Po otrzymaniu pod koniec 2020 roku prestiżowego tytułu „International Van of the Year 2021” Citroën ë-Jumpy został wyróżniony nagrodą „Samochodu dostawczego roku 2021” podczas konkursu organizowanego przez magazyn motoryzacyjny l’Argus. W tym roku konkurs odbył się pod znakiem samochodów elektrycznych. To już czwarta nagroda po Jumperze w 2007, Berlingo w 2016 i Berlingo Van w 2019 roku.
„Wszyscy pracownicy Citroëna są bardzo dumni z przyznania ë-Jumpy nagrody «Samochodu dostawczego roku 2021». Elektryczna wersja Jumpy oferuje klientom biznesowym konkretne rozwiązania w obliczu nowych wyzwań związanych z mobilnością. Oprócz samego produktu, nagroda jest też wyrazem uznania dla relacji opartych na zaufaniu, które w ciągu kolejnych lat udało nam się zbudować z każdym z nich. Naszą ambicją jest wykazanie się innowacyjnością naszych produktów i usług stworzonych «na miarę», które uczynią ich codzienne życie łatwiejszym i bardziej komfortowym. Nagroda ta, przyznana przez jury złożone z branżowych dziennikarzy, będzie dla nas impulsem w realizacji celów handlowych związanych z tym modelem” – powiedział Vincent Cobée – dyrektor generalny Citroëna
E-Jumpy najlepszym modelem dostawczym według l’Argus
Po zdobyciu w grudniu ubiegłego roku tytułu „International Van Of The Year 2021”, przyznawanego przez jury IVOTY, Citroën ë-Jumpy zdobywa dziś nagrodę magazynu l’Argus „Samochód dostawczy roku 2021”. Uzupełnia ona i wzmacnia sukces handlowy modelu Jumpy, który w 2020 roku znalazł się w pierwszej trójce kompaktowych vanów we Francji z 15,2% udziałów w rynku. Nagroda ma wyjątkowe znaczenie, ponieważ jest przyznawana przez mieszane jury złożone z dziennikarzy, ekspertów ds. wyceny i użytkowników biznesowych, szczególnie zaangażowanych w problematykę samochodów dostawczych. Po raz kolejny podkreśla wolę Citroëna wyjścia naprzeciw nowym wymaganiom użytkowników biznesowych w zakresie produktów i usług.
ë-Jumpy jest odpowiedzią dla tych wszystkich użytkowników biznesowych i rzemieślników, którzy stoją w obliczu nowych wyzwań związanych z mobilnością. Zapewnia on dużą wszechstronność użytkowania i jest konkretnym i łatwym rozwiązaniem – umożliwia dostęp do miejskich stref ograniczonego ruchu, pozwala spełniać zobowiązania klientów flotowych do obniżenia emisji CO2 i jest dostosowany do nowych rodzajów działalności, takich jak dostawy ostatniego kilometra, które są efektem gwałtownego rozwoju e-handlu. Ambicją Citroëna w odniesieniu do modelu ë-Jumpy jest zaoferowanie rozwiązania dostosowanego do potrzeb każdego użytkownika dzięki dużemu zróżnicowaniu gamy, a także zapewnienie im jeszcze większego spokoju ducha na co dzień dzięki korzyściom wynikającym z napędu elektrycznego, które uzupełniają powszechnie cenione zalety Jumpy.
Akumulator o pojemności 50 lub 75 kWh
ë-Jumpy jest oferowany z dwoma różnymi zasięgami do wyboru zależnie od rodzaju prowadzonej działalności i budżetu klienta biznesowego: zasięg 230 km (WLTP) z akumulatorem trakcyjnym 50 kWh i zasięg 330 km (WLTP) z akumulatorem trakcyjnym 75 kWh. Rozwiązania te są szczególnie istotne na rynku, na którym według zebranych przez nas danych prawie 83% użytkowników biznesowych pokonuje dziennie mniej niż 200 km, a niemal 44% z nich nigdy nie pokonuje więcej niż 300 km w ciągu jednego dnia. Obecnie ponad 75% klientów wybiera akumulator o dużej pojemności, która pozwala bezstresowo realizować codzienne zadania w warunkach niespotykanego dotąd komfortu dzięki jeździe w trybie elektrycznym. Silnik o mocy 100 kW pozwala ë-Jumpy na płynne osiągnięcie prędkości 130 km/h dzięki momentowi obrotowemu bezzwłocznie dostępnemu od chwili ruszenia z miejsca, bez zmiany biegów, bez hałasu i bez drgań.
ë-Jumpy można z łatwością doładowywać z domowego gniazdka (przewodem typu 2 ze standardowego gniazdka 8 A lub ze wzmocnionego gniazdka 16 A typu Green’Up), z prywatnej lub publicznej instalacji (przewodem typu 3 – 32 A z terminala typu Wallbox) lub z superszybkiego terminala publicznego, pozwalającego naładować akumulator w 80% w ciągu zaledwie 30 minut. Korzystanie z energii elektrycznej umożliwia również bardziej efektywną kontrolę kosztów użytkowania.
ë-Jumpy posiada te same parametry użytkowe, które już zyskały uznanie w wersji spalinowej, takie jak zróżnicowana oferta nadwozi, wysokość 1,90 m umożliwiająca dostęp do wszystkich parkingów, pojemność użytkowa do 6,6 m3, ładowność do 1 275 kg oraz modułowość, jaką w szczególności zapewnia system Moduwork, zmieniający przednią część wnętrza samochodu w mobilne biuro.
Nagroda jest też dowodem uznania dla know-how pracowników sieci Citroëna i Citroën Business Centers, którzy służą wsparciem klientom biznesowym w ich projektach dotyczących mobilności, opracowując rozwiązania dokładnie dostosowane do ich potrzeb w zakresie wyboru modelu samochodu, formuły zakupu, zarządzania flotą i optymalizacji kosztów użytkowania.
Informacja prasowa: Citroen Polska
Najnowsze komentarze