Marka Citroën została wyróżniona w 8. edycji wyborów „Professional Choices”, inicjatywy ConsumerChoice – Consumer Satisfaction Assessment Center, największego systemu oceny marek w Portugalii, opartego na „Wyborach konsumenckich”. Po ocenie szerokiego grona profesjonalistów z branży – wybór profesjonalistów w kategorii pojazdów użytkowych – Citroën osiągnął ogólną ocenę zadowolenia na poziomie 87,14% i został wybrany jako najlepszy spośród konkurencyjnych marek, zdobywając tytuł „Marki nr 1 w Wyborze Profesjonalistów”.
Wybrany marką, która najbardziej satysfakcjonuje profesjonalnych klientów, Citroën znalazł się wśród 152 najlepszych marek w 2022 roku, w opinii klientów, którzy ocenili 936 marek w ponad 100 kategoriach.
Świadom zmieniających się potrzeb klientów, Citroën stale rozwija swoje produkty i usługi, aby lepiej dostosować się do oczekiwań konsumenckich. Dzięki tym wyborom wzmacnia swój status marki referencyjnej wśród portugalskich klientów profesjonalnych, plasując się w grupie, w której konkurowała z dziewięcioma innymi markami na rynku pojazdów użytkowych, z których wszystkie zostały ocenione przez grupę 174 profesjonalistów z branży, użytkowników oraz osoby odpowiedzialne lub współodpowiedzialne za decyzje zakupowe i/lub wybór pojazdów do użytku profesjonalnego.
Wyróżnienie to podkreśla sukces Citroëna w Portugalii, marki, która posiada coraz pełniejszą ofertę dostosowaną do aktualnych realiów i oczekiwań klientów, obejmującą w swojej ofercie pojazdy profesjonalne, zarówno te z silnikami spalinowymi (Berlingo, Jumpy i Jumper), jak i samochody elektryczne (Ami Cargo, ë-Berlingo, ë-Jumpy i ë-Jumper), które są częścią strategii elektryfikacji marki. Z produktem związane jest całe globalne doświadczenie usług i rozwiązań, które Citroën oferuje swoim profesjonalnym klientom, co również zostało podkreślone przez oceniających.
Solidny, globalny wynik 87,14%, który Citroën uzyskał w tej edycji „Wyboru profesjonalistów” jest wynikiem połączenia ocen dokonanych na podstawie dwóch uzupełniających się kryteriów:
– Satysfakcja, w której marka osiągnęła 86,99%, po analizie 10 atrybutów oceny. Była to najlepiej oceniana marka w 7 kategoriach, z wysokimi wynikami, od 8,40 do 8,93 punktów (maksymalnie 10 punktów na atrybut). Jego trzy najlepsze wyniki to Jakość świadczonych usług (8,93 pkt), Wiarygodność i zaufanie do marki (8,84 pkt) oraz Przestrzeganie terminów (8,80 pkt).
– Rekomendacja, w której Citroën zanotował wysoki wynik 87,70%.
„Professional Choice” jest częścią systemu oceny marki nr 1 w Portugalii „Consumer Choice”, procesu, w którym klienci oceniają rocznie ponad 900 marek, podzielonych na ponad 100 kategorii. Jest to system oceny poziomu satysfakcji i akceptowalności marek, poprzez ocenę ich produktów i usług, z gwarancją, że są one zawsze oceniane przez profesjonalistów z aktualnym doświadczeniem konsumpcyjnym i według określonych kryteriów satysfakcji. „Wybór Profesjonalistów” ma na celu przybliżenie marek, które najbardziej zadowolą profesjonalnych klientów, pomagając im dokonać świadomego zakupu.
https://www.youtube.com/watch?v=OAxYTyBJbcA
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze