Jak by nie patrzeć – jesień zbliża się wielkimi krokami. Jeszcze jest ładnie, jeszcze ciepło, ale temperatury trudno już nazwać upalnymi, a z drzew spada coraz więcej liści. Ale nie ma się co martwić – to jeszcze nie zima, nie mrozy! No i na dodatek pojawiły się nowe propozycje z gamy Citroën Lifestyle. Wprawdzie nie kupimy ich już w salonie C_42 przy Polach Elizejskich, ale jak komuś bardzo zależy, to sposób znajdzie. Może na przykład uda się przez internetowy butik, który znajdziecie pod adresem lifestyle.citroen.com?
Po wakacyjnej przerwie rodzice wrócili do pracy, a dzieci do szkoły. Zmiana tempa życia, gdy musimy się jakoś wyrabiać między podróżami służbowymi, szkolnymi wyjazdami i rodzinnymi weekendami, to normalka we wrześniu. Sklep Citroën Lifestyle oferuje wybór towarów, które można nabyć na jesień. Ale nie rezygnuje też z dotychczasowego asortymentu.
Citroën Lifestyle prezentuje swoją nową kolekcję „C”, eleganckich i nieformalnych ubrań i akcesoriów, której herb „C” inspirowany jest angielskimi klubami żeglarskimi. Najważniejsze elementy kolekcji, to:
– plecak: z wyhaftowanym logo „C”, oferuje wiele wewnętrznych schowków; zapięcie na dwa zatrzaski i sznurek; cena: 35 euro;
– torba weekendowa: idealna zarówno do miasta, jak i na aktywne weekendy; ma dużą wewnętrzną kieszeń i idealne wymiary do samochodu lub samolotu; zapięcie na suwak; cena: 36 euro;
– kosmetyczka: 100% bawełny na zewnątrz, podobnie jak wszystkie elementy „bagażowe” kolekcji „C”; jest niezbędnym dodatkiem do przenoszenia i organizowania rzeczy podczas podróży; zapięcie na suwak; cena: 18 euro;
– portfelik, czy też woreczek w kształcie koperty, elastyczny, pozwala na przykład na przenoszenie małych dokumentów, kluczy lub banknotów; ma wymiary 12×10 cm; cena: 10 euro;
– czapka; nakrycie głowy z logo „C” na przedzie będzie chronić przed pierwszymi przejawami zimy, a nawet dłużej; cena: 18 euro;
– szalik – długi, lekki i ciepły; szalik w kształcie prostokąta można nosić samodzielnie lub w połączeniu z czapką „C”; cena: 20 euro;
– zegarek: prosty i modny, oferuje współczesny design, ze stalową kopertą i nylonowym paskiem; stalowa klamra; cena: 25 euro.
Wciąż można kupić także elementy kolekcji C3 Feel. Z uwagi na inspiracje „amerykańską” czcionką będą to idealne produkty dla młodzieży, zwłaszcza tej zafascynowanej z jakiegoś powodu ;-) Ameryką. Można kupić m.in.:
– białą torbę z czerwonymi elementami nawiązującą do limitowanej edycji wersji Citroëna C3; cena: 25 euro;
– koszulkę C3 Feel: bawełnianą z motywem z tej samej limitowanej kolekcji; cena: 16 euro.
Wreszcie okulary SEETROËN. Ułatwią wyjazdy służbowe, ale także wszystkie wycieczki szkolne. Z SEETROËNEM nie ma już choroby lokomocyjnej! Te okulary działają zgodnie z prostą zasadą: odtwarzają linię horyzontu za pomocą kolorowej cieczy w celu rozwiązania konfliktu sensorycznego. Cena: 99 euro.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze