Citroën testuje sprzedaż przez internet. 4 lipca do sprzedaży trafią limitowane wersje specjalne Lët’s Go Citroën dwóch modeli: ë-C4 oraz C3 Aircross.
Co zawiera edycja specjalna Lët’s Go Citroën? Elektryczny ë-C4 posiada poziom wyposażenia Shine i jest dostępny wyłącznie w kolorze Elixir Red i z wykończeniem wnętrza Hype Black. Jego cena to 43.460 euro. Z kolei C3 jest wyposażony w silnik PureTech 130 z automatyczną 6-biegową skrzynią i poziomem wyposażenia Shine Pack. Wykończony jest w kolorze Polar White z czarnym dachem na zewnątrz i Metropolitan Graphite Ambiente wewnątrz. Koszt to 30.880 euro.
Seria limitowana ograniczona jest do 50 sztuk każdego z modeli i sprzedawana będzie wyłącznie za pośrednictwem niemieckiej strony producenta, www.citroen.de. Sprzedaż rozpocznie się 4 lipca o godz. 9:30. Umowę będzie można zawrzeć w pełni cyfrowo a obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”.
Zobacz: Nowe samochody Citroën. Sprawdź dostępne od ręki.
Akcja z edycją limitowaną sprzedawaną przez internet nie jest przypadkiem – Stellantis planuje wprowadzić duże oszczędności związane z siecią sprzedaży i przenieść co najmniej 30% jej do sieci. W ten sposób zmniejszane są koszty a jednocześnie Citroën zyskuje pełen dostęp do danych klientów (teraz ta wiedza jest w części u dealerów) oraz może wykorzystywać dodatkowe narzędzia remarketingu w sieci.
Podobne rozwiązania planowane są w Polsce. Prawdopodobnie jesienią prowadzona będzie akcja internetowej sprzedaży Citroëna AMI.
Najnowsze komentarze