Citroen, DS, Opel i Peugeot – nowy dyrektor sprzedaży flotowej w Polsce

25 2 642

Z dniem 13. stycznia Robert Waligóra obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży flotowej i samochodów używanych marek Citroen, DS, Opel i Peugeot.

Robert Waligóra jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz duńskiej Aarhus School of Business. Swoją karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął w 2005 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. piastując różne stanowiska kierownicze związane ze sprzedażą, marketingiem oraz zarządzaniem w przedstawicielstwach koncernów motoryzacyjnych, takich jak Mercedes-Benz, Nissan oraz Infiniti. Od stycznia 2018 roku, jako dyrektor zarządzający, kierował grupą dealerską Bawaria Motors.

polecamy

naklejki 3D "Francuz płakał jak sprzedawał"

seria limitowana - kto pierwszy ten lepszy. Tylko na Allegro.

Tomasz Chodkiewicz, dotychczasowy dyrektor sprzedaży flotowej i samochodów używanych marek Citroen, DS, Opel i Peugeot, dalszą karierę będzie kontynuował poza strukturami Groupe PSA w Polsce.

„Cieszę się, że do naszego zespołu dołącza Robert Waligóra. Jestem przekonany, że jego szerokie doświadczenie w zarządzaniu zarówno po stronie importera, jak i dystrybutora pozwoli na dalszy rozwój i pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży flotowej Groupe PSA w Polsce.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce. „Jednocześnie chciałbym podziękować Tomaszowi Chodkiewiczowi za jego zaangażowanie i wieloletnią pracę na rzecz rozwoju Groupe PSA oraz wchodzących w jej skład marek. Życzę Tomaszowi wielu sukcesów w jego dalszej karierze zawodowej.”

Galeria

Może ci się spodobać również
avatar
13 Wątki komentarzy
12 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
25 Autorzy komentarzy
wwwpolski salonZenekZenekLuki Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
dobry żart
Gość
dobry żart

to ten sam pan który wręczał Aleksandrze Kwaśniewskiej Mini?
comment image

Krystian
Gość
Krystian

Pan ten sam, ale z wręczania to bym problemu nie robił. Boję się opinii kolegów z Nissana, że to nie był ich partner i przyjaciel … ogólnie trochę wygladzilem

Ek
Gość
Ek

Zmiana w PSA to jakby konia czystej krwi Araba zamienić na kucyka…

Tymon
Gość
Tymon

A kiedy zmiana na stanowisku dyrektora generalnego? Mieczkowski musi odejść.

Cecylia
Gość
Cecylia

Miejmy nadzieje ze wkrótce zanim wykończy cała siec

anonim
Gość
anonim

Może jutro

Kolo
Gość
Kolo

Może będzie lepiej wreszcie ze sprzedażą, bo mając w swoim koncernie takiego flotowca jak Opel i przegrywać z Volkswagenem, Skodą czy Toyotą to wstyd.

północ
Gość
północ

niska sprzedaż występuje tylko w Polsce. to świadczy o nieudolności tej ekipy z Opla. Ludzie po C5 Aircrossa powinni walić do naszych salonów jak po świeże bułeczki. ale skąd mają o nim wiedzieć jak nie ma żadnych reklam nikt nie prowadzi polityki budowania wizerunku a jedyne artykuły chociaż chwała im że to robią, można poczytać u pana Krzysztofa na francuskie peel. zarobek na samochodach bardzo mały a na serwisie się kończy. oni wyciskają z nas pieniądze jak nomen omen cytrynę. mam jak najgorsze zdanie o tym co robi citroen polska i o kompetencjach pana mieczkowskiego i jego ludzi. to są… Czytaj więcej »

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Po prostu drogi w Polsce są już niejednokrotnie lepsze niż na Zachodzie i już nie trzeba robić super zawieszeń. Teraz trzeba robić niezawodne, oszczędne hybrydy jak Toyota, a z tym koncern PSA ma spory problem.

hydrofan
Gość
hydrofan

lepsze drogi? we Wrocławiu można się zabić, dlatego mam hydropneumatyka. A Toyota ma tragiczne zawieszenia i beznadziejne wnętrza. Nie wiem, że ludzie chcą to kupować. tak słabych samochodów pod wzgledem komfortu i brzydoty. szczególnie hybrydy są fatalnie zawieszone

Kolo
Gość
Kolo

Tylko, że Citroen (i Peugeot) pod względem przebiegów i bezawaryjności miażdży Toyotę i większość innych marek. Toyota w przeciwieństwie do PSA nie potrafi produkować niezawodnych diesli. Psa opanowało to co perfekcji, 2.0 HDi to silnik, który po 1 mln. km dalej ma ochotę jechać. Toyota ma też średnio udane benzyniaki, które zmagały się z nadmiernym poborem oleju, kosztownymi awariami kół zmiennych faz rozrządu, nagarem i wieloma innymi problemami. Hybrydy? Ok. Toyota ma ciekawe propozycje i duże doświadczenie, ale PSA też już to ma. P. S. Toyota nie jest liderem wśród producentów hybryd. Już została wyprzedzona. Marką, która ma najlepszą o… Czytaj więcej »

Zenek
Gość
Zenek

Niezawodne hybrydy trzeba robić. Gdzie jest toyota w Europie? Tylko u nas jakiś dziwny kult tego szrotu. Eko hybrydy a różnica między toyota A psa to 2 gramy CO2 bo Janusze biznesu np z Santandera kupują corolle hybrid i dają ją handlowcom do latania po kraju. Po 3 latach użytkowania silnik elektryczny nowka

pawelhks
Gość
pawelhks

Ale ten Excel z wynikiem jak rozumiem nie spodoba się właścicielowi, czy tez zarzad w Polsce z roku na rok uzgadnia z centrala coraz niższy ilościowo plan sprzedaży, a wynik finansowy robi wyciskając ostatnie soki z dealerów? Pewnie nie poznamy odpowiedzi na ten temat, poniekąd polityka personalna będzie potwierdzeniem lub zaprzeczeniem powyższej tezy.

KK
Gość
KK

Niestety wciąż jest jeden problem – CENA i brak modeli typu compact (flotowy) i klasa D,E. Jeżeli w końcu powstanie coś co można oferować we flotach całkowicie zmieni się dynamika sprzedażowa Citroena w PL.
Niestety floty napędzają rynek, jeżeli we flotach pojawi się Citroen pojawi się tak samo u „Kowalskiego”, który będzie chętnie promował.
Niestety nie wskóra się tego bez większej elastyczności oraz modeli pojazdów do handlu.

Pawel
Gość
Pawel

Problemem jest cena i ogromna utrata wartości a nie dostępne modele , jakoś Peugeot ma w ofercie pełnoprawny kompakt 308 5 d i Kombi , ma nowe 508 i 508 SW więc segment D i co z tego i tak sprzedaż do flot leży z powodów wysokiej ceny i niskich wartości rezydualnych . Miesięczna rata za Audi, Mercedesa czy Volvo niejednokrotnie jest niższa niż za to 508… a w Polsce managerowie i właściciele firm wolą się lansować właśnie czymś z niemieckiej trójki ew. Volvo, Lexus . Samochody francuskie nigdy nie stanowiły synonimu luksusu, statusu bogactwa i lansu, w przeciwieństwie do… Czytaj więcej »

Zenek
Gość
Zenek

C3 ma obecnie rv na poziomie +/- 1% od yarisa. Dobre auto segmentu C w kombi byłoby konkurencyjne

szary
Gość
szary

To zła wiadomość dla sprzedaży PSA w Polsce
2020 będzie jeszcze gorszy niż 2019
Kto pamięta z poprzedniej firmy ten wie

Mik
Gość
Mik

Widać po ilości miejsc pracy jakie ma doświadczenie i jak brano pod uwagę wiedzę, brawo PSA, kolejny bez wiedzy, wywalany z innych marek, domyślam się ze nawet nie wie co to flota, auto flotowe, nie mówiąc co to klient.
I kolejne spadki gotowe – Brawo !!!!

Waldek
Gość
Waldek

Nikogo nie powinna dziwic ta zmiana, sprzedajac auta z rabatem flotowy, na reexport, stary Dyrektor obnazal swoje slabosci. Stare uklady w PSA przestana istniec, zaden z dealerow nie bedzie promowany, skonczy sie uklad kolega-kolega dla bylego strefowca zarzajacego dealerstwem na polnocy!

żółtek
Gość
żółtek

Powstanie nowy, poda Gdynią… ;-)

Przerażona ;) konkurencja
Gość
Przerażona ;) konkurencja

Spieszmy się kochać dyrektorów, tak szybko odchodzą…

Dealer
Gość
Dealer

Brawo cóż za przemyślana strategia. Wynik na pewno pójdzie w dół. Skończyły się pomysły w psa

Luki
Gość
Luki

No to pokończyły się układy dealerom PCD po odejściu Tomcia.

polski salon
Gość
polski salon

panu Robertowi życzę mimo wszystko sukcesów i niech pan zacznie od spotkania się z dealerami to będzie miał pan prawdziwy obraz sytuacji w naszym kraju.

www
Gość
www

On dobrze zna sytuację, nie łudź się, że coś się zmieni.