
O
O
O
System Hi-Fi JBL 3700
–
–
O
–
Amplituner cyfrowy + 8 głośników
Zawiera szyby dodatkowo przyciemniane i
laminowaneoraz Pakiet PodróżnySystem Hi-Fi JBL 2500
–
–
–
O
Amplituner cyfrowy + 8 głośników
Radio cyfrowe (DAB) 1000
–
O
O
O
Opcja niedostępna z YR05
Nawigacja 3700
–
O / (S)
S
S
Sterowana z Ekranu dotykowego 7″
(S) jeśli zamówiono YR05
Multimedia Plug & Play 5000
–
–
–
–
2 niezależne ekrany w zagłówkach oraz złącza AUX w konsoli centralnej
2 pary słuchawek Bluetooth
Gniazdo 12V w II rzędzie
Opcja niedostępna z NA01, chyba że została wybrana tapicerka 0P8P lub 0P8Q
Na poziomie MORELIFE zawiera funkcję składania oparcia przedniego fotela pasażera
Citroen Connect Box 4900
–
O
–
–
Połączenie alarmowe z lokalizacją + połączenie z assistance z lokalizacją
Zawiera nawigację
Element niedostępny z radiem cyfrowym DAB
Citroen Connect Box 1200
–
–
O
100%
Połączenie alarmowe z lokalizacją + połączenie z assistance z lokalizacją
Element niedostępny z radiem cyfrowym DAB
Zestaw głośnomówiący Bluetooth S
S
S
S
Z funkcją streamingu muzyki
Złącze jack S
S
S
S
Port USB S
S
S
S
Gniazdo 12V w konsoli centralnej S
S
S
S
Gniazdo 12V w II rzędzie S
S
S
S
Gniazdo 12V w przestrzeni bagażowej S
S
S
S
Gniazdo 230V 400
–
O
O
O
Pakiet Podróżny 900
–
O
–
–
Zasłony przeciwsłoneczne w II rzędzie
Lusterko do obserwacji pasażerów w II rzędzie
Regulacja wzdłużna II rzędu (C4 Picasso Seduction)
Pakiet Podróżny 500
–
–
O / (S)
S
Osłony przeciwsłoneczne w II rzędzie
Lusterko do obserwacji pasażerów w II rzędzie
(S) jeśli zamówiono 0P1H, 0P8P, 0P8Q lub UN01
Pakiet Styl 3D 1400
–
–
O
S
Światła tylne LED z efektem 3D
Szyby przyciemniane
Światła do jazdy dziennej z kierunkowskazami LED
WYPOSAŻENIE WNĘTRZA
Schowek podświetlany i wentylowany S
S
S
S
Schowek pod fotelem kierowcy –
(S)
(S)
(S)
(S) element niedostępny, jeśli zamówiono tapicerkę skórzaną
Schowek pod fotelem pasażera –
(S)
(S)
–
(S) element niedostępny, jeśli zamówiono tapicerkę skórzaną
Konsola centralna w I rzędzie (S)
–
–
–
(S) dla wersji ze skrzynią ETG/EAT
Konsola centralna w I rzędzie (wyjmowana) –
(S)
(S)
(S)
(S) dla wersji ze skrzynią ETG/EAT
Konsola centralna w I rzędzie (S)
(S)
(S)
(S)
Zasuwana, z uchwytami na napoje
(S) dla wersji ze skrzynią manualną
Progi aluminiowe (z przodu i z tyłu) –
–
–
S
Dywaniki (x4) –
–
–
S
FOTELE
Fotel kierowcy regulowany manualnie (regulacja wzdłużna, pochylenia i wysokości) S
S
S
S
Fotel pasażera regulowany manualnie (regulacja wzdłużna i pochylenia oparcia) S
–
–
–
Fotel pasażera regulowany manualnie (regulacja wzdłużna, wysokości siedziska, pochylenia oparcia) –
(S)
(S)
–
(S) element niedostępny, jeśli zamówiono tapicerkę skórzaną
Stolik w oparciach przednich foteli –
S
S
S
Fotel pasażera składany na płasko –
(S)
(S)
S
(S) jeśli zamówiono NA01 lub XJ02
Fotele przednie podgrzewane 1000
–
O
O
O
Dla poziomu MORELIFE opcja niedostępna z tapicerką 8MFC
Zawiera funkcję składania oparcia przedniego fotela pasażera (nie dotyczy poziomu Exclusive)
Podłokietniki w I rzędzie –
S
S
S
Fotele w II rzędzie niezależne (x3) S
S
S
S
Regulacja wzdłużna II rzędu siedzeń –
O / (S)
S
S
Przestrzeń bagażowa z obniżoną podłogą / brak paneli nakładanych po złożeniu II rzędu siedzeń
(S) jeśli zamówiono XN01
Regulacja wzdłużna II rzędu siedzeń –
–
–
–
(S) jeśli zamówiono AN01
III rząd siedzeń 2000
–
–
–
–
2 fotele w III rzędzie
Zawiera latarkę w bagażniku
TAPICERKI
Tapicerka materiałowa S
–
–
–
Materiał Milazzo ciemny
Tapicerka Ondulice –
S
–
–
Tapicerka czarna łączona z szarą
Tapicerka Ondulice –
–
S
–
Tonacja dwukolorowa: czerń / perłowa stal
Tapicerka Ondulice –
–
S
–
Tonacja dwukolorowa: czerń / perłowy beż
Tapicerka niedostępna z opcją NA01
Tapicerka skórzano-materiałowa Claudia/Finn 2900
–
–
O
S
Tonacja dwukolorowa: czerń / perłowa stal
Zawiera Pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax), Pakiet Podróżny oraz funkcję składania fotela pasażera
Tapicerka skórzano-materiałowa Claudia/Finn 2900
–
–
O
S
Tonacja dwukolorowa: czerń / perłowy beż
Zawiera Pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax), Pakiet Podróżny oraz funkcję składania fotela pasażera
Tapicerka skórzana Claudia 7900
–
–
O
–
Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowa stal
Zawiera fotele przednie ogrzewane oraz fotel kierowcy sterowany elektrycznie z pamięcią ustawień, Pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax), Pakiet Podróżny oraz funkcję składania fotela pasażera
Tapicerka skórzana Claudia 7900
–
–
O
–
Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowy beż
Zawiera fotele przednie ogrzewane oraz fotel kierowcy sterowany elektrycznie z pamięcią ustawień, Pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax), Pakiet Podróżny oraz funkcję składania fotela pasażera
Tapicerka skórzana Claudia 5900
–
–
–
O
Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowa stal
Zawiera fotele przednie ogrzewane oraz fotel kierowcy sterowany elektrycznie z pamięcią ustawień
Tapicerka skórzana Claudia 5900
–
–
–
O
Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowy beż
Zawiera fotele przednie ogrzewane oraz fotel kierowcy sterowany elektrycznie z pamięcią ustawień
Tapicerka skórzana Nappa 10900
–
–
–
O
Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowy beż
Zawiera fotele przednie ogrzewane i sterowane elektrycznie, z pamięcią ustawień fotela kierowcy
Originally posted 2016-02-20 14:17:42.
Najnowsze komentarze