czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Testy Citroen - testy i opinie

Citroen C4 Picasso 1.6 THP Exclusive – nowoczesny i szybki samochód rodzinny

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2020-03-18
w Citroen - testy i opinie, Testy
Czas czytania 92 minut
969 30
41
856
UDOSTĘPNIEŃ
2.9k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie

Test: DS 4 E-Tense 225 (PHEV) – luksusowy samochód kompaktowy, kwintesencja francuskości. Audi, BMW i Mercedes mają się czego obawiać.

Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM: spalanie, miejsce na tylnych siedzeniach, bagażnik

Do naszej redakcji trafiła krótka wersja C4 Picasso w wersji Exclusive. Pod maską silnik 1.6 THP o mocy 165 KM, w środku prawie najwyższa wersja wyposażenia i automatyczna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach. To coś dla mnie. Lubię takie samochody, wygodne dla kierowcy. A może nawet trochę rozleniwiające. Krzysiek Gregorczyk testował ostatnio wersję C4 Picasso Grand więc teraz czas na krótkiego Picasso.

citroen-c4-picasso-1-6-thp-exclusive-1

Citroen C4 Picasso wnętrze

Pierwsze wrażenie po wejściu do kabiny jest oszałamiające. Przesiadałem się z kompaktu, więc ogrom kabiny C4 Picasso był po prostu szokujący. Ogromna przednia szyba, dużo przestrzeni na szerokość, dużo przestrzeni na nogi. Regulacja fotela kierowcy i kierownicy zajęła mi chwilę. Potem naprawdę nie chciałem wysiadać z tego auta. Szczególnie, że materiały wykończeniowe są naprawdę na najwyższym poziomie, projekt deski rozdzielczej jest przemyślany a całość sprawia wrażenie w pełni spójnej koncepcji. Co więcej, projekt jest na tyle piękny, że macie wrażenie obcowania z dziełem sztuki wzorniczej, bardziej niż z samochodem.

Przed kierowcą są dwa ekrany. Większy, na którym wyświetlane są liczniki lub cała masa innych przydatnych lub mniej informacji (bo można wgrać choćby własne zdjęcie!) i mniejszy, dotykowy, służący do sterowania funkcjami samochodu. Opcji są setki, chociaż po wstępnej konfiguracji pod swoje upodobania można do większości nie zaglądać. O tych funkcjach jeszcze napiszę, bo wersja Exclusive daje tu sporo możliwości.

citroen-c4-picasso-1-6-thp-exclusive-2

Na osobną uwagę zasługuje fotel pasażera z elektrycznym podnóżkiem. To naprawdę genialny wynalazek, który mi osobiście przydał się w dwóch sytuacjach:

Zmieniamy C4 Picasso w biuro
Parkuję, przesiadam się na miejsce pasażera, ustawiam wygodnie fotel, przesuwam elektryczny podnóżek i wygodnie pracuję! Gdy odkryłem tą możliwość to starałem się korzystać z niej bardzo często. Mój tryb pracy wymaga, by po spotkaniach sporo pisać a tym razem zamiast zostawać w biurze czy restauracji, szedłem do samochodu i z dużą przyjemnością zasiadałem w fotelu. Pracę uprzyjemniał mi zestaw audio. Stereofonia w tym Citroenie jest genialna! Dzięki odsunięciu głośników do przodu i dużej średnicy, słuchacz ma dobrze zarysowaną scenę, może lokalizować instrumenty, jak i tony średnie brzmią przyzwoicie. Audio zasługuje na dużą, naprawdę dużą pochwałę.

Zmieniamy C4 Picasso w środek podróżowania w klasie biznes
Drugie zastosowanie podnóżka odkryłem, gdy zabrałem w długą trasę wysokiego pasażera. Była to osoba, która na codzień porusza się podobnym autem, tylko ze stajni Forda. Gdy odkrył (dzięki mnie!) możliwości ustawienia fotela i podnóżka był wniebowzięty. Potem zamienialiśmy się dość regularnie. Żeby podnóżek spełniał swoją funkcję w pełni, warto odsunąć fotel maksymalnie o tyłu i wyciągnąć się jak w klasie biznes w samolocie. Genialny wynalazek – pod warunkiem, że nie zabieracie na pokład 5 osób. Przy 3 jest idealnie. Funkcje komfortu wspiera oczywiście masaż w fotelu. Jest on delikatny, chociaż można regulować intensywność, na pewno uprzyjemnia to jazdę i usuwa zmęczenie.

Dla miłośników pełni komfortu przy 4 osobach można pokusić się o zamówienie wnętrza Lounge. Wtedy każdy ma swój indywidualny fotel i maksimum przyjemności.

citroen-c4-picasso-1-6-thp-exclusive-3

Wróćmy teraz do wnętrza i przejdźmy do tyłu. Mamy tam, jak zapewne wiecie, trzy niezależnie regulowane fotele. Jest to bardzo wygodne. Można je przesuwać i można regulować kąt oparcia. Gdy na pokładzie jadą cztery osoby, to środkowy można wygodnie złożyć i mieć coś w rodzaju stolika lub miejsca na rzeczy. Przed pasażerami tylnego rzędu są jeszcze dwa stoliczki w oparciach foteli i lampki a nad głowami niebo pełne gwiazd. Pod warunkiem, że jadą w bezchmurną noc, bo C4 Picasso Exclusive można mieć ze szklanym dachem. Łącznie przednia szyba i dach dają ponad 3m2 przeszklonej przestrzeni. Co to daje? Przede wszystkim wrażenie przestronności i jasności wnętrza. A gdy słońce za bardzo przygrzewa, można pokusić się o zasłonięcie dachu elektryczną roletą, sterowaną pokrętłem nad kierowcą.

Na końcu znajdziemy w C4 Picasso bagażnik. Pojemność? Blisko 540 litrów. Dostęp do bagażnika ułatwia elektrycznie sterowana klapa. Nie ma żadnego progu a podłoga jest wysoko, można więc wygodnie włożyć zakupy czy walizki. Kiedy złożymy fotele pojemność bagażnika rośnie do ponad 1700 litrów. W czasie próby obciążeniowej zapakowałem do bagażnika 40 pakietów ciężkich gazet rozmiaru A3, wypełniając go po brzegi. Miało to oczywiście wpływ na jazdę i na zachowanie zawieszenia. Przyszło mi wtedy do głowy, że dobrze by było mieć choćby w opcji zawieszenie hydropneumatyczne. No ale tak dobrze niestety nie ma.

citroen-c4-picasso-1-6-thp-exclusive-4

Citroen C4 Picasso z zewnątrz

Popatrzmy jeszcze z zewnątrz. Kolor samochodu, ciemnoszary, to bardzo dobra recepta na taki jesienno-zimowy-wczesnowiosenny czas na polskich drogach. Gdy na ulicach błoto i ogólnie brud, który na bieli czy czerni byłby doskonale widoczne, na karoserii szarej tego nie widać. Z tego punktu widzenia samochód bardzo mi odpowiadał kolorystycznie, bo pomimo częstego mycia brudził się szybko.

Mimo sporych rozmiarów C4 Picasso jest samochodem bardzo zwartym i zgrabnym. Sylwetka bardzo przypadła mi do gustu. Świetnie wygląda z każdej strony.

Wymiary C4 Picasso

długość 4,43 metra,
szerokość 1,8 metra,
wysokość 1,61 metra

citroen-c4-picasso-1-6-thp-exclusive-5

Citroen C4 Picasso jest autem, które doskonale sprawdza się w mieście. Nie raz i nie dwa byłem zaskoczony jak łatwo i przyjemnie manewruje się po ciasnych uliczkach i na parkingach. Promień skrętu C4 Picasso to zaledwie 10,8 metra.

