Stellantis, spółka macierzysta Automobiles Citroën, wybrała Indomobil Group do prowadzenia działalności Citroëna w Indonezji, ogłosili dziś w Dżakarcie partnerzy. Umowa partnerska wskazuje Indomobil jako wyłącznego dystrybutora marki Citroën w Indonezji i obejmuje planowane wprowadzenie samochodów Citroën do tego kraju począwszy od 2023 roku.
Partnerstwo obejmuje rozwój marki, sprzedaż i obsługę posprzedażną pojazdów Citroën.
Citroën rozpocznie od Nowego C5 Aircross i ë-C4 Electric, dwóch pojazdów z globalnym sukcesem sprzedaży i najlepszym w swojej klasie komfortem, a także nowego C3.
W najbliższych latach Citroën wprowadzi na rynek indonezyjski rodzinę kompaktowych i wszechstronnych pojazdów, z odpowiednimi doświadczeniami klientów, aby umożliwić stylową mobilność dostępną dla wszystkich.
Umowa partnerska stanowi, że PT. Indomobil Wahana Trada, spółka zależna Indomobil Group, będzie zajmować się dystrybucją i sprzedażą produktów Citroëna w Indonezji.
W ceremonii zorganizowanej w centrum Dżakarty, aby ogłosić wejście marki Citroën do Indonezji wzięli udział Andrew Nasuri, dyrektor w Indomobil Group; Vincent Cobée, dyrektor generalny Citroëna oraz Carl Smiley z firmy Stellantis, dyrektor operacyjny na region Indii oraz Azji i Pacyfiku.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy ogłosić strategiczne partnerstwo Indomobil i Stellantis, które wprowadzi i rozwinie markę Citroën w Indonezji. Poprzez Indomobil Wahana Trada będziemy wprowadzać na rynek ich stylowe pojazdy i oferować niezawodną obsługę posprzedażową, aby dalej ugruntować markę w tym miejscu”. – powiedział Andrew Nasuri. „Ta nominacja oznacza kamień milowy, który odzwierciedla silne partnerstwo między Grupą Stellantis a Grupą Indomobil, gdy inaugurujemy tę działalność”.
Citroën to francuska marka samochodowa założona w 1919 roku przez Andre Citroëna. Wierny swoim trzem kluczowym wartościom – człowieczeństwu, komfortowi i odwadze – Citroën dąży do zapewnienia wyjątkowych wrażeń klientom, dostarczając sprytne rozwiązania dzięki innowacjom produktowym i technologicznym. Samochody Citroëna, stanowiące punkt odniesienia w zakresie komfortu, zostaną uzupełnione o usługi cyfrowe.
Zobacz: Citroën C5 X – test redakcyjny
„Cieszę się, że mogę być częścią premiery Citroëna w Indonezji. Citroën mocno wierzy, że mobilność powinna być dostępna dla każdego i chcemy oferować więcej opcji, które zapewniają swobodę poruszania się mieszkańcom Indonezji.” – powiedział Vincent Cobée. „Jesteśmy przekonani, że Citroën w Indonezji stanie się znany jako marka, która „Dares to Care”; dbająca o dobre samopoczucie naszych klientów, dbająca o ich komfort i dbająca o zapewnienie im najlepszych w swojej klasie cyfrowych i bezproblemowych doświadczeń”.
Rynek motoryzacyjny w Indonezji ma jasne perspektywy na najbliższe lata. Dzięki temu strategicznemu partnerstwu, Citroën — jako europejski producent samochodów — zaoferuje stylowe, wysokiej jakości pojazdy, które ożywią rynek motoryzacyjny w Indonezji. Citroën będzie wspierany przez szeroki zasięg firmy Indomobil poprzez jej oficjalną sieć dealerską i warsztaty serwisowe. Indomobil posiada również głębokie doświadczenie i wiedzę w zakresie rozwoju marek o udanych strategiach długoterminowych.
Zobacz: Nowe samochody Citroën, promocje
„Indomobil jest uznanym i wartościowym partnerem, mającym na swoim koncie sukcesy z globalnymi markami motoryzacyjnymi. Co ważniejsze, Indomobil posiada wiedzę i wieloletnie doświadczenie w lokalnym przemyśle motoryzacyjnym oraz silny nacisk na zadowolenie klienta. Są to cechy, których Stellantis szukał u partnera, który pomoże nam wprowadzić Citroëna na rynek w Indonezji, co jest częścią naszej większej strategii wzrostu w regionie w ramach globalnego planu 'Dare Forward 2030′.” – dodał Carl Smiley ze Stellantis.
Stellantis, Citroën i Indomobil, jako partnerzy w tym nowym przedsięwzięciu biznesowym, są zaangażowani w to, aby obecność Citroëna w Indonezji była jak największym sukcesem. W tym kierunku firmy będą współpracować w najbliższych latach.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze