Citroen otrzymał nagrodę za „dynamikę sprzedaży” podczas 41. edycji rozdania nagród L’Automobile Magazine. Francuski producent pokonał takich rywali jak: Skoda czy Suzuki.
Czasopismo L’Automobile Magazine przyznało Citroenowi nagrodę za „dynamikę sprzedaży” podczas 41. edycji rozdania nagród. L’Automobile Magazine co roku przyznaje nagrody markom samochodowym i indywidualnym laureatom. Ten niezależny od nagradzanych marek i graczy konkurs wyróżnia marki i laureatów indywidualnych, którzy mieli szczególne osiągnięcia w minionym roku.
Nagrody są przyznawane wspólnie przez zespół redakcyjny i czytelników. Zespół redakcyjny przygotowuje listę trzech kandydatów do każdego trofeum. Zwycięzcę wybierają czytelnicy i internauci. W 2020 roku wybrano sześć różnych kryteriów, w tym design, innowacyjne rozwiązania pokładowe, zarządzanie energią, dynamikę działalności komercyjnej, osiągnięcia sportowe i pasję.
W tym roku o trofeum w dziedzinie „dynamiki sprzedaży” ubiegały się marki Citroen, Škoda i Suzuki. Czytelnicy i internauci zdecydowali się przyznać nagrodę marce Citroen.
Informacja prasowa: Citroen Polska
Najnowsze komentarze