poniedziałek, 8 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Citroën „Marką nr 1 w Wyborze Profesjonalistów 2022”

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-08
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
101 1
3
87
UDOSTĘPNIEŃ
291
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski

Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”

Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi

Marka Citroën została wyróżniona w 8. edycji wyborów „Professional Choices”, inicjatywy ConsumerChoice – Consumer Satisfaction Assessment Center, największego systemu oceny marek w Portugalii, opartego na „Wyborach konsumenckich”. Po ocenie szerokiego grona profesjonalistów z branży – wybór profesjonalistów w kategorii pojazdów użytkowych – Citroën osiągnął ogólną ocenę zadowolenia na poziomie 87,14% i został wybrany jako najlepszy spośród konkurencyjnych marek, zdobywając tytuł „Marki nr 1 w Wyborze Profesjonalistów”.

Wybrany marką, która najbardziej satysfakcjonuje profesjonalnych klientów, Citroën znalazł się wśród 152 najlepszych marek w 2022 roku, w opinii klientów, którzy ocenili 936 marek w ponad 100 kategoriach.

Świadom zmieniających się potrzeb klientów, Citroën stale rozwija swoje produkty i usługi, aby lepiej dostosować się do oczekiwań konsumenckich. Dzięki tym wyborom wzmacnia swój status marki referencyjnej wśród portugalskich klientów profesjonalnych, plasując się w grupie, w której konkurowała z dziewięcioma innymi markami na rynku pojazdów użytkowych, z których wszystkie zostały ocenione przez grupę 174 profesjonalistów z branży, użytkowników oraz osoby odpowiedzialne lub współodpowiedzialne za decyzje zakupowe i/lub wybór pojazdów do użytku profesjonalnego.

Wyróżnienie to podkreśla sukces Citroëna w Portugalii, marki, która posiada coraz pełniejszą ofertę dostosowaną do aktualnych realiów i oczekiwań klientów, obejmującą w swojej ofercie pojazdy profesjonalne, zarówno te z silnikami spalinowymi (Berlingo, Jumpy i Jumper), jak i samochody elektryczne (Ami Cargo, ë-Berlingo, ë-Jumpy i ë-Jumper), które są częścią strategii elektryfikacji marki. Z produktem związane jest całe globalne doświadczenie usług i rozwiązań, które Citroën oferuje swoim profesjonalnym klientom, co również zostało podkreślone przez oceniających.

Solidny, globalny wynik 87,14%, który Citroën uzyskał w tej edycji „Wyboru profesjonalistów” jest wynikiem połączenia ocen dokonanych na podstawie dwóch uzupełniających się kryteriów:
– Satysfakcja, w której marka osiągnęła 86,99%, po analizie 10 atrybutów oceny. Była to najlepiej oceniana marka w 7 kategoriach, z wysokimi wynikami, od 8,40 do 8,93 punktów (maksymalnie 10 punktów na atrybut). Jego trzy najlepsze wyniki to Jakość świadczonych usług (8,93 pkt), Wiarygodność i zaufanie do marki (8,84 pkt) oraz Przestrzeganie terminów (8,80 pkt).
– Rekomendacja, w której Citroën zanotował wysoki wynik 87,70%.

„Professional Choice” jest częścią systemu oceny marki nr 1 w Portugalii „Consumer Choice”, procesu, w którym klienci oceniają rocznie ponad 900 marek, podzielonych na ponad 100 kategorii. Jest to system oceny poziomu satysfakcji i akceptowalności marek, poprzez ocenę ich produktów i usług, z gwarancją, że są one zawsze oceniane przez profesjonalistów z aktualnym doświadczeniem konsumpcyjnym i według określonych kryteriów satysfakcji. „Wybór Profesjonalistów” ma na celu przybliżenie marek, które najbardziej zadowolą profesjonalnych klientów, pomagając im dokonać świadomego zakupu.

https://www.youtube.com/watch?v=OAxYTyBJbcA

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: BerlingoCitroene-Berlingoe-Jumpere-JumpyJumperJumpynagroda
Udostepnij35Tweet22Udostepnij6
Poprzedni

W tym europejskim kraju Citroën C3 jest na szczycie sprzedaży za rok 2021. Gdzie to jest?

Następny

Citroën jako mobilny zakład fryzjerski. Poznajcie Barber Truck

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Citroën jako mobilny zakład fryzjerski. Poznajcie Barber Truck

Renault 4Ever

Nowe Renault 4Ever w 2024 roku. Wielki powrót 4L

Peugeot najchętniej wyszukiwaną marką we Francji, Renault na Ukrainie, Audi w Polsce. Ranking 2021

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Daniel - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Anonimowo - Stellantis trzecim najbardziej dochodowym producentem świata. Lepszy niż Toyota, Volkswagen i Hyundai
  • Zbyslav - Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Anonimowo - Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Tom - Dacia pozostanie przystępna cenowo. Tylko LPG i hybrydy, nie będzie żadnej elektryfikacji gamy
  • Tomasz O - Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Przemek - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Leszek - Citroën C6 to samochód dla ludzi niezwykłych. Wywiad z Tomkiem Nowakiem


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski
  • Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Dacia Sandero i Jogger z sukcesami w Irlandii
  • DS 4 wygrywa z Audi A3 w teście Auto Express
  • Uruchamianie używanego samochodu po wieloletnim postoju
  • Używana Dacia z salonu z gwarancją do 3 lat. Ceny już od 15 tysięcy zł
  • DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 180 KM w podróży do Włoch. Ile spalił ten luksusowy SUV?
  • Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Nowe modele Renault z Rescue Code. Karta ratownicza fabrycznie


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.