Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia Citroën prezentuje na Instagramie kreatywny i oryginalny kalendarz adwentowy.
Kalendarz towarzyszy konkursowi pt. „Quiz zimowy” na temat historii marki („Winter Quiz”).
Codziennie aż do 24 grudnia będzie pojawiało się jedno pytanie, a dla fanów, którzy najlepiej znają markę, zostały przewidziane nagrody.
W tygodniach poprzedzających święta Bożego Narodzenia kultywowana jest tradycja kalendarzy adwentowych, których największymi wielbicielami są dzieci. Każdy dzień przynosi nową niespodziankę lub czekoladkę. Citroën to marka, która czerpie inspiracje z codziennego życia użytkowników. W okresie do 24 grudnia przygotowała więc kalendarz adwentowy w wersji dla dorosłych. Kalendarz pokazuje dziedzictwo i teraźniejszość Citroëna. Jest dostępny na Instagramie marki w 11 krajach (Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii).
Dzięki wsparciu agencji Traction (Grupa BETC) Citroën organizuje „Quiz zimowy” („Winter Quiz”), w którym fani mogą sprawdzić swoją wiedzę i wygrać wiele nagród. Konkursowi towarzyszy kalendarz adwentowy. Codziennie rano od 1 do 24 grudnia Citroën odkrywa kolejne okienko kalendarza adwentowego i zadaje pytanie dotyczące historii marki. Każdego wieczora ogłaszany jest zwycięzca wylosowany spośród uczestników, którzy udzielili poprawnych odpowiedzi.
Wszystkie nagrody – od gry pamięciowej Citroën Origins i roweru Rider The Citroënist by Martone po klasyczne miniaturki marki – są produktami lifestylowymi Citroëna nawiązującymi do świata i dziedzictwa marki. Wszystkie produkty dostępne są w sklepie lifestylowym marki Citroën: https://lifestyle.citroen.com/
Kalendarz adwentowy prezentuje w oryginalny sposób dziedzictwo i historię marki, jednocześnie wzmacnia więź z fanami i jest podziękowaniem za zaangażowanie podczas roku obchodów setnej rocznicy istnienia Citroëna.
Obejrzyj kalendarz adwentowy Citroëna: https://youtu.be/AyLRZfTXR_M
Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów. To marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa. Jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich styl życia. Świadczy o tym hasło „Inspired By You” i oferta samochodów łączących unikatowy design i wzorcowy komfort. Citroën wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów między innymi poprzez stronę internetową Citroën Advisor czy miejski concept store „La Maison Citroën”. W 2018 roku Citroën sprzedał 1,05 miliona samochodów w ponad 80 krajach.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze