Citroen opublikował wyniki sprzedaży za pierwsze dwa miesiące roku 2020 we Francji. Na swoim rodzimym rynku producent uzyskał ponad 12% udział co jest efektem popularności modeli C3, C3 Aircross oraz C5 Aircross.
12,2% udział osiągnięty przez Citroena na koniec lutego jest lepszy o 0,7 pkt (11,5%) niż udział w roku 2019 a wszystko przy spadku rynku na poziomie 6,9%.
Samochody osobowe. W pierwszych dwóch miesiącach roku francuska marka sprzedała 34.400 egzemplarzy samochodów osobowych, co pozwoliło na osiągnięcie 11,4% udziału w rynku. Dobrze radziły sobie modele C3 i C3 Aircróss, które znalazły się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych pojazdów oraz Citroen C5 Aircross, który jest drugim najchętniej wybieranym SUV-em we Francji.
Samochody dostawcze. Na rynku samochodów dostawczych, który od początku roku zanotował spadek (-3%), Citroen zarejestrował 11.300 egzemplarzy swoich pojazdów. Dzięki temu w ciągu dwóch pierwszych miesięcy roku producent zwiększył udział o 0,2 pkt do 15,8%. Wynik jest przede wszystkim efektem sukcesu modelu Berlingo Van, który był czwartym najlepiej sprzedającym się modelem segmentu pojazdów dostawczych od początku roku we Francji.
Najnowsze komentarze