W minioną sobotę, 16. czerwca, w Mediolanie odbyła się już po raz siódmy impreza z cyklu Radio Italia Live – Il Concerto. Partnerem wydarzenia była marka Citroën.
Radio Italia Live – Il Concerto odbył się na Piazza Duomo w Mediolanie. Ale skąd partnerstwo z Citroënem? To proste. Citroën dzieli z muzyką wiele wartości, takich jak rozrywka, dobre samopoczucie i chęć pełnego wyrażenia się, podsumowane przez obietnicę marki wyrażoną w sloganie Be Different, Feel Good. A że Radio Italia Live – Il Concerto jest jednym z najważniejszych włoskich wydarzeń muzycznych na żywo i przyciąga tysiące fanów, więc nic dziwnego, że i francuska marka widziała tam miejsce dla siebie. Wszak jest to impreza, na którą czekają wszyscy melomani, szczególnie młodzi ludzie.
A Citroën swoją aktualną ofertę adresuje w dużej mierze właśnie do młodych kierowców. Citroën to marka motoryzacyjna, która od 1919 r. kultywuje odwagę i kreatywność, nie tylko w produkcji samochodów, ale również w komunikacji, reklamie i relacjach międzyludzkich. Marka, która zawsze była faworytem młodych pokoleń kierowców dzięki samochodom zaprojektowanym dla nich. Samochodom wspierającym pragnienia odkrywania świata, takim jak legendarny obecnie 2CV, Dyane, czy Mehari. Dziś taką rolę w gamie pełnią modele C3 i C3 Aircross, ale nie tylko one.
Citroën od zawsze jest zaangażowany w badania i rozpowszechnianie innowacyjnych rozwiązań w celu poprawy życia w samochodach. Marka towarzyszy i często przewiduje ewolucję społeczeństwa inspirowaną przez ludzi i ich styl życia. Jest to filozofia zawarta w sygnaturze marki INSPIRED BY YOU.
Dlatego właśnie Citroën został partnerem wydarzenia Radio Italia Live – Il Concerto.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze