Citroën we Włoszech ma prężnie działający dział marketingu, który wpadł na kolejny ciekawy pomysł promowania samochodów elektrycznych. Po sukcesie inicjatywy skupionej wokół modelu Ami, przyszła kolej projekt „Citroën Ë-Lovers”, który jest skierowany do osób, które chcą kupić model e-C4. Citroën proponuje, aby klienci stali się Ambasadorami.
W ramach poprzedniej inicjatywy „My Ami Superfan” we Włoszech, zgłosiło się ponad 150 nowych właścicieli Citroëna Ami, z których wybrano 50 członków społeczności. W nieco ponad miesiąc Ambasadorzy przeprowadzili 200 jazd testowych z potencjalnymi klientami, ze współczynnikiem konwersji sprzedaży na poziomie 20%. Sukces projektu zachęcił Citroena do rozpoczęcia kolejnej akcji, tym razem pod hasłem „Citroën Ë-Lovers.
Zobacz test: Citroën ë-C4 – relaksująca elektromobilność.
Program jest skierowany do klientów zainteresowanych mobilnością elektryczną i modelem e-C4. Elektryczne samochody wciąż są dla wielu klientów czymś zupełnie nowym dlatego budzą wiele pytań i wątpliwości. Zazwyczaj lubimy korzystać z rad i opinii osób, które z danym produktem mają do czynienia na co dzień, dlatego włoski oddział Citroena chce zaangażować do promocji modelu Ambasadorów, którzy podzielą się osobistymi doświadczeniami i odpowiedzą na wszelkie pytania. Samochodem, który marka wybrała do programu jest nowy Citroën e-C4.
Inicjatywa ma ułatwić poznanie modelu i jazdę próbną. Ambasador, który jeździ swoim elektrycznym C4 na co dzień, będzie mógł bezpośrednio i skutecznie wyjaśnić zainteresowanemu klientowi wszystkie korzyści wynikające z wyboru napędu elektrycznego oraz wskazać wszelkie opcje ładowania.
Aby zostać Ambasadorem „Citroën ë-Lovers”, trzeba przede wszystkim być właścicielem Citroëna ë-C4 i zarejestrować się na stronie www.citroen-e-lovers.it . Kandydat na Ambasadora powinien również dzielić się swoimi doświadczeniami z jazdy ze wszystkimi zainteresowanymi. Po zatwierdzeniu wniosku, właściciel elektrycznego kompaktu będzie mógł uzyskać dostęp do dedykowanych korzyści i kuponów.
Zaletą testu u boku Ambasadora jest uzyskanie odpowiedzi na wszystkie nurtujące klienta pytania bezpośrednio od rzeczywistego użytkownika e-C4. Potencjalni klienci, którzy skorzystają z rad Ambasadorów otrzymają specjalny kod promocyjny na zakup Citroëna ë-C4 a kiedy już staną się właścicielami, sami mają szansę na zostanie Ambasadorami.
Zobacz także: Citroën AMI dla Akademii Policyjnej. Tak, tej którą pamiętacie z lat 80-tych
„Nowy styl życia i konsumpcji przyjazny dla środowiska wymaga od nas ciągłego ulepszania podejścia do naszych klientów, bycia coraz bliżej nich i oferowania usług i produktów dostosowanych do ich potrzeb. Jest to część strategii Citroëna, która zawsze stawiała dobre samopoczucie w centrum uwagi klientów. Program „Citroën e-Lovers”, który został stworzony dla ludzi i jest inspirowany ludźmi, oferuje możliwość dzielenia się prawdziwymi doświadczeniami z codziennego użytkowania na pokładzie Citroëna ë-C4 Electric. Wszystko po to, by ułatwić poznanie i jazdę próbną tym innowacyjnym i stylowym produktem, który oferuje w 100% elektryczną mobilność w wyjątkowym komforcie” – powiedział Alessandro Musumeci, Marketing Manager Citroen Italy.
Najnowsze komentarze