Wrażenia z jazdy

Zacznę może od automatycznej skrzyni biegów. Jak wiecie z moich testów, bardzo lubię to rozwiązanie i chciałbym, aby w Polsce coraz więcej aut miało ten wynalazek. Ruszanie spod światłem i jazda w korkach jest dużo przyjemniejsza. Skrzynia w Citroenie działa płynnie i trudno ją czymś zaskoczyć. Sterowanie odbywa się niewielką dźwignią przy kierownicy. Jedyne zachowanie, które mi nie przypadło do gustu to utrzymywanie dłuższą chwilę niskiego biegu i wysokich obrotów po dynamicznym przyspieszaniu. Trzeba wtedy lekko odpuścić gaz i skrzynia przerzuca bieg na wyższy.

Na dużą pochwałę zasługuje zawieszenie. Na wszystkich rodzajach nawierzchni – od fatalnych dróg piaszczystych, bruku, kostki po autostradę, zawieszenie działa tak jak powinno, nawet, jeśli obciążymy bagażnik. Co rozumiem pod tym sformułowaniem? Jest miękko ale sprężystość utrzymuje nadwozie w stabilnej pozycji. Zawieszenie pracuje bardzo cicho. Wrażenie stabilności pogłębia wielkość samochodu i cisza panująca w środku. ESP interweniuje rzadko i dość płynnie.

Wyciszenie jest wzorowe. Spalanie w czasie testu utrzymywało się na przyzwoitym poziomie. 1.6 z turbosprężarką daje jednak poczucie mocy i nie ma sytuacji, w której by jej brakowało. W mieście przy spokojnej jeździe 8 litrów, na trasie można zejść w okolice 6. Tylko bardzo szybkie przejazdy autostradą generowały spalanie ponad 10 litrów 100 kilometrów.

citroen-c4-picasso-1-6-thp-exclusive-6

Długie kilometry za kierownicą nie powodują zmęczenia ani znużenia. Wręcz przeciwnie, z Citroena nie chce się wysiadać. Nawet rośli pasażerowie nie będą także narzekać na miejsce z tyłu. Wnętrze C4 Picasso zaprojektowano do długich podróży. Nie chce się z niego wysiadać.

Citroen C4 Picasso cena i wyposażenie

Wersja Exclusive kosztuje z silnikiem 1.6 THP kosztuje ponad 100 tysięcy złotych. Za tą kwotę otrzymuje bardzo bogato wyposażony samochód z wieloma funkcjami i możliwościami, które do tej pory dostępne były wyłącznie w klasie wyższej.

Wśród tego wyposażenia najbardziej użyteczne były dla mnie:
1. System bezkluczykowy – bardzo ułatwia funkcjonowanie, gdy trzeba szybko wsiadać i wysiadać wiele razy,
2. System Vision 360 – widok z trzech kamer rozlokowanych wokół samochodu, szczególnie symulowany widok z góry, bardzo ułatwia parkowanie i wyjeżdżanie z ciasnych miejsc,
3. Wspomaganie parkowania – samochód sam mierzy i prawie sam wjeżdża na miejsce,

citroen-c4-picasso-1-6-thp-exclusive-7

Co bym zmienił w C4 Picasso?

Mówimy o ideale a ideałów się chyba nie zmienia, prawda? Ale kilka rzeczy bym chyba w tym samochodzie usprawnił:

  • Oświetlenie kabiny – kilka żarówek LED to za mało, by rozświetlić tak duże wnętrze. W nowej wersji powinno pojawić się dużo mocniejsze światło, szczególnie sufitowe,
  • Schowki w desce rozdzielczej – w poprzednim modelu schowków było zdecydowanie więcej. I chociaż w nowej wersji ich nie brakuje, to od przybytku głowa nie boli,
  • Kształt podłogi z tyłu – jestem dość wysoki (188 cm) i dlatego chętnie widziałbym nieco większą głębokość podłogi pod nogami w tylnim rzędzie fotele,
  • Skuteczność automatycznych wycieraczek w nocy – przy drobnym deszczu czujnik nie zawsze prawidłowo odczytywał poziom wody na szybie. Drobna rzecz, ale można by zmienić,
  • Wyłączenie funkcji start & stop na stałe. Można to zrobić w serwisie, ale użytkownik wyłącza to tylko do momentu ponownego uruchomienia w samochodzie. Wrrrr!
    Udostępnienie połączenia ze smartfonem na ekranie dotykowym (np. Android Auto)
  • I na koniec, w kategorii marzeń, do zrealizowania np. w gamie DS – zawieszenie hydropneumatyczne albo elektromagnetyczne. To by było coś!Cennik i wyposażenie C4 Picasso:

    CITROËN C4 PICASSO

    Wersja

    KM

    Skrzynia biegów

    Stop & Start

    Cena dla klienta

    BRUTTO

    BEZ OPCJI

    CITROËN C4 PICASSO – benzyna
    1.2 PureTech 130 Attraction

    130

    BVM6

    S&S

      71 900    
    1.2 PureTech 130 Seduction

    130

    BVM6

    S&S

      77 900    
    1.2 PureTech 130 More Life

    130

    BVM6

    S&S

      84 900    
    1.6 THP 165 EAT6 More Life

    165

    EAT6

    S&S

      94 900    
    1.2 PureTech 130 Exclusive

    130

    BVM6

    S&S

      94 900    
    1.6 THP 165 EAT6 Exclusive

    165

    EAT6

    S&S

      104 900    
    CITROËN C4 PICASSO – Diesel
    1.6 BlueHDi 100 Attraction

    100

    BVM

    S&S

      78 900    
    1.6 BlueHDi 100 Seduction

    100

    BVM

    S&S

      82 900    
    1.6 BlueHDi 120 More Life

    120

    BVM6

    S&S

      92 900    
    2.0 BlueHDi 150 More Life

    150

    BVM6

    S&S

      98 900    
    2.0 BlueHDI 150 EAT6 More Life

    150

    EAT6

    S&S

      103 900    
    2.0 BlueHDi 150 Exclusive

    150

    BVM6

    S&S

      108 900    
    2.0 BlueHDi 150 EAT6 Exclusive

    150

    EAT6

    S&S

      113 900    
    CITROËN GRAND C4 PICASSO – benzyna
    1.2 PureTech 130 Seduction

    130

    BVM6

    S&S

      79 900    
    1.2 PureTech 130 More Life

    130

    BVM6

    S&S

      86 900    
    1.6 THP 165 EAT6 More Life

    165

    EAT6

    S&S

      96 900    
    1.2 PureTech 130 Exclusive

    130

    BVM6

    S&S

      96 900    
    1.6 THP 165 EAT6 Exclusive

    165

    EAT6

    S&S

      106 900    
    CITROËN GRAND C4 PICASSO – Diesel
    1.6 BlueHDi 100 Attraction

    100

    BVM

    S&S

      80 900    
    1.6 BlueHDi 120 More Life

    120

    BVM6

    S&S

      94 900    
    2.0 BlueHDi 150 More Life

    150

    BVM6

    S&S

      100 900    
    2.0 BlueHDi 150 Exclusive

    150

    BVM6

    S&S

      110 900    
    2.0 BlueHDi 150 EAT6 Exclusive

    150

    EAT6

    S&S

      115 900    

    Wyposażenie

    OPIS ELEMENTU WYPOSAŻENIA

    CENA DLA KLIENTA

    C4 Picasso

    UWAGI

    Attraction

    Seduction

    MORE LIFE

    Exclusive

    BEZPIECZEŃSTWO

    System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)

    S

    S

    S

    S

    System stabilizacji toru jazdy (ESP)

    S

    S

    S

    S

    System inteligentnej kontroli trakcji (ASR)

    S

    S

    S

    S

    Elektroniczny rozdział siły hamowania (REF)

    S

    S

    S

    S

    System wspomagania nagłego hamowania  (AFU / Brake Assist)

    S

    S

    S

    S

    System ostrzegania o nagłym hamowaniu (ARS)

    S

    S

    S

    S

    Wspomaganie ruszania na wzniesieniu

    (Hill assist)

    S

    S

    S

    S

    Hamulec postojowy elektryczny

    S

    S

    S

    S

    Poduszki powietrzne czołowe, boczne i kurtynowe

    S

    S

    S

    S

    Pasy bezpieczeństwa w I rzędzie z napinaczami pirotechnicznymi i ogranicznikami napięcia

    S

    S

    S

    S

    Pasy bezpieczeństwa w II rzędzie z ogranicznikami napięcia (x2; nie dotyczy miejsca centralnego)

    S

    S

    S

    S

    Pasy bezpieczeństwa aktywne

    –

    –

    (S)

    S

    (S) jeśli zamówiono WQ69

    Regulator prędkości z ogranicznikiem (programowany)

    S

    S

    S

    S

    Regulator prędkości z ogranicznikiem

    (aktywny)

    –

    –

    (S)

    (S)

    (S) jeśli zamówiono WQ69

    AFIL – Alarm niezamierzonego przekroczenia linii z sygnalizacją poprzez aktywny pas bezpieczeństwa kierowcy

    –

    –

    (S)

    (S)

    (S) jeśli zamówiono WQ69

    Blokada drzwi mechaniczna (zabezpieczenie przed otwieraniem przez dzieci)

    S

    S

    S

    S

    Alarm

    1000

    O

    O

    O

    O

    Pakiet Miejski

    1200

    –

    O

    –

    –

    Wspomaganie parkowania – czujniki z tyłu

    Lusterka boczne składane elektrycznie

    Pakiet Miejski z kamerą cofania

    2000

    –

    O

    –

    –

    Wspomaganie parkowania – czujniki z tyłu + kamera cofania

    Lusterka boczne składane elektrycznie

    Pakiet Miejski 2

    –

    –

    100%

    –

    Wspomaganie parkowania – czujniki z tyłu i z przodu

    Pakiet Miejski 2 z kamerą cofania

    1000

    –

    –

    O

    S

    Wspomaganie parkowania – czujniki z tyłu i z przodu + kamera cofania

    Pakiet Drive Assist

    3500

    –

    –

    O

    –

    Aktywny regulator prędkości z systemem ARTIV (utrzymującym zaprogramowany czas do poprzedzającego pojazdu)

    Aktywne pasy bezpieczeństwa

    Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne

    Alarm niezamierzonego przekroczenia linii (AFIL) z sygnalizacją poprzez aktywny pas bezpieczeństwa kierowcy

    System automatycznego przełączania świateł (AFR)

    Pakiet Drive Assist

    3500

    –

    –

    –

    O

    Aktywny regulator prędkości z systemem ARTIV (utrzymującym zaprogramowany czas do poprzedzającego pojazdu)

    Alarm niezamierzonego przekroczenia linii (AFIL) z sygnalizacją poprzez aktywny pas bezpieczeństwa kierowcy

    System automatycznego przełączania świateł (AFR)

    Pakiet Park Assist

    3000

    –

    –

    O

    100%

    System Park Assist

    System kontroli martwego pola

    Wspomaganie parkowania – czujniki z przodu

    Pakiet Park Assist 360

    4000

    –

    –

    O

    –

    Kamera 360 (wyświetlanie widoku wokół samochodu “z lotu ptaka”)

    System Park Assist

    System Kontroli Martwego Pola

    Wspomaganie parkowania – czujniki z przodu

    Pakiet Park Assist 360

    1900

    –

    –

    –

    O

    Kamera 360 (wyświetlanie widoku wokół samochodu “z lotu ptaka”)

    OBRĘCZE

    Obręcze kół stalowe 16″

    S

    S

    –

    –

    Obręcze aluminiowe 16” Notos

    2000

    –

    O

    S

    –

    Obręcze aluminiowe 17” Zephyr

    800

    –

    –

    O / (S)

    S

    (S) dla jednostek BlueHDi 150

    Obręcze aluminiowe 17” Aquillon

    800

    –

    –

    –

    –

    (S) dla jednostki BlueHDi 150

    Obręcze aluminiowe 18” Eole

    1400

    –

    –

    –

    (O)

    Czujnik ciśnienia w ogumieniu

    S

    S

    S

    S

    Koło zapasowe dojazdowe

    500

    O

    O

    O

    O

    Opcja niedostępna dla Grand C4 Picasso BlueHDi 150

    Zestaw naprawczy

    S

    S

    S

    S

    KOMFORT

    Klimatyzacja manualna dwustrefowa

    S

    –

    –

    –

    Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

    –

    S

    S

    S

    Odświeżacz powietrza

    –

    –

    –

    S

    Przygotowanie do instalacji Webasto

    200

    –

    O

    O

    O

    Opcja dostępna tylko z jednostkami Diesla

    ADML – zdalny dostęp i bezkluczykowe uruchamianie pojazdu

    2000

    –

    O

    100%

    S

    Automatycznie sterowana klapa bagażnika

    1800

    –

    –

    O

    S

    Zawiera szyby przyciemniane

    Listwy dachowe

    600

    –

    –

    –

    –

    OŚWIETLENIE I WIDOCZNOŚĆ

    Szyba przednia akustyczna

    S

    S

    –

    –

    Szyba przednia akustyczna i atermiczna

    –

    –

    S

    S

    Szyba wsteczna podgrzewana

    S

    S

    S

    S

    Latarka

    –

    –

    S

    S

    (S) jeśli zamówiono III rząd siedzeń

    Dach panoramiczny Cielo

    3000

    –

    O

    O

    O

    Szyby przyciemniane

    –

    –

    (S)

    S

    (S) jeśli zamówiono MO02

    Lusterka boczne z kierunkowskazami LED

    S

    S

    S

    S

    Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane

    S

    S

    –

    –

    Lusterka boczne składane elektrycznie

    –

    (S)

    S

    S

    (S) jeśli zamówiono WY07

    Lusterko wewnętrzne z funkcją dzień/noc

    S

    S

    –

    –

    Regulacja manualna

    Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne

    –

    –

    (S)

    S

    (S) jeśli zmaówiono WQ69

    Reflektory przednie halogenowe

    S

    S

    S

    S

    Światła do jazdy dziennej LED

    S

    S

    S

    –

    Reflektory ksenonowe

    3000

    –

    –

    O

    O

    Światła do jazdy dziennej automatyczne

    –

    S

    S

    S

    Funkcja „Follow me home”

    S

    S

    S

    S

    Reflektory przednie przeciwmgłowe

    800

    –

    S

    (S)

    (S)

    (S) jeśli zamówiono LA04

    Reflektory przednie przeciwmgłowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów

    –

    –

    (S)

    (S)

    (S) element nie występuje, jeśli zamówiono LA04

    Czujnik zmierzchu

    –

    S

    S

    S

    Czujnik deszczu

    –

    S

    S

    S

    SYSTEM AUDIO I  TELEMATYKA
    Ekran 12″ LCD monochromatyczny + Ekran dotykowy 7″

    S

    S

    –

    –

    Ekran 12″ LCD HD + Ekran dotykowy 7″

    –

    –

    S

    S

    Radio z mono-tunerem + 6 głośników

    S

    –

    –

    –

    Radio z bi-tunerem + 6 głośników

    –

    S

    S

    S

    Czytnik płyt CD

    600

    –

    O

    O

    O

    System Hi-Fi JBL

    3700

    –

    –

    O

    –

    Amplituner cyfrowy + 8 głośników

    Zawiera szyby dodatkowo przyciemniane i laminowane oraz Pakiet Podróżny

    System Hi-Fi JBL

    2500

    –

    –

    –

    O

    Amplituner cyfrowy + 8 głośników

    Radio cyfrowe (DAB)

    1000

    –

    O

    O

    O

    Opcja niedostępna z YR05

    Nawigacja

    3700

    –

    O / (S)

    S

    S

    Sterowana z Ekranu dotykowego 7″

    (S) jeśli zamówiono YR05

    Multimedia Plug & Play

    5000

    –

    –

    –

    –

    2 niezależne ekrany w zagłówkach oraz złącza AUX w konsoli centralnej

    2 pary słuchawek Bluetooth

    Gniazdo 12V w II rzędzie

    Opcja niedostępna z NA01, chyba że została wybrana tapicerka 0P8P lub 0P8Q

    Na poziomie MORELIFE zawiera funkcję składania oparcia przedniego fotela pasażera

