wtorek, 5 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Nowy Citroën ë-C4: ultrakomfortowy kompakt teraz bardziej przystępny cenowo

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-11
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 5 minut
672 21
1
594
UDOSTĘPNIEŃ
2k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?

Citroën wprowadza w Wielkiej Brytanii nowe, bardziej przystępne cenowo wersje „Sense” i „Shine Edition” nowego elektrycznego ë-C4 w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie klientów poszukujących tańszych modeli elektrycznych. Zmieniona gama jest zgodna z ulepszeniami wydajności wprowadzonymi jesienią 2021 roku, które zapewniają dalszą optymalizację zarówno ustawień pompy ciepła, jak i zasięgu.

Citroën UK zrewidował swoją gamę ë-C4 na rok 2022 w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów na bardziej przystępne specyfikacje pojazdów i poziomy wyposażenia. Nowa podstawowa wersja „Sense” dołącza do gamy nowego ë-C4 od stycznia, pomagając większej liczbie klientów w przejściu na napęd elektryczny.

Zobacz nasz test elektrycznego Citroëna ë-C4

Z dniem 11. stycznia 2022 r. gama ë-C4 w Wielkiej Brytanii zmienia się, aby stworzyć bardziej przystępną ofertę pod względem ceny i specyfikacji, zachowując jednocześnie prostotę gamy trzech wariantów i respektując zobowiązanie Citroëna do utrzymania cen w ramach jego obietnicy „uczciwej ceny”. Nowa gama 2022 ë-C4 obejmuje teraz modele „Sense”, „Shine Edition” i „Shine Plus”, zaś wersja „Sense Plus” nie jest już oferowana.

„Sense” to zupełnie nowa wersja w gamie nowego ë-C4, której ceny zaczynają się od 29.995 GBP. Ponieważ auto kwalifikuje się do OZEV Plug-in Car Grant (PiCG), skutkuje to ceną do zapłaty w wysokości zaledwie 28.495 GBP po uwzględnieniu dotacji, oferując naprawdę dostępny punkt wejścia do świata 100% motoryzacji elektrycznej. Zwłaszcza po uwzględnieniu rozmiarów samochodu.

ë-C4 Sense oferuje bogactwo wyposażenia standardowego, z reflektorami LED, 18-calowymi felgami aluminiowymi „Crosslight”, elektrycznie składanymi lusterkami, tylnymi czujnikami parkowania oraz funkcją Keyless Entry & Start. Pakiet wyposażenia bezpieczeństwa jest również standardem i obejmuje m.in. aktywny hamulec bezpieczeństwa (wspomagany poprzez kamerę), informacje o ograniczeniu prędkości, asystenta utrzymania pasa ruchu i ostrzeganie przed kolizją z przodu.

Wewnątrz, system informacyjno-rozrywkowy jest wyposażony w 10-calowy ekran dotykowy, złącze bezprzewodowe Bluetooth® i strumieniowe przesyłanie dźwięku, cyfrowe radio DAB, Apple CarPlay™ i Android Auto. Pasażer z przodu korzysta również z systemu Citroën Smart Pad Support™, który zapewnia zintegrowany uchwyt do tabletów. Z punktu widzenia komfortu właściciele nowego ë-C4 „Sense” mogą liczyć na zawieszenie Citroën Advanced Comfort® i siedzenia i Advanced Comfort®, a także dwustrefową klimatyzację.

Kolejnym nową wersją w gamie ë-C4 w Wielkiej Brytanii jest „Shine Edition”. Ta wersja zastępuje poprzedni poziom wykończenia „Shine” i oferuje ten sam wysoki poziom specyfikacji w cenie 30.495 GBP (po uwzględnieniu bonusu ekologicznego). „Shine Edition” oferuje dodatkowe funkcje w zakresie bezpieczeństwa i wygody względem wersji „Sense”, w tym wyświetlacz przezierny, aktywny tempomat, aktywne wykrywanie ruchu w martwym polu i pakiet Safety Plus. Ten ostatni obejmuje rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych i aktywny hamulec bezpieczeństwa (wspomagany kamerą video i radarem) z funkcją wykrywania w nocy pieszych i rowerzystów.

Wersja „Shine Edition” jest wyposażona również w Citroën Connect Nav (z bezpłatną trzyletnią subskrypcją na aktualizacje ruchu drogowego w czasie rzeczywistym), przednie i tylne czujniki parkowania, kolorową kamerę cofania, podgrzewaną kierownicę i podłogę bagażnika o regulowanej wysokości (dwie pozycje).

Obecny bestseller w gamie nowego ë-C4 w Wielkiej Brytanii – wersja „Shine Plus” – pozostaje na szczycie oferty. Modele „Shine Plus” mają bezprzewodową ładowarkę smartfonów, system głośników Hi-Fi z subwooferem, podgrzewane przednie fotele i wnętrze Hype Black z czarną skórą Siena i czarną skórzaną tapicerką z przeszyciami Zephyr Grey.

Wszystkie te zmiany gamy ë-C4 wchodzą w życie od dziś (wtorek, 11. stycznia). Podążają za zmianami wprowadzonymi już w październiku 2021 r. w produkcji, które jeszcze bardziej poprawiają wydajność wszystkich modeli ë-C4. Wprowadzono zmiany zarówno w pompie ciepła, jak i w układzie napędowym, przy czym największe ulepszenia można zaobserwować w rzeczywistych warunkach użytkowania, z zasięgiem, który można zwiększyć o prawie 29 mil (46 km) w zależności od warunków użytkowania (temperatura zewnętrzna, rodzaj dróg, tryb jazdy itp.). Zmiany te zapewniają jeszcze większą wszechstronność i większy spokój podczas codziennego użytkowania i dłuższych podróży.

Aktualne ceny Citroëna ë-C4 w Wielkiej Brytanii
poziom wyposażenia cena bazowa ulga dla pojazdów ekologicznych cena końcowa
Sense 29.995 GBP 1.500 GBP 28.495 GBP
Shine Edition 31.995 GBP 1.500 GBP 30.495 GBP
Shine Plus 34.995 GBP N/A N/A

 

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.3 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Citroene-C4elektryczny Citroen
Udostepnij238Tweet149Udostepnij42
Poprzedni

Nissan Qashqai i Juke z wysoką wartością rezydualną

Następny

Nowy Citroën C5 X: prezentujemy polski cennik. Tanio czy drogo?

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Citroen C5 X Feel

Nowy Citroën C5 X: prezentujemy polski cennik. Tanio czy drogo?

Citroën poza pierwszą dwudziestką – wyniki sprzedaży w Polsce po pierwszej dekadzie stycznia. Renault, Dacia i Stellantis (Peugeot, Opel, Jeep, Fiat)

DS 4

Stellantis – wiodąca grupa motoryzacyjna na rynku portugalskim w 2021 roku

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Kasia - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Dawid - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Kolo - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Mariusz - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Radek - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Anonimowo - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Pracuje w salonie - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • adam - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Anonimowo - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Yoyo - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii
  • BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2022
  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.
  • Fiat 500e najlepiej sprzedającym się autem elektrycznym w Niemczech i we Włoszech


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.