Szef Citroena zdradził kilka szczegółów na temat nowego C4. W wywiadzie opublikowanym na portalach społecznościowych marki, Vincent Cobee przekonuje, że kompaktowy model będzie mieszanką stylu, przestrzeni i komfortu, a klienci będą mieli możliwość zamówienia pojazdu już w czerwcu.
Na kanałach społecznościowych Citroena możemy zobaczyć wywiad z szefem marki, Vincentem Cobee, który zajął miejsce Lindy Jackson. Dyrektor francuskiej marki opowiada o przyszłości Citroena i wyczekiwanym następcy modelu C4, który zniknął z oferty dwa lata temu. Cobee przekonuje, że kompakt będzie wyczekiwaną odmianą dla segmentu C, w którym jak twierdzi „od lat nie ma wielu zmian”. Tymi słowami delikatnie zwraca uwagę na mało ciekawe propozycje innych marek.
„Gdy spojrzysz na ulice zobaczysz konkurentów, którzy właściwie się nie wyróżniają”. Według szefa Citroena, nowy C4 ma być mieszanką funkcjonalności, stylu, komfortu i pojemnego bagażnika. Wszystko to oczywiście w nieznanej jeszcze, ale „przystępnej cenie”. Nowy Citroen, który zastąpi zarówno C4, jak i C4 Cactusa będzie mierzył ok. 4,3 m długości i otrzyma nowy styl.
Szef marki podał również interesujące informacje dotyczące daty debiutu kompaktowego Citroena. Zdradził, że możliwość złożenia pierwszych zamówień na C4 pojawi się już w czerwcu a to oznacza, że niedługo powinniśmy zobaczyć pierwsze oficjalne zdjęcia. W salonach dealerskich, nowy Citroen C4 pojawi we wrześniu lub październiku tego roku, choć w obecnej sytuacji możemy mieć wątpliwości, czy uda się zrealizować plan bez opóźnień. Ograniczenia związane z epidemią koronawirusa mogą skutecznie przesunąć premierę w czasie. Film najwyraźniej był nagrywany jeszcze przed kryzysem, ponieważ nie pojawia się na ten temat ani jedna wzmianka.
Innowacyjny i oryginalny Citroen CX
Dyrektor francuskiej marki opowiada również o przeszłości, m.in. o tym jak jego babcia jeździła modelem Traction 15 i o swoim pierwszym samochodzie – ZX-ie. Pierwsze 20 lat życia Cobee spędził we Francji, a przez ostatnie lata podróżował po świecie, głównie po Azji i Ameryce Północnej. „Kiedy wyjechałem, Citroen był oryginalny i innowacyjny dzięki modelom CX, ZX i AX, ale jednocześnie próbował odnaleźć swoją drogę. Wiele samochodów takich jak BX, czy Axel były trudniejsze w marketingu. Mają wprawdzie swoich fanów, ale trzeba przyznać, że były nieco zbyt wariackie” – powiedział. Vincent Cobee uważa, że w ciągu ostatnich 5-6 lat Citroen zmienił swoją pozycję na rynku. Obecnie sprzedaje konkurencyjne samochody o znakomitej stylistyce.
https://www.youtube.com/watch?v=yP3-TjiaP_k
Wizualizacja: Motorshow.com
Najnowsze komentarze