Citroën CX Reflex był mocną, jak na owe czasy, wersją flagowego hydropneumatyka marki. Reklamowano jako szybki, zwinny i nadzwyczaj komfortowy sposób na poruszanie się. Jak reklamowano ten niezwykły samochód? Poczytajcie:
“Co sprawia, że nowy Citroën Reflex osiąga tak niezwykłe wyniki? Odpowiedź kryje się pod maską. Otwórz ją, a znajdziesz potężny nowy 2-litrowy silnik z górnym wałkiem rozrządu, który zapewnia przyspieszanie bez wysiłku do 175 km/ na godzinę i przewyższa praktycznie wszystkich swoich konkurentów. Jednak najbardziej niesamowite jest to, że chociaż Reflex jest tak szybki, to jego osiągom towarzyszy równie wyjątkowa oszczędność. Ultranowoczesny nowy silnik w połączeniu z nieporównywalną linią nadwozia Citroena zapewnia zużycie paliwa, które zadziwiająco dobrze pasuje do świadomych energetycznie lat. 6,5 l/100 km przy stałej prędkości 90 km/h, 8 l/100 przy stałej prędkości 120 km/h i 10 litrów/100 km w teście miejskim Pomimo swojej oszczędności, Citroën CX Reflex ma jednak wszystko, czego można oczekiwać od znacznie droższego luksusowego sedana.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje
A kiedy już usiądziesz za kierownicą, odkryjesz to wyjątkowe wyczucie, które sprawia, że Citroën jest daleko z przodu pod względem komfortu, przyjemności z jazdy i bezpieczeństwa, Samopoziomujące się zawieszenie hydropneumatyczne zapewnia najbardziej płynną jazdę po najtrudniejszych drogach i reaguje na nierówności przy dużej prędkości, jakby nic się nie stało Napęd na przednie koła i układ kierowniczy o zmiennej sile, który staje się coraz sztywniejszy wraz z prędkością, zapewniają solidne trzymanie się drogi i prowadzenie. Niewątpliwie najlepszą informacją jest cena: niższa niż u konkurencji.
Zobacz: testy samochodów Citroën. Pomiary, opinie, spalanie
Nowy Citroën CX Reflex Nie mogliśmy poprawić jego wyglądu, bo już jest najpiękniejszy, więc poprawiliśmy jego dane techniczne.”
Najnowsze komentarze