W listopadzie Citroën kontynuował tendencję wzrostową na rynku włoskim. osiągając udział na poziomie 3,9%. Dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszy się nowy C3, który ledwo pojawił się u dealerów a już znajduje się w czołówce sprzedaży.
Według danych Dataforce Citroën osiągnął bardzo dobre wyniki w listopadzie 2024 roku. Pozytywny trend utrzymywał się zresztą przez jedenaście miesięcy roku. W zakończonym niedawno miesiącu producent spod znaku szewronów osiągnął udział w rynku na poziomie 3,9%, co oznacza wzrost o 0,3 punktu procentowego w porównaniu z rokiem ubiegłym. W sektorze prywatnym udział wynosi: 4,9%.
Nowy C3 na podium włoskiego rynku
Dostępny od niedawna u włoskich dealerów nowy Citroën C3 zaczyna podbijać rynek. Samochód znajduje się w pierwszej trójce najlepiej sprzedających się modeli we Włoszech i walczy o prestiżowy tytuł „ Samochód Roku 2025”. Odnowienie bestsellera marki okazało się sukcesem.
Nowy C3 Aircross MAX z napędem hybrydowym. Jakie ma wyposażenie?
Od premiery w 2002 roku sprzedano ponad 5,6 miliona egzemplarzy C3. Kultowy model do dziś cieszy się ogromnym sukcesem, a pozytywny trend nie słabnie. Z każdą nową generacją C3 Citroën dąży do zrewolucjonizowania rynku, proponując innowacyjną koncepcję, zachowując jednocześnie wszystkie podstawowe cechy modelu: unikalny i zdecydowany design, komfort na pokładzie, przydatne wyposażenie w życiu codziennym i przystępną cenę.
Nowy C3 nie jest wyjątkiem od tej reguły i wprowadza prawdziwe zróżnicowanie na rynku segmentu B. Innowacyjny, nowoczesny i inteligentny, pod każdym względem stanowi krok naprzód w porównaniu do poprzedniej generacji. Model jest skierowany do szerokiego grona odbiorców, jest wygodny i oferuje różne rodzaje napędu.
Citroën na czwartym miejscu na rynku elektrycznym
Elektryczna wersja e-C3 potwierdza swoją zdolność do konkurencyjności w szybko rozwijającym się segmencie. Wyposażony w silnik elektryczny o mocy 113 KM i akumulator o pojemności 44 kWh oferuje zasięg do 440 km w cyklu miejskim, co sprawdzi się w codziennych zastosowaniach. Dzięki technologii szybkiego ładowania możliwe jest osiągnięcie 80% naładowania w zaledwie 26 minut
Sukces Ë-C3 zapewnił marce w listopadzie czwarte miejsce na rynku pojazdów elektrycznych oraz 6% udział w rynku.
Sukces elektrycznego Citroëna Ami trwa
Citroën AMI w dalszym ciągu dominuje na rynku minisamochodów elektrycznych we Włoszech, utrzymując pozycję lidera z udziałem na poziomie 46,3% w listopadzie oraz udziałem na poziomie 49,48% w pierwszych jedenastu miesiącach roku.
Liczby te podkreślają zdolność Citroëna do zaspokajania potrzeb młodych i miejskich klientów, poszukujących innowacyjnych i kompaktowych rozwiązań w zakresie mobilności.
Najnowsze komentarze