Nowy Citroën C5 X reklamowany jest jako komfortowy samochód na długie podróże, oaza spokoju w chaotycznym świecie. Jednak są kraje, które zamiast uniwersalnej korporacyjnej kreacji wybrały stworzenie czegoś oryginalnego, własne podejście do rynku. Tak właśnie stało się w przypadku Belgii.
Flagowy model Citroëna jest tutaj promowany poprzez wywiady z kobietami sukcesu. W ramach projektu powstały cztery odcinki, które emitowane są w mediach społecznościowych oraz na portalach internetowych.
Zobacz: Citroën C5 X chwalony przez dziennikarzy
W pierwszym odcinku poznajemy Giorgię Brooks, założycielkę „The Nine”, pierwszego klubu biznesowego dla kobiet, który mieści się w Brukseli. Ma to być miejsce dla inspirujących, zaangażowanych i pełnych pasji kobiet. Nie ma tutaj nic z poczucia elitarności, to po prostu miejsce z dobrą atmosferą, w którym można porozmawiać, podyskutować czy znaleźć kontakty.
Zobacz: Warszawska premiera Citroëna C5 X
W ten sposób belgijski oddział Citroëna nie tylko wpisuje się w pewien kulturowy nurt, związany ze wspieraniem i pokazywaniem kobiet jako osób, które sprawdzają się w biznesie, ale również odwołał się do historycznych tradycji marki. Andre Citroën doskonale wiedział, że kobiety mogą być świetnymi klientkami na jego samochody, kierował do nich swój przekaz reklamowy a nawet już na początku drogi swojej firmy zbudował specjalny, łatwy w obsłudze model, który kierowany był właśnie do płci pięknej.
Zobacz: Skonfiguruj swojego Citroëna C5 X
W Polsce Citroën C5 X zaczyna się od 143.800 zł. Pobierz cennik C5 X z dnia 2.05.2022 r.
Najnowsze komentarze