Citroën był gwiazdą jubileuszowego festiwalu Lollapalooza Argentina 2025. Producent przygotował imponujące stoisko. Gwiazdą festiwalu był nowy model Basalt a przez wydarzenie przewinęło się ponad 300 tysięcy osób!
Jak przyciągnąć uwagę masowego odbiorcy? A na przykład uczestniczyć w największym festiwalu w kraju. Tegoroczna edycja Lollapalooza Argentina była wyjątkowa pod wieloma względami. Festiwal świętował swoje 10-lecie w tym kraju, a głównym sponsorem tego muzycznego święta została marka Citroën Argentina, która nie tylko wspierała wydarzenie, ale też zadbała o spektakularną prezentację swoich modeli. Oficjalnym samochodem festiwalu został najnowszy Citroën Basalt, który przyciągnął uwagę ponad 300.000 uczestników imprezy.

Przez trzy dni – od 21 do 23 marca – San Isidro Hippodrome pod Buenos Aires tętniło nie tylko dźwiękami rocka, popu, hip-hopu, muzyki elektronicznej czy indie, ale też energią marki Citroën. Ponad 300 000 fanów muzyki miało okazję zapoznać się z flagowymi modelami producenta, takimi jak C3 You, C3 Aircross, Citroën Basalt oraz dwoma w pełni elektrycznymi Citroënami Ami, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem młodej publiczności.
Citroën nie tylko dla widzów, ale i dla partnerów
Citroën zadbał również o swoich partnerów i klientów. W trakcie festiwalu zorganizowano liczne atrakcje oraz brand summit dla całej sieci dealerów, w którym uczestniczyli m.in. Pablo Garcia Leyenda, Sebastian Villani, Ruben Alberto Rodriguez Borjas, a także kluczowi przedstawiciele Stellantis – Alejandra Tonetti, Agustin Allocco, Sebastián S., Rodrigo Diaz, Federico Goyret i Martin Zuppi. Nie zabrakło również dedykowanych atrakcji dla klientów marki, co dodatkowo umocniło wizerunek Citroëna jako marki bliskiej ludziom i otwartej na nowoczesne formy komunikacji.
Citroën – gwiazda nie tylko na scenie
Lollapalooza Argentina 2025 była pełna muzycznych legend. Na scenach pojawili się m.in. Justin Timberlake, Alanis Morissette, Shawn Mendes, TOOL, Olivia Rodrigo, Rüfüs Du Sol czy Tan Biónica.
Najnowsze komentarze