Gdzie można spotkać logo marki Citroen? Pierwsza odpowiedź jaka się nasuwa to: na samochodach, ale wygląda na to, że szewrony są właściwie wszędzie: w sztuce, jedzeniu, architekturze i nie tylko. Francuska marka zorganizowała ciekawą kampanię #InspiredByIndia, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem w mediach społecznościowych.
Citroen ogłosił w tym roku swój debiut w Indiach i dla zaznaczenia swojej obecności na nowym rynku francuska marka zorganizowała ciekawy konkurs w mediach społecznościowych: #InspiredByIndia. Kampania spotkała się z ogromną popularnością i zaangażowaniem.
Uczestnicy mieli za zadanie zaprezentować elementy kultury Indii, które mogą kojarzyć się z logo marki i są zgodnie z hasłem reklamowym Citroena „Inspired By You”. Zgłoszeń do konkursu było mnóstwo, a prace pokazały, że szewrony znajdziemy wszędzie: w sztuce, architekturze, jedzeniu, a nawet w jodze. Autorzy 30 najlepszych zdjęć zostali nagrodzeni gadżetami z butiku Citroen Lifestyle.
Ponadto partnerstwo Citroena z Kalki Koechlin, aktorką Bollywood o francuskich korzeniach, doprowadziło do ponad 200.000 wyświetleń kampanii w ciągu 3 dni i przyczyniło się do zwiększenia obserwujących Citroena na Instagramie i Facebooku.
Pierwszym produktem marki w Indiach będzie Citroen C5 Aircross, który trafi do sprzedaży w przyszłym roku. Indyjski oddział marki będzie odpowiedzialny za rozwój nowych produktów międzynarodowych, które zadebiutują w Indiach. Każdy rok ma przynieść debiut jednego modelu.
Najnowsze komentarze