Stellantis chce być bardziej widoczny i częściej pojawiać na wydarzeniach w Polsce. Turnieje sportowe, pikniki, targi, koncerty, festiwale – wszędzie tam zobaczymy samochody marek Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Opel Fiat, Jeep i Alfa Romeo.
Stellantis Polska zmienia strategię i kładzie nacisk na większą widoczność swoich marek także w czasie wydarzeń. Odpowiedzialność za pojawianie się na ważnych lokalnych wydarzeniach spoczywa na dealerach. Pierwsze efekty tych działań już widać – luksusowe samochody DS Automobiles z salonu DS Store z Poznania pojawiły się na SNS FOODS Drużynowych Mistrzostwach Polski w Squashu 2024.
„Naszą ekspozycję możecie spotkać przy specjalnie zbudowanym Szklanym Korcie w galerii Posnania. Czeka na Was Iza, która opowie Wam więcej o naszych samochodach i umówi Was na jazdę testową.
Kibicujemy gorąco wszystkim Zawodnikom!” – poinformował dealer.
Wcześniej mogliśmy oglądać samochody DS Automobiles na wydarzeniach m.in. w Krakowie – DS Store Auto Golemo prowadzi bardzo aktywną politykę promocji marki. Obecnie w tym salonie można obejrzeć interesującą wystawę grafik nawiązujących do Małego Księcia a to w związku z limitowaną serią aut sygnowaną Antoine de Saint-Exupéry.
Aktywność Stellantis to nie tylko DS. Dealerzy Citroëna czekają z niecierpliwością na pierwsze egzemplarze nowego C3 – który zdobywa bardzo dobre oceny dziennikarzy – ten samochód będzie promowany w całym kraju. Peugeot promuje mocno swój hit w Polsce – model 408 cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem klientów i będzie częściej gościł na imprezach plenerowych.
Stellantis zamierza też wzmocnić prezentację oferty dostawczej, część z tych aut powstaje w Polsce a to nie tylko mocny argument sprzedażowy ale też powód do dumy.
Najnowsze komentarze