    Citroen Connect Box

    4900

    –

    O

    –

    –

    Połączenie alarmowe z lokalizacją + połączenie z assistance z lokalizacją

    Zawiera nawigację

    Element niedostępny z radiem cyfrowym DAB

    Citroen Connect Box

    1200

    –

    –

    O

    100%

    Połączenie alarmowe z lokalizacją + połączenie z assistance z lokalizacją

    Element niedostępny z radiem cyfrowym DAB

    Zestaw głośnomówiący Bluetooth

    S

    S

    S

    S

    Z funkcją streamingu muzyki

    Złącze jack

    S

    S

    S

    S

    Port USB

    S

    S

    S

    S

    Gniazdo 12V w konsoli centralnej

    S

    S

    S

    S

    Gniazdo 12V w II rzędzie

    S

    S

    S

    S

    Gniazdo 12V w przestrzeni bagażowej

    S

    S

    S

    S

    Gniazdo 230V

    400

    –

    O

    O

    O

    Pakiet Podróżny

    900

    –

    O

    –

    –

    Zasłony przeciwsłoneczne w II rzędzie

    Lusterko do obserwacji pasażerów w II rzędzie

    Regulacja wzdłużna II rzędu (C4 Picasso Seduction)

    Pakiet Podróżny

    500

    –

    –

    O / (S)

    S

    Osłony przeciwsłoneczne w II rzędzie

    Lusterko do obserwacji pasażerów w II rzędzie

    (S) jeśli zamówiono 0P1H, 0P8P, 0P8Q  lub UN01

    Pakiet Styl 3D

    1400

    –

    –

    O

    S

    Światła tylne LED z efektem 3D

    Szyby przyciemniane

    Światła do jazdy dziennej z kierunkowskazami LED

    WYPOSAŻENIE WNĘTRZA

    Schowek podświetlany i wentylowany

    S

    S

    S

    S

    Schowek pod fotelem kierowcy

    –

    (S)

    (S)

    (S)

    (S) element niedostępny, jeśli zamówiono tapicerkę skórzaną

    Schowek pod fotelem pasażera

    –

    (S)

    (S)

    –

    (S) element niedostępny, jeśli zamówiono tapicerkę skórzaną

    Konsola centralna w I rzędzie

    (S)

    –

    –

    –

    (S) dla wersji ze skrzynią ETG/EAT

    Konsola centralna w I rzędzie (wyjmowana)

    –

    (S)

    (S)

    (S)

    (S) dla wersji ze skrzynią ETG/EAT

    Konsola centralna w I rzędzie

    (S)

    (S)

    (S)

    (S)

    Zasuwana, z uchwytami na napoje

    (S) dla wersji ze skrzynią manualną

    Progi aluminiowe (z przodu i z tyłu)

    –

    –

    –

    S

    Dywaniki (x4)

    –

    –

    –

    S

    FOTELE

    Fotel kierowcy regulowany manualnie (regulacja wzdłużna, pochylenia i wysokości)

    S

    S

    S

    S

    Fotel pasażera regulowany manualnie (regulacja wzdłużna i pochylenia oparcia)

    S

    –

    –

    –

    Fotel pasażera regulowany manualnie (regulacja wzdłużna, wysokości siedziska, pochylenia oparcia)

    –

    (S)

    (S)

    –

    (S) element niedostępny, jeśli zamówiono tapicerkę skórzaną

    Stolik w oparciach przednich foteli

    –

    S

    S

    S

    Fotel pasażera składany na płasko

    –

    (S)

    (S)

    S

    (S) jeśli zamówiono NA01 lub XJ02

    Fotele przednie podgrzewane

    1000

    –

    O

    O

    O

    Dla poziomu MORELIFE opcja niedostępna z tapicerką 8MFC

    Zawiera funkcję składania oparcia przedniego fotela pasażera (nie dotyczy poziomu Exclusive)

    Podłokietniki w I rzędzie

    –

    S

    S

    S

    Fotele w II rzędzie niezależne (x3)

    S

    S

    S

    S

    Regulacja wzdłużna II rzędu siedzeń

    –

    O / (S)

    S

    S

    Przestrzeń bagażowa z obniżoną podłogą / brak paneli nakładanych po złożeniu II rzędu siedzeń

    (S) jeśli zamówiono XN01

    Regulacja wzdłużna II rzędu siedzeń

    –

    –

    –

    –

    (S) jeśli zamówiono AN01

    III rząd siedzeń

    2000

    –

    –

    –

    –

    2 fotele w III rzędzie

    Zawiera latarkę w bagażniku

    TAPICERKI

    Tapicerka materiałowa

    S

    –

    –

    –

    Materiał Milazzo ciemny

    Tapicerka Ondulice

    –

    S

    –

    –

    Tapicerka czarna łączona z szarą

    Tapicerka Ondulice

    –

    –

    S

    –

    Tonacja dwukolorowa: czerń / perłowa stal

    Tapicerka Ondulice

    –

    –

    S

    –

    Tonacja dwukolorowa: czerń / perłowy beż

    Tapicerka niedostępna z opcją NA01

    Tapicerka skórzano-materiałowa Claudia/Finn 

    2900

    –

    –

    O

    S

    Tonacja dwukolorowa: czerń / perłowa stal

    Zawiera Pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax), Pakiet Podróżny oraz funkcję składania fotela pasażera

    Tapicerka skórzano-materiałowa Claudia/Finn 

    2900

    –

    –

    O

    S

    Tonacja dwukolorowa: czerń / perłowy beż

    Zawiera Pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax), Pakiet Podróżny oraz funkcję składania fotela pasażera

    Tapicerka skórzana Claudia

    7900

    –

    –

    O

    –

    Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowa stal

    Zawiera fotele przednie ogrzewane oraz fotel kierowcy sterowany elektrycznie z pamięcią ustawień, Pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax), Pakiet Podróżny oraz funkcję składania fotela pasażera

    Tapicerka skórzana Claudia

    7900

    –

    –

    O

    –

    Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowy beż

    Zawiera fotele przednie ogrzewane oraz fotel kierowcy sterowany elektrycznie z pamięcią ustawień, Pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax), Pakiet Podróżny oraz funkcję składania fotela pasażera

    Tapicerka skórzana Claudia

    5900

    –

    –

    –

    O

    Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowa stal

    Zawiera fotele przednie ogrzewane oraz fotel kierowcy sterowany elektrycznie z pamięcią ustawień

    Tapicerka skórzana Claudia

    5900

    –

    –

    –

    O

    Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowy beż

    Zawiera fotele przednie ogrzewane oraz fotel kierowcy sterowany elektrycznie z pamięcią ustawień

    Tapicerka skórzana Nappa

    10900

    –

    –

    –

    O

    Tonacja wnętrza dwukolorowa: czerń / perłowy beż

    Zawiera fotele przednie ogrzewane i sterowane elektrycznie, z pamięcią ustawień fotela kierowcy

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Citroen C4 Picasso

Originally posted 2016-02-20 14:17:42.

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 106108C4 PicassoCitroen
Udostepnij342Tweet214Udostepnij60
Poprzedni

Peugeot Landtrek w wersji GTi wyglądałby świetnie!

Następny

Sprzedaż luksusowej marki DS Automobiles rośnie o 100%, podczas gdy reszta marek spada. Luty fatalny dla motoryzacji, jeszcze gorszy będzie marzec!

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Sprzedaż luksusowej marki DS Automobiles rośnie o 100%, podczas gdy reszta marek spada. Luty fatalny dla motoryzacji, jeszcze gorszy będzie marzec!

Aktualizacja: Dacia zatrzymuje produkcję.

Nacjonalizacja Citroena, Peugeot, Opla i Renault? Minister finansów Francji spotka się dziś z zarządami

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
41 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Zen Kenobi - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Zen Kenobi - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Zeną - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Piter - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Arek - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Piotr001 - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Stary Klekot - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Smutny - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Stary Klekot - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Mach - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault
  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
41
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.